Toon posts:

[BC3] hoe meer betrokkenheid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit net te lezen dat het errug rustig is op GoT de laatste tijd, nu dacht ik laat ik eens vragen aan de lezers wat ze nu willen, om het geheel een beetje bruisender te maken.

dus bij deze, wat wilt u als gebruiker zien op GoT, zodat u vaker dit heerlijke forum met een bezoek vereerd!!!

Mo-Bees out !! ;)

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
zou zeggen schuif het forum helemaal ontop bovenin , het zit nou in zo''n verdom hoekje

iets met lenzen

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Op zaterdag 31 maart 2001 00:19 schreef Morpheus_at_work het volgende:
zou zeggen schuif het forum helemaal ontop bovenin , het zit nou in zo''n verdom hoekje
hail to the king baby! Morpheus for president! ;)

Maaruh, ik denk persoonlijk dat het posten van assimilaties hier, met daaropvolgend felicitaties etc. uiteraard, ook bij kan dragen in het DPC gevoel en het plezier van assimileren en het lullen daarover.

Verwijderd

Het verschuiven van het forum is al toegezegt las ik in LA. Maar wanneer dat gebeurt ?????

Ik denk dat een hoop mensen die in dit forum poste ook in de kroeg/onzin zaten en dat we daar ook een aantal mee zijn kwijt geraakt.

Goed initiatief Mo-bees :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een FAQ? eentje die sticky is of vragen beantwoord. kweet nog steeds niet hoe een client te bouwen en heb al bijna 300K gedaan. :?

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05 15:39
Op zaterdag 31 maart 2001 00:40 schreef Proxy 71 het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen die in dit forum poste ook in de kroeg/onzin zaten en dat we daar ook een aantal mee zijn kwijt geraakt.
Goed initiatief Mo-bees :)
Daar ben ik ook bang voor.
Op zaterdag 31 maart 2001 00:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Een FAQ? eentje die sticky is of vragen beantwoord. kweet nog steeds niet hoe een client te bouwen en heb al bijna 300K gedaan. :?
Daar schiet je niet zo heel veel mee op. Gewoon vragen beantwoorden van newbees. Een beetje vriendelijk zijn, niet gelijk schreeuwen, flamen, en naar de search verwijzen.

Tevens is de toonzetting van de discussie tussen Chaos en Crisp in [topic=152431] tekenend voor de hele gang van zaken. Niet alleen binnen DPC, maar ook op GoT.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 00:53 schreef PieterJ het volgende:

Daar schiet je niet zo heel veel mee op. Gewoon vragen beantwoorden van newbees. Een beetje vriendelijk zijn, niet gelijk schreeuwen, flamen, en naar de search verwijzen.
Zoals bij mij idd. netjes gebeurde toen ik een vraag postte in Dutch Power Cows hitparade van 28 maart ... dan voel je je als nieuwe grazer erg welkom kan ik je verzekeren.

Al is een FAQ (bij voorkeur uiteraard stickey) altijd welkom hoor, met zowel de simpele dingen als de wat verder gevorderdere dingen uitgelegd. Denk aan vragen zoals "Wat is het nut van sparen van blokjes / MegaFlushes" en "Waarom een andere keyproxy gebruiken" ... Dat zijn dingen die newbies interesseren kan ik je verzekeren, en een FAQ is dan altijd nog een stapje dichterbij dan weer met die search aan de slag gaan.

Zeker daar waar het een nog over te halen grazer betreft...

Leesvoer doet interesseren zeggen ze wel eens...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
~ een kleine standaard FAQ
~ positief reageren op "domme" vragen
~ newbie''s verwelkomen
~ subteam strijdtopic
~ ondanks problemen toch stats posten
~ DPC naar boven halen in het forumoverzicht
~ geldigheidsduur van lopende topics verhogen naar 3 dagen

Genoeg zo :)
(begrijp me niet verkeerd....het bevalt me zo ook wel, maar er wordt gevraagd naar wat er beter zou kunnen)

Verwijderd

Topicstarter
/me probeert altijd alle vragen van iedereen te beantwoorden, als ik het antwoord weet hehehe!

ps. er zijn vast nog wel meer dingen die mensen in DPC willen zien/hebben/tegen komen

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Een heikelpunt..: het posten van de Dpch op tweakers mag wel iets sneller gebeuren. Vaak gebeurt dan pas erg laat terwijl dnet de statsrun al lang klaar heeft.

(Ik weet het, het is een extra-tje, maar als er dagenlijks op een beetje normale tijd een Dpch op t.net zou staan dan, dan zouden er mischien ook meer mensen hier naartoe komen.)

}:O

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Iets minder strak moddereren mag imo ook wel. Sommige topics zijn idd weinig zeggend (deze bv.), maar gaan helemaal niet de verkeerde kant op. Juist dit soort ''zinloze'' discussies maken het verschil tussen een steriel forum waar nix gebeurd, en een gezellig forum waar niet alles nut hoeft te hebben of onmisbare informatie hoeft te bieden.

Zolang er niet geflamed wordt: openlaten.

Verder sluit ik me aan bij het dpch verhaal. Aangezien het al meerdere malen is voorgekomen dat de stats al uren op d.net stonden maar niet hier, bied ik me bij deze aan om mede-dpch-poster te worden. Waarschijnlijk zullen de huidige posters me 99 van de 100 keer voor zijn, maar als ik ze 1 keer om 5 uur kan posten ipv om 23:30 uur hebben we al wat gewonnen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Op zaterdag 31 maart 2001 01:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
--> is onderweg, zal dit weekend een topic starten hierover
~ positief reageren op "domme" vragen
--> bestaan domme vragen :? ;)
~ newbie''s verwelkomen
--> altijd :), iig in de DPCH. Verder is welkom heten meer iets voor als ze zich zelf aankondigen met een vraag ofzo, niet dat we dagelijks 12 topics openen voor 12 nieuwe members :)
~ subteam strijdtopic
--> niet mee eens, tenzij er een afdeling DPC is met subfora
~ ondanks problemen toch stats posten
--> :? Maargoed, als stats er niet zijn kan je ze ook niet posten. Dit keer zijn het niet de d.net stats maar de DPCH stats die niet updaten, dus ik kan er ook geen posten.
~ DPC naar boven halen in het forumoverzicht
--> Ik zie hier twee mogelijkheden: a) we zetten DPC weer onder Stuffis Generalis waar hij vandaan komt; b) we maken een aparte afdeling DPC met een general subforum voor stats en algemen geneuzel, eentje voor technische vragen etc. en eventueel eentje voor subteam dingen enzo.
~ geldigheidsduur van lopende topics verhogen naar 3 dagen
--> ik zat me al af te vragen hoe het nu zit met de standaard tijden etc, maar dat is meer iets voor de GoT crew om te vertellen / uit te leggen.

Het "balletje" van het laatste en het verplaatsingsverhaal ligt nu voornamenlijk in de tweakers/GoT crew (en vooral Floris ;)) dus daar is het even op wachten, maar ik zal iig nog eens vragen hoe het daar mee staat.

We spend our years as a tale that is told

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Voor de sub team strijd kijik effe hier:
http://pub33.ezboard.com/fteamcoldfusionfrm3

Er komen steeds meer bij :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Meer stats. En wat regelmatiger. De stats moeten gewoon wat eerder komen. IK weet dat het vrijwillgers zijn die dit doen en de meeste daarvan ook werken. waarodoor er minder tijdis om de stats te doen mischien is het gewoon verstanding om dat meerdere mensen aan tewijzen voor de stats zoals in de tijd dat markh dat alijtd zo goed verzorgde :). Ik weet nu niet hoe het nu met de organisatie zit.

Verwijderd

En als de stats dan toch een keer te laat zijn, of het forum is een poos niet bereikbaar.. Geef dan ook de reden even...

Een hoop mensen ergeren zich aan het laat verschijnen van de stats, en meteen heb je weer boze topics. Als we weten wat er mis gaat, kunnen we ook wat meer begrip tonen.

Persoonlijk ben ik het met een hoop punten van MarcyDarcy (zie hogerop) eens, alleen met een paar opmerkingen.

Dit heeft echter wel tot gevolg dat er minder vragen gesteld worden in het forum en het er dus ook rustiger wordt.

~ subteam strijdtopic
Stel ik persoonlijk wel op prijs, maar idd onder Dutchmans voorwaarden.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
het posten van de Dpch op tweakers mag wel iets sneller gebeuren.
Zeker. Voor GoT is er nu een redelijk aantal mensen dat DPCH''s post, en die zijn er meestal ook wel redelijk op tijd dacht ik zo.
Maar er zijn maar twee mensen die op tw.n kunnen posten, ik en Chakotay. En Chakotay is offline, dus ben ik de enige. En ik heb niet altijd tijd. (en ook niet altijd zin :o)
Maar ik zal proberen ze voortaan wat eerder te posten. Vandaag gaat dat alleen nog niet, mijn db heeft gisteren het besluit genomen besloten niet verder te willen leven en is (herhaaldelijk) gecrasht. Ik ben ''m nu opnieuw aan het installeren en hoop dat later vandaag alles weer werkt. En dan komen er meteen 4 DPCH''s. :)
Iets minder strak moddereren mag imo ook wel. Sommige topics zijn idd weinig zeggend (deze bv.), maar gaan helemaal niet de verkeerde kant op. Juist dit soort ''zinloze'' discussies maken het verschil tussen een steriel forum waar nix gebeurd, en een gezellig forum waar niet alles nut hoeft te hebben of onmisbare informatie hoeft te bieden.
Inderdaad!
Pagina: 1