Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Het lijkt me wel leuk als het hele team overstapt naar 1 projekt dat nog wat aandacht nodig heeft bijv. UD, G@H, F@H, S@H of iets anders!
iets met lenzen
Echt jammer dat het stopt. Misschien ga ik wel verder met seti, maar ik vind het gewoon zo jammer dat die units zo lang duren.
Dit probleem heb je met rc5 niet meer, maar probeer daar nog eens mee bovenaan te komen in de stats. Dat lukt nooit meer.
Nu sta ik op een mooie 15e plaats met GF, en ik wilde die plaats eigenlijk koste wat het kost behouden. Maar nu is het over. Jammer, echt jammer
Verwijderd
Verder zag ik op de site van Team Primordial Soup dat zij hun clients op win2000/NT als service kunnen draaien dankzij een proggie. Hier kun je zien hoe je de client als service kunt laten draaien. Ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, dus ik hoor graag de resultaten.
als dat proggie werkt is G@H een leuk alternatief voor GF, ook klein en dan gaan we daar opstormen naar #1Op donderdag 24 mei 2001 23:56 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Ik hoop dat we met zijn allen overstappen naar G@H. Met dit groepje kunnen we daar redelijk ass kickenVoor S@H heb je minimaal 800 puters hebben om dagelijks in de top mee te draaien.
Verder zag ik op de site van Team Primordial Soup dat zij hun clients op win2000/NT als service kunnen draaien dankzij een proggie. Hier kun je zien hoe je de client als service kunt laten draaien. Ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, dus ik hoor graag de resultaten.
Verwijderd
Maar ik wil wel iets doen wat een maatschappelijk nut heeft, en het lieft waar we kunnen sparen en zo. Ik hoop dat we er samen uit kunnen komen wat we gaan doen.
Verwijderd
En dan G@H lijkt me dan inderdaad wel leuk om met z''n alle over te stappen.. Zullen we eens laten zien wie hier de beste is..
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
UD gaat prima,client is nu ook goed!Op zaterdag 26 mei 2001 08:54 schreef Taradino het volgende:
UD hoor is ook niet echt fijn.
Alleen het gaat per 4 of 5 Moneculen p/d
dat zijn andere getallen,maar het heeft tenminste nog een hoger doel kankerbestrijding en met z.n alle staan we
zo weer aan de top.
Dus Let''s go.....wie doet mee?
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0