Toon posts:

[BC3] Wat gaat iedereen doen na GF?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu Processtree ermee ophoudt welk project gaat iedereen die nu GF doet in de plaats doen?

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
UD Think natuurlijk !

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik doe weer RC5.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Ik zit er nog aan te denken....

Het lijkt me wel leuk als het hele team overstapt naar 1 projekt dat nog wat aandacht nodig heeft bijv. UD, G@H, F@H, S@H of iets anders! :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat is F@H dan?

Verwijderd

Folding @ home ofzoiets dacht ik.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
ik denk genome of folding

iets met lenzen

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
* Tha_Snail vanuit de bieb gaat gewoon door met GF ook al houdt DC het voor gezien. Hopen dat het zonder gevolgen voor GF wordt overgenomen door een ander bedrijf.

Over Folding@home staat nog wel wat in d-e-z-e draadjes :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ga denk ik stoppen. Heb het wel een beetje gezien zo. GammaFlush was echt het perfecte dis comp projekt.
Echt jammer dat het stopt. Misschien ga ik wel verder met seti, maar ik vind het gewoon zo jammer dat die units zo lang duren.
Dit probleem heb je met rc5 niet meer, maar probeer daar nog eens mee bovenaan te komen in de stats. Dat lukt nooit meer.
Nu sta ik op een mooie 15e plaats met GF, en ik wilde die plaats eigenlijk koste wat het kost behouden. Maar nu is het over. Jammer, echt jammer :'(

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 11:58
Met UD duren de units inderdaad vrij lang, maar daar is het zeker nog wel mogelijk om nog hoog in de stats te komen in ieder geval.
;)

Verwijderd

De client van UD is toch zwaar brak?

Verwijderd

Valt wel mee hoor, het enige nadeel eraan vind ik het saven om de 2%, wat door de grote wu''s kan betekenen saven om de 3-4 uur.

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik hoop dat we met zijn allen overstappen naar G@H. Met dit groepje kunnen we daar redelijk ass kicken >:) Voor S@H heb je minimaal 800 puters hebben om dagelijks in de top mee te draaien.

Verder zag ik op de site van Team Primordial Soup dat zij hun clients op win2000/NT als service kunnen draaien dankzij een proggie. Hier kun je zien hoe je de client als service kunt laten draaien. Ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, dus ik hoor graag de resultaten.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op donderdag 24 mei 2001 23:56 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
Ik hoop dat we met zijn allen overstappen naar G@H. Met dit groepje kunnen we daar redelijk ass kicken >:) Voor S@H heb je minimaal 800 puters hebben om dagelijks in de top mee te draaien.

Verder zag ik op de site van Team Primordial Soup dat zij hun clients op win2000/NT als service kunnen draaien dankzij een proggie. Hier kun je zien hoe je de client als service kunt laten draaien. Ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, dus ik hoor graag de resultaten.
als dat proggie werkt is G@H een leuk alternatief voor GF, ook klein en dan gaan we daar opstormen naar #1 :P

Verwijderd

Het zou mooi zijn als we met zoveel mogelijk mensen overstappen en bij een ander project laten zien waar een klein land sterk in is.

Maar ik wil wel iets doen wat een maatschappelijk nut heeft, en het lieft waar we kunnen sparen en zo. Ik hoop dat we er samen uit kunnen komen wat we gaan doen.

Verwijderd

Ik blijf GF tot het einde... (hee we moeten wel een mooi eindresultaat achterlaten, is mooi voor de historie van DPC.)...
En dan G@H lijkt me dan inderdaad wel leuk om met z''n alle over te stappen.. Zullen we eens laten zien wie hier de beste is..

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Ik ga nu ff de G@H client bekijken op één bakkie en als deze me bevalt(niet te lange tijden voor wu''s en redelijk goed te hiden) dan ga ik al m''n bakken overzetten.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Ik heb ''t proggie nu ''s ff bekeken en geprobeerd maar het is mij veel te brak, ik denk toch over maar weer terug te gaan naar RC5, want wat ik over bijv. UD hoor is ook niet echt fijn.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 08:54 schreef Taradino het volgende:
UD hoor is ook niet echt fijn.
UD gaat prima,client is nu ook goed!
Alleen het gaat per 4 of 5 Moneculen p/d
dat zijn andere getallen,maar het heeft tenminste nog een hoger doel kankerbestrijding en met z.n alle staan we
zo weer aan de top.
Dus Let''s go.....wie doet mee?
:)

Verwijderd

Weet je wat ik nogal verrot vind van die UD client is dat er, maar 1 work unit per keer wordt binnegehaald en dat is niet handig als je een dail-up connectie hebt, want dan staat hij soms een paar uur lang niets te doen.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik doe geen GF (al ben ik wel degene die de eerste x, voor de databse fuckup, een DPC team had gemaakt :)), maar OGR kan ook nog wel een boost gebruiken, als we daar nou eerst ff overall op #1 komen, gaan we daarna allemaal UD, dan G@H, dan F@H en dan Seti (of een andere volgorde :)) doen, 1 project tegelijk dus.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Pagina: 1