Toon posts:

[BC3] De coolste Chello installetie

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen, dit is best wel een coole installatie van chello >;)
Hebben jullie ook zo''n monteur over de vloer gehad ?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.lam/chello-installatie.jpg

LOL :)

Verwijderd

!!Oppassen!! Niet overheen sassen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, ik werk zelf bij chello en we kregen dit over de afdeling heengemaild.....
Ik vind hem echt HUMOR :P

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:P LOL

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:04

talin

ES-MA

ROTFLMAO :)

was da voorn modem ¿¿

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
humor :D

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie zelf niet van die ervaringen gehad met dit geweldige bedrijf :?
ROTFLOL ;)
Let me know :P

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 23 april 2001 11:56 schreef Camel_Men het volgende:
Hebben jullie zelf niet van die ervaringen gehad met dit geweldige bedrijf :?
ROTFLOL ;)
Let me know :P
Nope, ik heb niet te klagen, op 2 keer na dat ik een half uurtje zonder internet heb gezeten...

* Buzzman is een tevreden klant van chello

En het is ook nog lekker snel hiero :)

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:13
Ik had er meteen ook een PC neergezet , als je toch bezig bent :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 23 april 2001 11:58 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Nope, ik heb niet te klagen, op 2 keer na dat ik een half uurtje zonder internet heb gezeten...

* Buzzman is een tevreden klant van chello

En het is ook nog lekker snel hiero :)
Same here! Eén keertje storing, en dat ze hadden ze in een briefje gezegd B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bij mij heeft chello de boel een beetje in de war gegooid. Allemaal afspraken die niet waren gemaakt (en op de 1 of andere manier toch weer wel):? 1x niet op komen dagen :(!
Pa kwaad, want die had ff vrij genomen om op die monteur te wachten (helemaal pissed)!

Wij bellen op voor een nieuwe afspraak! Kon pas over 2 weken :?, terwijl Chello FOUT was :(! Toen kwamen ze ineens maandag voor de deur staan (2 dagen na dat mn pa vrij had genomen), want UPC had die afspraak op maandag staan :?! Erg vaag allemaal!

• Roelant
  • Niet online
* Roelant is ook een tevreden chello klant.

Maar bij de eerste indruk (installatie dus) is de monteur best wel doorslaggevend: De van ons was bijv. heel erg vriendelijk, nam de tijd, deed het goed, etc. etc. etc.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 07:05

Theeboon

theebonen bestaan!

Die van ons (klinkt ook stupid :P) nam zelfs even de tijd om de bekabeling ''netjes'' (ja, niet echt dus) met die pinnetjes in de grond te stampen.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 12:41 schreef Theeboon het volgende:
Die van ons (klinkt ook stupid :P) nam zelfs even de tijd om de bekabeling ''netjes'' (ja, niet echt dus) met die pinnetjes in de grond te stampen.
Ik heb wel eens iemand horen zeggen:
"Ik veeg me kont af met Chello".

Staat dat kastje daarom in de wc?

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op maandag 23 april 2001 12:48 schreef 787B het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iemand horen zeggen:
"Ik veeg me kont af met Chello".

Staat dat kastje daarom in de wc?
ROTFLMAO !!!!!! >:) >:) >:) :) :) :)

Ik ben zelf trouwens best een tevrede chello-gebruiker. Nauwelijks downtime en behoorlijk snel.

• DeFeCt
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

Wat zijn jullie allemaal gelukkige mensen...

Chello zuigt grootheid bij mij, zeker tussen 20.00 en 24.00, om de vier pings een time-out.
En dan ook nog vrolijk melden, uw abo gaat een tientje omhoog, omdat we hebben geinvesteerd in kwaliteit.
Nou misschien in hun koffiezetapparaat maar zeker niet in het netwerk bij mij in buurt!

En na 4x de helpdesk proberen te bereiken en een half uur in de wacht te staan heb ik ook geen behoefte meer om het nog eens te proberen...

''t is dat ik ook mijn telefoon van Chello heb anders had ik allang ADSL...

[edit]
typo''s...

Flickr

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 23 april 2001 11:50 schreef talin het volgende:
was da voorn modem ¿¿
Nou lijkt mij duidelijk een TTM (Terrayon Toilet Modem) toch :)

* oscar the Grouch is ook tevreden gebruiker van Chello.
Nu wel iig. Eerst had ik een Com21 en geen verbinding, nu een Terrayon en een goede verbinding.

Al was/ben ik niet zo te spreken over de monteurs die ik over de vloer heb gehad.
Kreeg het id dat ze gewoon een aantal stapjes/truukjes was aangeleerd en dat ze daardoor de boel konden installeren. Als er ook maar 1 stap afwijkt snappen ze het niet meer.

En als het bedrijf zichzelf ook maar een klein beetje zou respecteren zou je toch geen monteurs in trainingsbroek en op sportschoenen naar je klanten laten gaan:?:?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Bij mij had die gast dat netwerkkaartje derin geschroefd terwijl dat ijzeren klepje der nog voor zat |:(
Schroeft ie de kast dicht, wil hij de modem erin pluggen... eh... waar zit die stekker nou :? ooooooh, ik ben dat plaatje nog vergeten....

Dan vraag je je toch af of dit soms zijn eerste keer was ofzo?

verder was et wel een vriendelijke gast en deed ie het wel netjes.

Verwijderd

Chello sucks bigtime hiero, :r:r

Stelletje kloothommels. Ik zit hier in het voormalig tebenet gebied en dat is niet alleen de oorzaak van alle chellomedewerkers die ik tot dusver heb gesproken, maar ook direct het excuus voor ze om te zeggen dat het bekend is en ze er nu niets aan kunnen doen. :(:(

Van de zomer verhuizen, leeker @home!! :):):):)

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Wreed, maareh, is dat de permanente oplossing ?...

By each crime and every kindness, we birth our future

• BC3 Victim
[quote]
Op maandag 23 april 2001 12:57 schreef DeFeCt het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gelukkige mensen...

Chello zuigt grootheid bij mij, zeker tussen 20.00 en 24.00, om de vier pings een time-out.
En dan ook nog vrolijk melden, uw abo gaat een tientje omhoog, omdat we hebben geinvesteerd in kwaliteit.

Troost je , je bent niet de enigste!
Ik ben gvd de enigste in de straat (en op de kast) die Sjello heeft, en nog 25% packet loss en 300ms of hoger op mijn gateway:(
Uppen is er al helemaal niet bij, 3-8KB sec
Zouden modem komen ruilen na hem eerst tig keer te hebben doorgemeten, nooit meer wat van gehoord en reply''s op email? ho maar...:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Kan je eindelijk echt over Chello zeiken.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het toch leuk om te horen dat het merendeel toch tevreden is over chello :o En als jullie klachten en of vragen hebben bellen jullie natuurlijk wel mij op de helpdesk >:)
Hehehehe

Grtz :D

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb Casema :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
Dat zuigt toch super hard...
Ik heb mensen gezien die cas-hema hebben, nou ik bel liever in met ISDN :r
dat zuigt echt BIG times..
Am i right ?

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

je blijft lachen met ze :P

eerste indruk was hier ook wel goed (die gast belde zelfs op of het goed was dat ie een half uur eerder kwam :)) alleen achteraf bleek dus pas da die stekkertjes er helemaal fout aanzitten:r maja doe ik het zelf maar weer.

Die omruilactie was trouwes ook wel leuk, ook netjes een afspraak gemaakt enzo kom ik ''s middags thuis denk nog ff lekker internetten voorda ik da nieuwe modem krijg mooi nie dus :(
ikke helpdesk gebeld zegt die doos: "ja da komt doordat de modems vervangen moeten worden" ikke: "maar da zou pas om 5 uur gebeuren" doos weer: "eeeeeehhhmmm....":+
sja ik ben nu eenmaal een moeilijk geval :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 20:38
Zou die ook een chello-verbinding zo traag als dikke stront door een trechter hebben kan die hem mooi doorspoelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee Wtttuh !!!
Voor jou issi traag als je dat wilt, want jij bent ook gewoon zo traag als dikke stront door een trechter >:) >:) >:)

Verwijderd

Chello is zo traag als dikke stront door een trechter, doordat er alleen maar van die verrekte newbies werken die nergens verstand van hebben en de hele dag uit hun neus zitten te vreten!!!
Nietwaar Cameltje? ;)

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hehe ik had een bART sloopt het zelf pakket, er ligt hier nu al bijna 2 maanden een UTP kabel midden op de trap, vanaf de meterkast naar mijn kamer :7
Gaatjes boren komt nog wel ...ooit

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 15:51
Op maandag 23 april 2001 15:24 schreef Camel_Men het volgende:
Hee Wtttuh !!!
Voor jou issi traag als je dat wilt, want jij bent ook gewoon zo traag als dikke stront door een trechter >:) >:) >:)
ghe ghe >:)

(no comment witte)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Cool man! Ik ben sinds 6 maand ook zeer tevreden over Chello, lekker snel en weinig storing!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• CrazyA
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op maandag 23 april 2001 16:10 schreef jelmervos het volgende:
Cool man! Ik ben sinds 6 maand ook zeer tevreden over Chello, lekker snel en weinig storing!
Wij wonen gewoon in het goeie stuk van nederland >:)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 23 april 2001 16:41 schreef Crazy A het volgende:

[..]

Wij wonen gewoon in het goeie stuk van nederland >:)
Hehe, nou voor die 6 maand had ik ook al Chello, maar toen met die COM21, helaas is mij dat slecht bevallen. Maar sinds die Terayon modem is alles perfect!

• saviour
  • Niet online
Downloaden gaat nu wel beter met Chello (150 KB max.).

Maar die upstrem zuigt! En al helemaal dat mn downstream tijdens het uppen omlaag gaat naar 16 KB! :(

Verwijderd

Nou misschien in hun koffiezetapparaat maar zeker niet in het netwerk bij mij in buurt!
>:) ROFL!

en chello is hier best goed, snelle download enzo. Alleen erg nep dat ze www.sjello.nl hebben weggehaalt. Willen hun eigen fouten niet zien met hun kut monopolie. W8 maar tot ADSL hier komt :9~ maar tot nu toe krijg op de KPN site alleen
Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt
|:(|:(|:(|:(

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 16:56 schreef saviour het volgende:
Downloaden gaat nu wel beter met Chello (150 KB max.).

Maar die upstrem zuigt! En al helemaal dat mn downstream tijdens het uppen omlaag gaat naar 16 KB! :(
Dat kunnen hun ook niet helpen... dat komt door de downloadlimiet. Kijk hier maar es: http://members.ams.chello.nl/r.kemp3/tips/updownload.html

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik snap alleen nie echt hoe ik ooit dik 180 kb/s kan halen met 20!!! meter coax kabel van onder de grond naar de zolder en dan een splitter voor 2 tv''s en nog 1 voor internet????????

Verwijderd

Topicstarter
Je hoeft het ook niet te snappen, als je het maar haalt, dan is het toch mooi :)
Ik haal die speed ook, en als je ziet wat voor spagettie er nog voor mijn modem zit, zou je zeggen dat hij niet eens meer online zou komen :o

Verwijderd

Topicstarter
Je hoeft het ook niet te snappen, als je het maar haalt, dan is het toch mooi :)
Ik haal die speed ook, en als je ziet wat voor spagettie er nog voor mijn modem zit, zou je zeggen dat hij niet eens meer online zou komen :o

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 15:39 schreef Befkikker het volgende:
Chello is zo traag als dikke stront door een trechter, doordat er alleen maar van die verrekte newbies werken die nergens verstand van hebben en de hele dag uit hun neus zitten te vreten!!!
Nietwaar Cameltje? ;)
Uhh Befkikker, ik dank je bij deze voor mijn goede reputatie die ik hier aan over hou >:)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben ook een slachtoffer van Casema :(. Ik hoor hier wel een upstream van 8 a 16 KB, maar ik mag HEEL blij zijn met 3 ofzo. Downstream met 4 is ook niet echt lekker. En ik zit nog wel in de SNELLE regio |:(. En ADSL komt voorlopig ook niet in dit gehuchtje :'(.

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Sorry, * PokkeNoise vind dit een installatie waar een luchtje aan zit. :)

? weet jij wat.

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 11:47 schreef Camel_Men het volgende:
Hehehe, ik werk zelf bij chello en we kregen dit over de afdeling heengemaild.....
Ik vind hem echt HUMOR :P
Onthouden mensen !!!

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 19:32 schreef BigB het volgende:
Ik snap alleen nie echt hoe ik ooit dik 180 kb/s kan halen met 20!!! meter coax kabel van onder de grond naar de zolder en dan een splitter voor 2 tv''s en nog 1 voor internet????????
A: Modem naar beneden in de meterkast.
B: 20 meter UTP naar boven.
Conclusie: Scheelt een berg snelheid en ellende.

Een kennis van me had ook de coax naar boven doorgetrokken, vervolgens snelheid bagger enzo. Na aampassing zoals door mij beschreven, vette snelheid zoals het hoort !!!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kewl! :D

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Veen
  • Laatst online: 12:20
Die monteur die ''t bij ons kwam installeren wist geeneens hoe ie een drivertje moest installeren :)

Best wel om te :'(

:):):)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op maandag 23 april 2001 16:42 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Hehe, nou voor die 6 maand had ik ook al Chello, maar toen met die COM21, helaas is mij dat slecht bevallen. Maar sinds die Terayon modem is alles perfect!
Ik woon in Drachten en ik heb ook Chello hier.
Ik heb nog steeds COM21 modem hier, dus met vaste ip ;) en dat al voor ruim een jaar.

Ik heb echter gehoord dat aantal vrienden in Drachten COM21 moeten inleveren voor Terayon modem. Maar ik heb nog steeds com21!
Ik weet niet wanneer ze het komen halen, want ik heb weinig klachten over mijn modem.

Er is wel eventjes 1 probleem: 3COM isa netwerkkaart is zomaar ermee opgehouden. Maar ik hou mijn smoel dicht en gooi Realtekje erin. :) Hij werkt weer en ik kan weer gewoon verder inetten. Phew.
Wel raar dat stevige 3COM kaart geest heeft gegeven. Hij heeft 1 jaar lang gewerkt.

Maar goed, ik hou liever com21 hier, al heb ik wel effe resetknop gemold. :o

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 16:42 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Jip deze jongen is nu sinds een weekie tevreden met Chello, oja nog een "oude" Com21 modem. Heel er snel alleen mijn newsserver doet het "nog" niet, gemeld en direct zo''n auto reply gehad maar nog steeds doet ie het niet :'(

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hiero ook chello maar staat het modem wel in de meterkast ipv op de plee! *D
Verders aardig snel moet ik zeggen en alleen aan het begin (half jaar gele) paar probleempies gehad maar verders nooit downtime...(of ik moet het niet merken)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 08:36 schreef CybErvee het volgende:

[..]

A: Modem naar beneden in de meterkast.
B: 20 meter UTP naar boven.
Conclusie: Scheelt een berg snelheid en ellende.

Een kennis van me had ook de coax naar boven doorgetrokken, vervolgens snelheid bagger enzo. Na aampassing zoals door mij beschreven, vette snelheid zoals het hoort !!!
heya, das inderdaad geen slecht idee!!!
Dat ga ik komend weekend gelijk eens proberen :)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Op woensdag 25 april 2001 10:03 schreef MrDummy het volgende:

[..]

Ik woon in Drachten en ik heb ook Chello hier.
Ik heb nog steeds COM21 modem hier, dus met vaste ip ;) en dat al voor ruim een jaar.

Ik heb echter gehoord dat aantal vrienden in Drachten COM21 moeten inleveren voor Terayon modem. Maar ik heb nog steeds com21!
Ik weet niet wanneer ze het komen halen, want ik heb weinig klachten over mijn modem.

Maar goed, ik hou liever com21 hier, al heb ik wel effe resetknop gemold. :o
Tja, dat wilden ze bij mij ook proberen, ik moest bijna letterlijk die installateur bij m''n com21 modempie wegtrekken.... Die vent kwaad dat ik niet mee wilde werken en maar naar de zaak bellen.... Vent op de zaak ook al kwaad.... installateur doet weer een poging het modem te bemachtigen, weer weet ik em tegen te houden:) Hij weer bellen met de zaak.... ikzelf die vent op de zaak maar aan de lijn, ik hemn uitleggen dat er in mijn algemene voorwaarden staat dat ik recht heb op een vast ip-adres... hij zeggen dat dat tegenwoordig niet meer zo is.... Ik heb hem nog 1 keer goed uitgelegd dat zij hun contract niet zomaar kunnen wijzigen en vervolgens die installateur de deur uitgewerkt en heb er nooit weer iets van vernomen. Zooooo doe je dat>:)

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als jullie nog willen lachen om een com21 chello connectie dan kijk ff op mijn lijmonitor: http://www.riant.dhs.org/~linemonitor/

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 03 mei 2001 10:59 schreef wouzer het volgende:
Als jullie nog willen lachen om een com21 chello connectie dan kijk ff op mijn lijmonitor: http://www.riant.dhs.org/~linemonitor/
Kewl, veel rood hoor!

Pagina: 1