[BC3] Dutch Power Cows hitparade van 21 mei

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42

CBA

een vat, een vat, een vat !

Kunnen we er doodeenvoudig niet voor zorgen dat die niet meer toegelaten wordt door DPC ?

Dat DPC de regels van dnet zoveel mogelijk zelf probeert toe te passen, zodanig dat het team kan blijven bestaan, zonder zo''n individuen.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Biljoen duurt nog ietsie langer...>:)

Verwijderd

/me vindt het knap van Dutchman! dat ie het nog zo rustig brengt..

Het zou heel jammer zijn als er op deze manier een eind aan zou komen..

Verwijderd

Je gelooft toch zeker zelf niet dat d.net een heel team zal bannen omdat 1 bepaalde persoon zich niet aan de regels houdt?

Dat gedoe dat d.net DPC onderuit probeert te halen is flauwekul. Volgens mij zei Ivo ook dat bij abuse alleen die persoon uit de stats zou worden gehaald en niet het hele team.

En als het geen trojan is maar een spaaractie:
De jappen sparen ieder jaar voor 1.5 miljoen ongeveer. Dit soort hoeveelheiden stellen niets voor vergeleken met de laatste MF. Een keertje 1.5 miljoen kan makkelijk worden getrokken door de keyserver. En zolang het niet georganiseerd is is er volgens mij niets aan de hand (5 mensen met 1.5 miljoen na sparen op dezelfde dag is waarschijnlijk al een heel ander verhaal).

Aan de positieve kant: Misschien is het wel een of andere supercomputer die dit ff in een week of 2-3 spaart :9

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Laten we deze discussie doorzetten in [topic=184516]
en hier ontopic blijven.

Overigens Dutchman! mijn stem heb je...je doet het goed.

Verwijderd

Mij stem heb je ook dutchman!.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Mijn stem heb je ook Dutchman
...maar wat betekent vote of confidence?.. ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
I''R cow staat achter Dutchman :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gezien de ontwikkelingen de laatse dagen hoop ik dat die ''gejat'' gebanned wordt uit de stats.....
Gelukkig heeft Ivo al te kennen gegeven dat niet heel DPC de dupe gaat worden van dit soort zieke individuen. maar het blijft een lamme aktie van deze nepflusher. :(

btw dutchman wat bedoel je met
Als distributed.net nu niets doet: you are on your own.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 13:19 schreef Dutchman! het volgende:
De rest van het team:
Bij deze vraag ik om een vote of confidence voor mijn persoon als statsposter en lid van de DPC crew. Als jullie het niet eens zijn met mijn acties dan beschouw ik mezelf vanaf nu als ontslagen en beeindig ik mijn bezigheden als zijnde statsposter, crewmember en AOP in #dpc.
Wat? DPC zonder Dutchman? Over my dea... nou ja, zover gaan we nog niet ;). Maar mijn stem heb je alvast!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Namens subteam Cow Kunstje heb je mijn vote of confidence bij deze gekregen.
Ik ben het in het verleden niet altijd met je eens geweeest, maar er zijn maar weinig mensen die zich op dezelfde manier als jij zich hebben ingezet voor DPC.

Blijven dus :*

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Op dinsdag 22 mei 2001 14:21 schreef Alfredt het volgende:

btw dutchman wat bedoel je met
[Als distributed.net nu niets doet: you are on your own.]
Kijk zo zie ik het min of meer:
Na MF 5 en vlak voor MF 6 kwam er veel paniek en kritiek van de distributed.net crew omdat hun (stats)servers de hoeveelheden doodleuk niet aan konden. We hebben toen bij MF 6 in enkele dagen meer dan 25 miljoen (!) MF blokjes geflushed volgens een strak schema om de systemen van distributed.net zo min mogelijk te belasten, en de belofte gedaan aan distributed om geen MegaFlushes meer te houden. Daar hebben we ons ook keurig aan gehouden. De DPC onderging in die periode een enorme groei en zag de opkomst van de eerste mini-teams. Deze vonden het nuttig om een wedstrijdje "wie kan het meeste blokjes in een dag flushen" te houden. De aantallen van 500.000, 1 miljoen en zelfs meer kwamen toen voor het eerst met regelmaat voor, terwijl de DPC zelf alleen met geluk meer dan 2 miljoen blokjes had. De response van distributed.net op deze mini-flushes was simpel: veel stilte, zo nu en dan de vraag of het wat minder kon.

Het verhaal van de keyspaces en het probleem van sparen acht ik inmiddels als bekent dus dat laat ik even achterwege.

Op de dag dat we Anandtech inhaalden brak ''de hel'' los. Om Anandtech met een klap in te halen was er een oproep om alles te flushen wat je in je buffers had. Pas toen kwam het echte probleem naar voren van de sparende miniteams: er bleek meer dan 10 miljoen units in de diverse proxy''s te hangen, buiten de normale dagelijkse hoeveelheid. Dit zorgde voor een backlog bij de distirbuted servers van meer dan 45 miljoen units op zijn top, en zorgde ervoor dat we de dag van de grote inhaalactie ''slechts'' 9 miljoen blokjes gecrediteerd kregen. (de rest volgde de dagen daarop) Dit vond de distributed.net crew niet bepaald leuk en deze ging
behoorlijk over de zeik. Alle deelnemende teams en alle deelnemende leden missen wel een paar units van die dagen. Het team is toen voor de tweede maal bijna gebanned, maar mede dankzij de inspanningen van Ivo is dat toen niet gebeurd.

Toen is de afspraak tussen de DPC en distributed duidelijk gemaakt: er mocht simpelweg NIET meer worden gespaard om eens een dagje bovenaan te staan of om een flushrecord te vestigen. (sparen omdat je geen internetverbinding had, of voor een beperkte tijd mits de hoeveelheid niet te groot o.i.d kon niet worden voorkomen) Helemaal niet meer sparen leek de enige overgebleven optie om te voorkomen dat er nogmaals enorme hoeveelheden oude blokjes op een dag naar de distributed servers verzonden werden. Als je niet al het sparen verbied blijft er haast altijd wel een paar miljoen oude blokjes bij de diverse miniteams en individuen hangen, die, als ze op het verkeerde moment geflushed worden, voor net zoveel problemen kunnen zorgen als er bij de MegaFlushes werden geconstateerd. Een eenduidig beleid zonder uitzonderingen is het enige beleid dat daadwerkelijk uit te voeren is in dit geval.

Vanaf toen zijn we actief het sparen gaan ontmoedigen, en ondanks veel gezeur van de miniteams leek het uiteindelijk weer een beetje te lopen met het team en de distributed.net crew. Zo nu en dan echter was er weer een individu of subteam wat het niet kon laten en een enorm grote hoeveelheid flushte. Distributed.net heeft daar NIETS aan gedaan met het argument wij kunnen het verschil niet zien tussen een sparend miniteam en een lid met een corporate LAN die maar eens in de week kan flushen. Kern van waarheid weliswaar, maar geen ondersteuning voor de er mag niet gespaard worden campagne. Iedere keer dat een miniteam een megaflush hield, en iedere keer dat distributed.net niets deed, gaf dat twee signalen af:
-doe wat je wilt want distributed.net onderneemt toch geen actie
-de dpc crew die probeert het beleid uit te voeren lult uit zijn nek
De kritiek op ons als wij weer eens riepen dat er iets niet mocht was dan ook stevig, tot schelden aan toe.

Als distributed.net blijft dreigen met een ban voor de DPC en/of megaflushende subteams, en vervolgens geen enkele actie onderneemt als er daadwerkelijk weer eens een grote hoeveelheid wordt geflushed, ondermijnt dat beetje bij beetje de geloofwaardigheid van de DPC crew en van de distributed.net crew. Sterker nog, toen een subteam aan Ivo toestemming vroeg om een megaflush te houden heeft hij die gegeven.

Ik zie niet langer in hoe ik de sparen is verboden campagne kan blijven voortzetten als al dat werk nutteloos blijkt. Aan de ene kant blijven er mensen megaflushen. Blijkbaar willen die wel eens even laten zien wie er nou de baas is, d.net of deelnemer, of hebben die een ander excuus om lekker te doen wat ze willen. En aan de andere kant blijft distributed tegen ons roepen dat we gebanned worden als het niet ophoud, en dat wordt steeds erger. Terwijl ze zelf dus doodleuk NIETS doen om ons/de crew te ondersteunen. Daarom verwacht ik een reactie van distributed op deze flush, en als die niet komt, zal je mij nooit meer de tekst sparen mag niet op het toetsenbord zien nemen.

Dit stukje is op persoonlijke relaas geschreven, reflecteerd niet de mening van de voltallige DPC crew en bevat ongetwijfeld wel ergens een fout of foutje. Ik heb me de afgelopen dagen flink zitten ergeren, dus er zit ook wel een beetje boosheid in waar ik later misschien spijt van heb. Maar ik moest het even kwijt :).

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:43 schreef Mobster het volgende:
Ik ben het in het verleden niet altijd met je eens geweeest, maar er zijn maar weinig mensen die zich op dezelfde manier als jij zich hebben ingezet voor DPC.

maar mag koetje.org wel een MFje doen om team cow kunstje voorbij te gaan :P

Verwijderd

Ik sta achter je Dutchman.

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 22:33
100% dutchman

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:03 schreef Dutchman! het volgende:
Lang verhaal waarin ik hem geen ongelijk in kan geven.
Ivo heeft ook al een paar keer gezecht dat zij een mega-flush ander interpreteren, ik denk dat dat eerst maar eens recht getrokken moet worden, want het gaat nu misschien goed, omdat deze individu misschien niet lang gespaart heeft, maar de volgende heeft net iets te lang gespaart en voila weg DPC. Nou daar heb ik dus geen zin in, en ze kunnen zelf ook genoeg doen om die enorme flushes tegen te gaan.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok ik snap het, en ik sta volledig achter de DPC crew.

Het is inderdaad de niet consistente lijn van D.net die de ergenis van ook de gebruikers opwekt. Daarom snap ik het punt ook niet van enkelen om bij D.net te willen blijven maar DPC de rug toe te keren.

Ook denk ik dat D.net best dit soort flushers een mailtje kan sturen waarin om een duidelijke verklaring wordt gevraagd over de flush, komt er geen goed antwoord of helemaal geen antwoord hup bannen die user. Het bannen van DPC als geheel lijkt me vaag omdat je als crew nooit een comunity van 5000 mensen(teams!!!!) in de toom kunt houden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:43 schreef Mobster het volgende:

he maar mag team koetje.org wel een mfje houden om team cow kunstje voorbij te gaan :P

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op persoonlijke titel (goh, wat klinkt dat leuk :P) geef ik Dutchman gelijk.

Mijn andere persoonlijkheden trouwens ook :P

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op dinsdag 22 mei 2001 15:10 schreef Neelsjan het volgende:

[..]

maar mag koetje.org wel een MFje doen om team cow kunstje voorbij te gaan :P
Ik zou zeggen doe je best! Maar denk er niet te makkelijk over :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:43 schreef Mobster het volgende:

[..]

Ik zou zeggen doe je best! Maar denk er niet te makkelijk over :9
Je vergeet te vragen wanneer ze dat dan wouden doen >:)

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Het flushgedrag van deze persoon vertoont de laatste dagen een vreemd gedrag:
Date Blocks
21-May-2001 1,564,475
20-May-2001 117,344
14-Mar-2001 28
13-Mar-2001 10,590
Hij kan dus niet gespaard hebben voor deze megaflush, dus lijkt het m.i. een typisch voorbeeldje van een trojan.

Laten we hopen en bidden dat we geen acties van Dnet tegen DPC krijgen.

* Peeetor vindt dat Dutchman moet blijven !

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• BC3 Victim
dutchman moet blijven :)
je doet het heel goed en professioneel zo ver (valt me mee dat je niet echt kwaad wordt)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Peeetor
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

sorry => doublepost i.v.m. brakke verbinding :(

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 15:57 schreef Peeetor het volgende:
Het flushgedrag van deze persoon vertoont de laatste dagen een vreemd gedrag:
[..]

Hij kan dus niet gespaard hebben voor deze megaflush,
Uhhm. Hij heeft anders 2 maand niet geflusht hoor.

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
1,5 miljoen is toch niet zoveel? het flushrecord van een subteam staat toch op 1,8 miljoen ofzo? Misschien is het echt gewoon een subteam mf.
En dan zou het raar zijn als jullie nu pissed worden. Toen het een paar maanden geleden 3x achter elkaar gebeurde vond iedereen dat errug leuk meen ik mij te herinneren

Verwijderd

Ehhhhjjj laten we eerst ff d.net''s reactie afwachten voordat we als wilde kooien gaan lopen loeien lijkt me.

Maarruh Dutchman you''ve got my vote/confidence !

Verwijderd

/me is van mening dat Dutchman goed werkt verricht en dus ook moet blijven.

wat het sparen betreft, wij (team Graasland) flushen wekelijks op zaterdag omdat dan de dagelijkse output wat zakt van DPC.

En door op die zaterdag te flushen krikken we dat weer iets omhoog, en dat is voor D-net verder geen probleem omdat we geen wu''s flushen met meer dan 3 keyspaces verschil.

• crisp
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

Ik deel volledig de mening van Dutchman; werd zelf ook een beetje boos bij het zien van deze KF.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

<center><table border=0 cellpadding=0 cellspacing=2><tr><td align=center><font face="arial" size=2>[Dutch Power Cows] aanvullende stats</font></td></tr><tr><td><table border=0 cellpadding=6 cellspacing=0><tr bgcolor="#770000"><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Datum</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Positie</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Blokjes</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Leden</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Flushers</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Gem.</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">Jackpot</font></td><td align=center><font face="arial" size=2 color="#ffffff">DPC kans</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178913"><font face="arial" size=2 color="#993333">12 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>2.197.711</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.129</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.314</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1.673</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 847</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:19</font></td></tr><tr bgcolor="#ffffee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/179390"><font face="arial" size=2 color="#993333">13 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.019.301</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.132</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.411</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.140</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 743</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:16</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/180393"><font face="arial" size=2 color="#993333">14 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.520.478</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.145</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.530</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.301</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 596</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:17</font></td></tr><tr bgcolor="#ffffee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183698"><font face="arial" size=2 color="#993333">15 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.122.626</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.154</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.546</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.020</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 604</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:19</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/181912"><font face="arial" size=2 color="#993333">16 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>2.803.236</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.157</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.537</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1.824</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 623</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:20</font></td></tr><tr bgcolor="#ffffee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/showtopic/??????"><font face="arial" size=2 color="#993333">17 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.263.263</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.165</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.546</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.111</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 613</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:18</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183084"><font face="arial" size=2 color="#993333">18 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.380.160</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.174</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.555</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.174</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 582</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:18</font></td></tr><tr bgcolor="#ffffee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183676"><font face="arial" size=2 color="#993333">19 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>2.579.933</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.175</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.350</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1.911</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 748</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:18</font></td></tr><tr bgcolor="#eeeeee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184394"><font face="arial" size=2 color="#993333">20 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>3.689.529</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.178</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.421</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>2.596</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 744</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:13</font></td></tr><tr bgcolor="#ffffee"><td align=right><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184560"><font face="arial" size=2 color="#993333">21 mei</font></a></td><td align=center><font face="arial" size=2>1 ([img]http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif>)</font></td><td[/img]<font face="arial" size=2>4.854.338</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>5.186</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1.554</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>3.124</font></td><td align=right><font face="arial" size=2>1: 609</font></td><td align=center><font face="arial" size=2>1:12</font></td></tr></table></td></tr><tr><td height=20></td></tr><tr><td align=center><font face="arial" size=3 color="#FF0000">Totaal aantal dagen op #1 : </font><font face= "arial" size=4 color="#FF0000">49 !!!!</font></td></tr><tr><td align=center><font face="arial" size=3 color="#FF0000">Totaal aantal dagen > 2.5M : </font><font face= "arial" size=4 color="#FF0000">9 !</font></td></tr><tr><td height=10></td></tr><tr><td></td></tr><tr><td><font face="arial" size=2>Hoogste aantal flushers: </font><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108481"><font face="arial" size=2>17 januari 2001</font></a><font face="arial" size=2> >>> </font><font face= "arial" size=2>1.793</font></td></tr><tr><td><font face="arial" size=2>Hoogst aantal blocks gemiddeld: </font><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108481"><font face="arial" size=2>17 januari 2001</font></a><font face="arial" size=2> >>> </font><font face= "arial" size=2>5.396</font></td></tr><tr><td><font face="arial" size=2>[DPC] flushrecord: </font><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108481"><font face="arial" size=2>17 januari 2001</font></a><font face="arial" size=2> >>> </font><font face= "arial" size=2>9.675.832</font></td></tr></table></center>

Intentionally left blank

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Laten in deze woelige dagen effe rustig blijven, veel (zeer veel) mensen (en tweakers :) ) beleven nog steeds veel lol aan het "grazen" en alles wat er om heen hangt.

Dutchman, you''ve got my vote!

DPC Team ColdFusion

• ParagonEnschede
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Dutchman: my 2 cents are for you.

De Groningse beer

• Frenzy
Crisp, dit is een topic van jou: [topic=77608] (1,1 miljoen flush)

Nog een van QU|CCC [topic=154976] (1 miljoen)

Lawnmoohermen, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96124
(1,4 miljoen)

En in al die topics is iedereen blij. Terwijl, zo blijkt uit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/138444, toen ook al bekend was dat D.Net het NIET op prijst stelt en iedereen dat dus ook toen had kunnen weten. Niettemin was iedereen toen blij en nu pissed off...

Ik snap d''r geen hout van... Is dit willekeur? Meeloperij? Penisnijd omdat Tagej een onbekende is?

Goed, tuurlijk kan dit een trojan zijn en dat is niet leuk. Maar boos worden op iemand die hetzelfde doet als we 3 maanden geleden aanmoedigden en feestelijk en vrolijk aankondigden, vind ik nogal flauw.

• ParagonEnschede
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Tussenstand:
Oh, Dutchman, ''t staat 14-0 voor jou.

(Bij de 20 mag je blijven >:) )

De Groningse beer

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Frenzy: die flush was eind november vorig jaar toen er nog geen sprake was van verstopte keyservers e.d. (btw je vergelijkt alleen maar flushes van vorig jaar met een topic van maart dit jaar!)
De laatste MF van Graasland was op 17 januari (600K+); daarna is er door ons team nooit meer dan 300K geflushed (weekflushes).
De MF-regel is ingevoerd na 17 januari, en was noodzakelijk voornamelijk door de enorme groei die DPC eind vorig jaar heeft doorgemaakt.
Regels veranderen nu eenmaal, en wat toen kon kan nu niet meer. Dat is in elke samenleving zo.
Ik ben dan ook geen meeloper, maar leg me gewoon neer bij de regels die opgesteld zijn.

edit:

en als ik me aan de regels hou, dan verwacht ik dat anderen dat ook doen!

Intentionally left blank

• Frenzy
Regels veranderen nu eenmaal, en wat toen kon kan nu niet meer.
Ik snap wel wat je bedoelt, echter heeft het strikt gezien nooit gemogen. Ook jullie eind november 1,1 miljoen flush was "illegaal". Zo simpel is het. DPC''s 9,9 miljoen flush (na 17 feb., zo herinner ik mij) heeft een backlog van 3 a 4 dagen opgeleverd. Niettemin geen vuil woord over de megaflushende subteams toen.

Ik val jou niet persoonlijk aan crisp. Ik val alleen het onstane (in mijn ogen kromme) denkpatroon in deze thread aan.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op dinsdag 22 mei 2001 18:26 schreef Frenzy het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, echter heeft het strikt gezien nooit gemogen. Ook jullie eind november 1,1 miljoen flush was "illegaal". Zo simpel is het. DPC''s 9,9 miljoen flush (na 17 feb., zo herinner ik mij) heeft een backlog van 3 a 4 dagen opgeleverd. Niettemin geen vuil woord over de megaflushende subteams toen.

Ik val jou niet persoonlijk aan crisp. Ik val alleen het onstane (in mijn ogen kromme) denkpatroon in deze thread aan.
No harm done :)
Vorig jaar lijkt iig helemaal niet zo lang geleden (is het eigenlijk ook niet).
Ik denk dat de overgang van DPC megaflushes naar Subteam megaflushes naar geen megaflushes gewoon erg snel gegaan is. DPC is immers groot geworden door megaflushes en de publiciteit die we daarmee kregen. Het is dan ook jammer als je ineens te horen krijgt dat het niet meer mag, maar begrijpelijk is het wel.
Met MF6 en de subteam flushes van vorig jaar ging alles (gelukkig) nog redelijk goed, maar het ''overtroef'' effect ging toen al meespelen (teams die voor 2M gingen sparen etc.). Het was maw toen al een kwestie van tijd voordat het helemaal niet meer zou kunnen, en dat is waar we nu staan...

Intentionally left blank

Verwijderd

Mijn stem heb je ook Dutchman!!

Kan de DPC-Crew niet een ban voor dat team aanvragen bij Dnet :?

Ik ga ervan uit dat Dnet de wensen van DPC respecteerd als het gaat om onze eigen subteams!!!

Hiermee tonen we bij Dnet aan dat DPC zelf van goede wil is, en kijken de andere teams (waaronder ook ons team) wel uit om een dergelijke flush te herhalen!!

• Haranaka
  • Laatst online: 10-05 19:25
* Haranaka staat voor de 100% achter Dutchman!

Dutchamn! heeft een volwassen houding die iedereen wel kan waarderen en moet dus bijven.

...

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ojee..

ff paar opmerkingen:

1. Sinds wanneer is iemand schuldig totdat het tegendeel bewezen is? Willen de mensen die meteen om een ban voor tagej beginnen te roepen zich even inhouden?

2. Dutchman: mijn steun heb je, maar ik snap niet helemaal waarom je daar vandaag om vraagt. Als (blijkbaar) iemand vraagtekens zet bij jouw functioneren/inzet wil ik graag het verhaal van de andere kant horen voor ik iemand mijn steun betuig.

3. Met OGR gaan we morgen aan het gas denk ik. Volgens mij heeft TA een mini-flusje gepland.

edit:

schrap punt 3 maar.. i got my dates all screwed up :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

1 vote for Dutchman from me.
Aan die MF wil ik niet eens woorden vuilmaken. :(
Greetz JustMe.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:19 schreef Dutchman! het volgende:
Welkom bij DPC Kris, Spek_e en sanderkaasjager!
Jajaja that''s me 8-)
Kan iemand me even uitleggen wat ik nog kan doen? :)
Ik wil graag een team binnen de DPC joinen ofzo ;)
Ohja en verder weet ik niet echt goed hoe koetje PRECIES werkt, ik heb het alleen aan staan en ik haal rond de 2.15MKeys, maar morgen haal ik m''n TB 1.2GHz op en dan zal ik wel ergens rond de 5 zitten, dus be prepared ofzo >:)

Verwijderd

Vo0 : welkom ! :)

www.dutchpowercows.org/subteam.dsp da''s een lijst van de meeste sub-teams binnen DPC ..

Verwijderd

Dutchman, mijn stem heb je ook, je doet het perfect!

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Dutchman
Mijn stem heb je ook... Ik vind het alleen maar leuk dat jij elke dag toch de stats weer post en over het sparen; jah wat kan je erover zeggen.. tis gewoon niet conseqent van de verschillende personen.
Niks aan te doen.
Maar van mij moet je dus gewoon lekker gezellig blijven. 8-)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Als d.net de DPC banned dan zijn het een stel hypocriete en zielige mensen. Ze mogen dan eerste alle soorten megaflushende japanners een ban geven. De DPC is natuurlijk wel weer een goed voorbeeld om die te bannen maar ik betwijfel of dit andere teams/leden om andere iedeeën brengt. Het grote nadeel van d.net is dat er nooit een officiele verklaring naar buiten is gebracht mbt sparen en megaflushes. Zolang hier geen officiele uitspraak over is, zullen mensen/teams blijven sparen en megaflushes doen. D.net kan natuurlijk helemaal in de trant van het bannen van bill goldberg, nu de DPC bannen en daarna met een (semi) officiele statement naar buiten komen. Eerlijk gezegd zie ik dus niets gebeuren en heeft tagej hiermee dus bewezen dat je in ieder geval 1.5M blokjes mag sparen en flushen?

Verwijderd

Vraag ik me opeens af wat de Backlog was de afgelopen dagen?
Als er geen backlog is geweest ondanks zo''n spaar actie dan zal het om een trojan gaan en bewijs dan maar eens dat dit door Tagej zelf is gedaan of dat iemand moedwillig de DPC onderuit zit te halen....

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:48 schreef FRAeK-AC het volgende:
Vraag ik me opeens af wat de Backlog was de afgelopen dagen?
Als er geen backlog is geweest ondanks zo''n spaar actie dan zal het om een trojan gaan en bewijs dan maar eens dat dit door Tagej zelf is gedaan of dat iemand moedwillig de DPC onderuit zit te halen....
Als Ethan Hunt 2 weken spaart heeft ie ook 1.5 miljoen units volgens mij. Dit levert dan ook geen backlog op. Nu deed Tagej daarvoor al geen 100.000 per dag, maar laten we hem niet bij voorbaat al aan het kruis nagelen.

• Dutchman!
laten we de run van vandaag eens afwachten (begint zo rond 02:00, duurt vele vele uren)

Verwijderd

Dutchman, ik weet niet wie en waarom er aan je getwijfeld word maar je functioneren tot nu toe is uitstekend te noemen.

• BC3 Victim
Dutchman, van mij mag je blijven *D

• mmxmmx
  • Laatst online: 26-04 19:40
PFFFFFFF niks loos er valt niets te zien gewoon doorlopen en dutchman scrijft leuke verhaaltjes .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En ook ik zeg:" Mijn stem heb je ook Dutchman!!"

Don''t You dare to leave:)
ofzo:)

wij (Team Coldfusion) blijven ook maar wel:)
maar een klein gedeelte gaat over naar GF:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dutchieeeee!!!

Niet weggaan ;(

Waar moet ik dan mijn koffie kwijt? :P

Maar (en ik heb het eigenlijk al best vaak gezegd) we kunnen alleen maar wachten.

D3 char(s)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 20:59
Dutchman.. Ik sta ook achter je hoor :)

(en (nog belangrijker) met mij ''mijn'' hele team: Quakers United | Ceewle Coown Cadavers)

DPC ARE GO ! >:)

Have a wheelie good weekend!

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 13:54 schreef dredge het volgende:
* BC3 Victim vindt het knap van Dutchman! dat ie het nog zo rustig brengt..

Het is inderdaad erg knap na alle herrie van de laatste dagen. Chapo voro dutchman.
Het zou heel jammer zijn als er op deze manier een eind aan zou komen..

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat Dnet vind van de huidige snelheid waarmee het project wordt afgerond.. want volgens mij is dat alleen maar goed.. en als het zo doorgaat zullen de stats servers bij Dnet het toch al moeilijk krijgen en zeker als de DPC blijft groeien..

zelf vind ik ook dat sparen moet stoppen.. gewoon 1 lijn trekken en geen uitzonderingen maken.. en dit kan je dan in overleg doen met de Dnet crew.. zodat die ook dat beleid gaan voeren.. en ik denk dat ze daar wel aan mee willen werken.. aangezien het voor hun het probleem is.. hiermee doel ik dus op de beslissing van Ivo om de MF van een subteam door te laten gaan.. en daarmee geef ik Dutchman helemaal gelijk..

en over dat gedoe met ivo kan ik kort zijn.. ik denk dat Ivo het niet doet om de DPC neer te halen maar dat het voort vloeit uit een behoorlijk lange periode van alles door de vingers te zien.. en zoals iedereen dat wel eens kan hebben.. dat houdt een keer op.. maar dat is al uitvoerig besproken..

Wel vind ik dat de DPC ook meer begrip moet krijgen voor de situatie waar Dnet zich in bevindt.. ze zijn immers bezig met een competitie voor minimaal 35,818 leden (ff getalletje van Dnet site geplukt.. dit zijn het aantal flushende leden van gisteren :)) en dat is niet niks.. als 1 team of meer teams zo een backlog veroorzaken kan ik best begrijpen dat we gebanned worden.. maar juist daarom moeten wij meer begrip tonen voor Ivo die het tegengehouden heeft..

maar goed dat is ook allemaal uitgepraat.. Wat ik er mee wil zeggen is dat deze situatie veel te veel word opgeblazen..

Maar laat dit geintje niet de sfeer binnen de DPC en de output van de DPC verpesten.. dat is het gewoon niet waard.. we zijn immers de #1 van de wereld en dat moeten we blijven!!!

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik sta ook achter je Dutchie :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 14:37 schreef SatCP het volgende:

[..]

Wat? DPC zonder Dutchman? Over my dea... nou ja, zover gaan we nog niet ;). Maar mijn stem heb je alvast!
Mijn stem en }:O heb je ook. Go dutchman go. 8-)

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

TeeDee

CQB 241

Dutchman, je doet het fantastisch!

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

om even terug te komen op de herkomst van de nummer 1...
zie dit draadje op AT.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05 15:39
Voor wat het waard is Dutchman! Mijn steun heb je ook.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie het nu pas: de topictitel loopt 1 dag voor :)

<font size=5 color="red">MODJE!!!! </font>;)

Intentionally left blank

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
hmmz.. we worden er dus gewoon ingeluisd! nou ja.. we hebben nu dus een goeie kans om niet gebanned te worden.. dus dat is mooi..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Mijn zegen (en ik ben geen Jomanda) heb je hoor.
Kill the dude :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:03 schreef Dutchman! het volgende:

[..]
boel tekst
mja

dan zou het toch eens tijd worden dat sparen nader te definieren. ons subteam heeft een aantal machines die gewoon geen internet connectie hebben: noch permanent, noch dial-up
dat betekent dat fetchen en flushen volledig afhankelijk is van de handmatige inspanning van een beheerder die er geen zin in heeft de boel elke week te flushen wegens belangrijkere zaken.
Dus zeg het maar: niet meer blokjes doen?

Ik vind het onzinnig om miljoenen flush te doen, maar toch, ik vind ook dat d.net doet aan distributed computing, maar het begint meer en meer te lijken op dat het wel distributed mag, maar dan wel volgens de regeltjes van d.net..............

no offence.

Verwijderd

Check dan dat draadje 2 replies hierboven, we worden genaaid door die Nederlandse gozer die vlak voor dattie naar TA overstapt ons kapotflushed :(

Ik zou wel even flink met hem willen |:(

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 22:41 schreef crisp het volgende:
Ik zie het nu pas: de topictitel loopt 1 dag voor :)

<font size=5 color="red">MODJE!!!! </font>;)
Done ;)

• redwing
  • Laatst online: 00:27
Het gaat er gewoon om dat hun servers veel oude blokjes tegelijk niet aankunnen. Als je dus een paar weken spaart is er niets aan de hand. Je hebt pas een probleem als je 100.000''en wu''s flushed van een paar maanden oud. Zolang je dat niet doet is er niets aan de hand. Het geeft dus niets als iemand een keer een paar ton verstuurd van een paar maanden oud.
Verder heb ik op mijn werk hetzelfde probleem. Waarschijnlijk flush ik ook binnen een weken een aantal PC''s die ergens staan waar ik eigenlijk nooit kom en zonder netwerkverbinding. Er staan naar schatting nu ongeveer 150k aan wu''s te wachten van een maand of 2 oud.

[removed]

• redwing
Op dinsdag 22 mei 2001 23:04 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Check dan dat draadje 2 replies hierboven, we worden genaaid door die Nederlandse gozer die vlak voor dattie naar TA overstapt ons kapotflushed :(

Als ie echt een crack-rach heeft die 50k/dag doet zijn deze wu''s minder als 3 weken oud. Oftewel geen probleem. Verder heeft d.net geen last van backlog gehad, dus daar is verder ook geen probleem. Oftewel wees blij dat ie die miljoen nog voor ons heeft geflushed en dat ie vergeten is naar TA over te stappen ;)

[removed]

Verwijderd

het lijkt wel henk westbroek: wat is waar?

source ip van flusher te achterhalen bij dnet?

en crack is wel een probleem,
dan vinden we het winnende blokkie niet met ZN ALLEN
of doet dat er nergens meer toe?

• MarcyDarcy
Hij schrijft dat ie al langer aan het sparen was en nog veel meer heeft...dit maal voor anandtech.

Only time will tell

Verwijderd

Adul pointed out to me that I was still cracking for the wrong team and how to switch to TA
Is dit geen leden wegkapen :?

• mythor
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

:7 heerlijk
dank u wel AT voor de blokjes :)

What you say?!

Verwijderd

Ah joh, iemand die op deze manier overstapt moet wel BSE hebben ;)
Laat hem lekker die AT-kudde besmetten>:)

/me vind tagej geen DPC-er waardig.

Verwijderd

volgens mij heeft ie weer 1,5 miljoen voor ons geflushed hoor, want de statsrun duurt lang :)

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Ik voel het als mijn plicht lekker tegen alles in te gaan:

Ik wil je weghebben DutchMan!
Ik ga zometeen 5 miljoen van 3 maanden geleden flushen!

:P

• redwing
Het zou natuurlijk pas echt een stunt zijn als de proxy''s vandaag op zijn gat gaan door zijn flush, terwijl ie net overgestapt is naar AT >:) Ik vraag me toch af hoe d.net dan zou reageren.

[removed]

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik pleit voor een ban van Tagej. Punt.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

hij heeft maar 81k vandaag

• 0rbit
1.500/81 = 19 dagen; Zit dus net over de grens van de tijdslimiet m.b.t. sparen.

• redwing
Tja, maar zo te zien komt ie vnl. bij AT en niet hier. Het zou dus goed kunnen dat ie van dat sparen niets afweet (bij AT heb ik er iig weinig over gezien). IIg is het geen trojan, dus er zullen weinig gevolgen zijn.

[removed]

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Op woensdag 23 mei 2001 08:48 schreef Mr_Atheist het volgende:
1.500/81 = 19 dagen; Zit dus net over de grens van de tijdslimiet m.b.t. sparen.
die berekening slaat nergens op...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• IceStorm
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dutchman mag iig blijven :D

Maar uh, is er al een reactie van D.net?

• 0rbit
Op woensdag 23 mei 2001 09:33 schreef Geckoo het volgende:

[..]

die berekening slaat nergens op...
En waarom dan niet? Ik vraag me af hoe lang deze beste kerel gespaard heeft voor deze 1.5 miljoen. Als hij vandaag 81k doet en we aannemen dat dit zijn normale dagelijkse output is...

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 10:37 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

En waarom dan niet? Ik vraag me af hoe lang deze beste kerel gespaard heeft voor deze 1.5 miljoen. Als hij vandaag 81k doet en we aannemen dat dit zijn normale dagelijkse output is...
er staat ergens in dit draadje een link naar de anandtech forums daar schrijft tagej dat hij de komende dagen nog iets meer zal flushen dan normaal en dat zun dagelijks output 50k is

• Justin2000
  • Laatst online: 22-05 06:19
Op dinsdag 22 mei 2001 13:26 schreef Binne het volgende:
Ja, dit is wel heel erg! Zijn we bijna bij de 1 biljoen
Uehm vrimt binne, ik dacht dat het bijna 1 Miljard was, of ben ik nu dom :?

PV opbrengst

• 0rbit
Binne haalt de amerikaanse billion en de Europese miljard door elkaar :)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:26 schreef Binne het volgende:
Ja, dit is wel heel erg! Zijn we bijna bij de 1 biljoen
dan moeten er eerst toch nog meer dan 1000 keer zoveel blokjes geflushed worden :Y)

Dutchman Mijn stem heb je..

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
* BrammeS staat volledig achter dutchman!

Advanced sheep-counting strategies

• 0rbit
Mijn stem heb je ook!

Tja, het schijnt dat die tagej helemaal niet heeft geweten dat hij iets deed wat niet mag van Dnet.

Zou tagej soms moeite hebben de forums van DPC te bereiken om even overleg te plegen? Of was zijn enige doel een worst voorhouden aan DPC die vervolgens regelrecht in de hongerige muilen van TA verdwijnt? :)

• mmxmmx
  • Laatst online: 26-04 19:40
Dit is wat hij op het forum van at schrijft .

<<Why are you cracking for the Dutch Power Cows against AnandTech?>>

I''ve gotten that question from several people I signed up many many moons ago with DPC''s when they started up (I am, after all Dutch), and never paid any more attention to it.... Adul pointed out to me that I was still cracking for the wrong team and how to switch to TA -- which I''m doing tonight. Rest assured, there''s LOTS more units to flush, this time for TA!

It''s actually not a ''rack'', but I''ll post more info on it later today when I have a chance.

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 23 mei 2001 19:58 schreef mmxmmx het volgende:

I''ve gotten that question from several people I signed up many many moons ago with DPC''s when they started up (I am, after all Dutch), and never paid any more attention to it.... Adul pointed out to me that I was still cracking for the wrong team and how to switch to TA -- which I''m doing tonight. Rest assured, there''s LOTS more units to flush, this time for TA!

It''s actually not a ''rack'', but I''ll post more info on it later today when I have a chance.
tja, jammer.

Maar is toch Dutchman! = tha man! ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Dutchman!
tagej:
Let me clarify for the DPC folks: I screwed up with the megaflush (and from what I know now, it came at a very bad time). I joined DPC when I first started Rc5 years ago, and never thought to check what team I was part of before I flushed some of my completed units (yes, there are more).
This is completely my fault, and I sincerely apologize to the DPC and Dnet folks.

I''ve already written an email to the DNET crew to explain what happened, and to make sure that they were aware that it was MY screwup, not part of some DPC flush plan. If they want to boot me out of RC5 for my flush, that''s fine, so long as they don''t penalize the DPC for my mistake.

Verklaart veel, en is op zich wel netjes vind ik :)

• MarcyDarcy
Eind goed al goed :+

Iemand van Anandtech schreef ook dat ie de blocks voor DPC had kunnen deleten (of voortijdig Tean Anandtech joinen) maar dat heeft ie niet gedaan...sportief :)

Verwijderd

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes van hem.

/me neemt zijn woorden terug

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Op woensdag 23 mei 2001 19:58 schreef mmxmmx het volgende:

over welk DPC lid gaat dit nou precies!?

edit: never mind ik had het weer niet goed gelezen!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

tagej AKA Bill goldberg?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op donderdag 24 mei 2001 16:12 schreef thewolff4u het volgende:
tagej AKA Bill goldberg?
..een interessante gedachte.
Maar hij heeft al eens eerder voor de dpc geflushed en als het Bill Goldberg was (RIP) , dan lijkt het me sterk dat hij dat destijds onder een andere naam gedaan heeft.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

"De baklap zegt Dutchman stay...*D" (oude text)

Oops ik moet iets beter lezen zie ik...goed vergeet het.. eind goed al goed ... weer een baklap minder }:O

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1 2 Laatste