De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- Iedere maand zijn er de maandstats van Sinterklaas 82 tm.
- Verder hebben we nog in ons IRC kanaal #DPC op irc.sorcery.net koebot zitten die je alle scores van RC5/OGR en GammaFlux kan vertellen.
- En de DPC public proxy''s hebben elk hun eigen stats.
- Een groot gedeelte van de DPC keyservers is aangesloten bij Keyserver.org en daarvan zijn ook weer stats.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

We are number 1!
Intentionally left blank
Tja, dan moet je gewoon het DPC sub-team 100% Total grazing Addicts joinen![b]Op donderdag 03 mei 2001 23:54
Hebben ze hier ook van die mooie statistieken als bij anandtech?????
....
Maar als julie ook mooie statistieken hebben kraak ik liever voor Nederlanders......
Gr mischa
Wij hebben de mooiste custom made stats, die op verzoek van onze leden worden aangepast naar wens
Check onze homepage dus maar eens!
Wij grazen dus ook voor DPC, maar wel met personal user stats via onze homepage.
http://www.schnabel.nl/tqa/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jullie site ziet er idd wel erg mooi uit!!!
nouja maakt ook niet uit verder:)
Je moet gewoon zelf een team uit zoeken dat bij je past:)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
het is mij helemaal duidelijk geworden....
vanaf nu kraak ik voor de "Dutch Power Cows"
Alleen blijven alle ander blocks bij anandtech staan...toch zonde van dir 600.000 stuks.... Na ja op naar de 1 miljoen dan maar bij jullie....
Gr Mischa
Welkom bij DPC!!!Op vrijdag 04 mei 2001 19:36 schreef Switchblade het volgende:
okay dan .....
Alleen blijven alle ander blocks bij anandtech staan...toch zonde van dir 600.000 stuks.... Na ja op naar de 1 miljoen dan maar bij jullie....
Gr Mischa
HoeraOp vrijdag 04 mei 2001 19:36 schreef Switchblade het volgende:
okay dan .....
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Nou ja concurrent....in RC5 niet echt mee
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Welkom!!!