Ik moet zeggen, dit is best wel een coole installatie van chello >;)
Hebben jullie ook zo''n monteur over de vloer gehad ?

LOL
Hebben jullie ook zo''n monteur over de vloer gehad ?

LOL

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Nope, ik heb niet te klagen, op 2 keer na dat ik een half uurtje zonder internet heb gezeten...Op maandag 23 april 2001 11:56 schreef Camel_Men het volgende:
Hebben jullie zelf niet van die ervaringen gehad met dit geweldige bedrijf
ROTFLOL
Let me know
Same here! Eén keertje storing, en dat ze hadden ze in een briefje gezegdOp maandag 23 april 2001 11:58 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Nope, ik heb niet te klagen, op 2 keer na dat ik een half uurtje zonder internet heb gezeten...
* Buzzman is een tevreden klant van chello
En het is ook nog lekker snel hiero
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Ik heb wel eens iemand horen zeggen:Op maandag 23 april 2001 12:41 schreef Theeboon het volgende:
Die van ons (klinkt ook stupid) nam zelfs even de tijd om de bekabeling ''netjes'' (ja, niet echt dus) met die pinnetjes in de grond te stampen.
ROTFLMAO !!!!!!Op maandag 23 april 2001 12:48 schreef 787B het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen zeggen:
"Ik veeg me kont af met Chello".
Staat dat kastje daarom in de wc?
Nou lijkt mij duidelijk een TTM (Terrayon Toilet Modem) tochOp maandag 23 april 2001 11:50 schreef talin het volgende:
was da voorn modem ¿¿
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Verwijderd
By each crime and every kindness, we birth our future
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ghe gheOp maandag 23 april 2001 15:24 schreef Camel_Men het volgende:
Hee Wtttuh !!!
Voor jou issi traag als je dat wilt, want jij bent ook gewoon zo traag als dikke stront door een trechter![]()
![]()
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Wij wonen gewoon in het goeie stuk van nederlandOp maandag 23 april 2001 16:10 schreef jelmervos het volgende:
Cool man! Ik ben sinds 6 maand ook zeer tevreden over Chello, lekker snel en weinig storing!
Hehe, nou voor die 6 maand had ik ook al Chello, maar toen met die COM21, helaas is mij dat slecht bevallen. Maar sinds die Terayon modem is alles perfect!Op maandag 23 april 2001 16:41 schreef Crazy A het volgende:
[..]
Wij wonen gewoon in het goeie stuk van nederland
Verwijderd
Nou misschien in hun koffiezetapparaat maar zeker niet in het netwerk bij mij in buurt!
|:(|:(|:(Het is helaas nog niet bekend wanneer Mxstream in uw buurt beschikbaar komt
Verwijderd
Dat kunnen hun ook niet helpen... dat komt door de downloadlimiet. Kijk hier maar es: http://members.ams.chello.nl/r.kemp3/tips/updownload.htmlOp maandag 23 april 2001 16:56 schreef saviour het volgende:
Downloaden gaat nu wel beter met Chello (150 KB max.).
Maar die upstrem zuigt! En al helemaal dat mn downstream tijdens het uppen omlaag gaat naar 16 KB!
Uhh Befkikker, ik dank je bij deze voor mijn goede reputatie die ik hier aan over houOp maandag 23 april 2001 15:39 schreef Befkikker het volgende:
Chello is zo traag als dikke stront door een trechter, doordat er alleen maar van die verrekte newbies werken die nergens verstand van hebben en de hele dag uit hun neus zitten te vreten!!!
Nietwaar Cameltje?
? weet jij wat.
Verwijderd
Onthouden mensen !!!Op maandag 23 april 2001 11:47 schreef Camel_Men het volgende:
Hehehe, ik werk zelf bij chello en we kregen dit over de afdeling heengemaild.....
Ik vind hem echt HUMOR
Verwijderd
A: Modem naar beneden in de meterkast.Op maandag 23 april 2001 19:32 schreef BigB het volgende:
Ik snap alleen nie echt hoe ik ooit dik 180 kb/s kan halen met 20!!! meter coax kabel van onder de grond naar de zolder en dan een splitter voor 2 tv''s en nog 1 voor internet????????
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik woon in Drachten en ik heb ook Chello hier.Op maandag 23 april 2001 16:42 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hehe, nou voor die 6 maand had ik ook al Chello, maar toen met die COM21, helaas is mij dat slecht bevallen. Maar sinds die Terayon modem is alles perfect!
Jip deze jongen is nu sinds een weekie tevreden met Chello, oja nog een "oude" Com21 modem. Heel er snel alleen mijn newsserver doet het "nog" niet, gemeld en direct zo''n auto reply gehad maar nog steeds doet ie het nietOp maandag 23 april 2001 16:42 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hehe, nou voor die 6 maand had ik ook al Chello, maar toen met die COM21, helaas is mij dat slecht bevallen. Maar sinds die Terayon modem is alles perfect!
Verwijderd
heya, das inderdaad geen slecht idee!!!Op woensdag 25 april 2001 08:36 schreef CybErvee het volgende:
[..]
A: Modem naar beneden in de meterkast.
B: 20 meter UTP naar boven.
Conclusie: Scheelt een berg snelheid en ellende.
Een kennis van me had ook de coax naar boven doorgetrokken, vervolgens snelheid bagger enzo. Na aampassing zoals door mij beschreven, vette snelheid zoals het hoort !!!
Tja, dat wilden ze bij mij ook proberen, ik moest bijna letterlijk die installateur bij m''n com21 modempie wegtrekken.... Die vent kwaad dat ik niet mee wilde werken en maar naar de zaak bellen.... Vent op de zaak ook al kwaad.... installateur doet weer een poging het modem te bemachtigen, weer weet ik em tegen te houden:) Hij weer bellen met de zaak.... ikzelf die vent op de zaak maar aan de lijn, ik hemn uitleggen dat er in mijn algemene voorwaarden staat dat ik recht heb op een vast ip-adres... hij zeggen dat dat tegenwoordig niet meer zo is.... Ik heb hem nog 1 keer goed uitgelegd dat zij hun contract niet zomaar kunnen wijzigen en vervolgens die installateur de deur uitgewerkt en heb er nooit weer iets van vernomen. Zooooo doe je dat>:)Op woensdag 25 april 2001 10:03 schreef MrDummy het volgende:
[..]
Ik woon in Drachten en ik heb ook Chello hier.
Ik heb nog steeds COM21 modem hier, dus met vaste ipen dat al voor ruim een jaar.
Ik heb echter gehoord dat aantal vrienden in Drachten COM21 moeten inleveren voor Terayon modem. Maar ik heb nog steeds com21!
Ik weet niet wanneer ze het komen halen, want ik heb weinig klachten over mijn modem.
Maar goed, ik hou liever com21 hier, al heb ik wel effe resetknop gemold.
Kewl, veel rood hoor!Op donderdag 03 mei 2001 10:59 schreef wouzer het volgende:
Als jullie nog willen lachen om een com21 chello connectie dan kijk ff op mijn lijmonitor: http://www.riant.dhs.org/~linemonitor/