De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar je mac-adres zal je dus zelf 1. of door een script 2. of zelf moeten aanpassen, dit adres zit nl. altijd ingebakken en gaat na een harde boot zeker uit de software config!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
dan zou je je mac kunnen defineren tijdens het starten!
Search gebruiken levert niet veel op, ik wist wel dat je hem in de rc.local zou kenne zetten, maar dan doet hij het dus niet voordat hij de kaart voor het eerst upgooit, jammer dus Roadkill.
En imdos, dat had ik ook al door... alleen was de vraag eigenlijk hoe het precies (of iets verder in de richting moest)
en sebatech, ik heb die file ff geopend, en daar stond nix van HWadress in ofsow, dus dat heb ik ff toegevoegd, kijk ff of het werkt... Okee, helaas dat werkt niet.
Weer je may''b of ik daar een speciefieke regel voor toe moet voegen.
Misschien dat Imdos het nog weet waar ik ongeveer moet gaan zoeken ?
Grtzz & Thnxx Theuno.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thnxx
Verwijderd
hmm zou ik het voor je voor kauwen?Op maandag 28 mei 2001 15:43 schreef Theuno het volgende:
en sebatech, ik heb die file ff geopend, en daar stond nix van HWadress in ofsow, dus dat heb ik ff toegevoegd, kijk ff of het werkt... Okee, helaas dat werkt niet.
Weer je may''b of ik daar een speciefieke regel voor toe moet voegen.
Misschien dat Imdos het nog weet waar ik ongeveer moet gaan zoeken ?
Grtzz & Thnxx Theuno.
zoek is op google!!
dan vind je dit
NETWORK=128.16.0.0
BROADCAST=128.16.15.255
ONBOOT=yes
+ MACADDR=08:00:20:04:2E:A7
http://www.geocrawler.com/archives/3/85/1997/9/50/256448/
O ja pas op met MVGR en Grtzz en Thnxx wat dat doen tweakers altijd.
Krijgen we de GOT Police achter ons aan.
(no flame intended dennis)
Echt heel erg bedankt !