Niet op voorraad.
LOL 
dat moederboard ga ik ook kopen
Hij is erg goed.. Als je wilt kan ik je url geven waar ie wordt reviewed... 
Ja ik kan niet zeggen gebruik de search, omdat alles "kwijt" is... ik had er ook een post overgemaakt..
Hij lijkt mij zeer goed..
Of koop die Abit (of Asus) waar DDR geheugen in kan die lijkt mij ook zeer goed en kan 4GB werkgeheugen in
BTW ik ga de + kopen (raid rulez, ok hier dus nie
)
dat moederboard ga ik ook kopen
Ja ik kan niet zeggen gebruik de search, omdat alles "kwijt" is... ik had er ook een post overgemaakt..
Hij lijkt mij zeer goed..
Of koop die Abit (of Asus) waar DDR geheugen in kan die lijkt mij ook zeer goed en kan 4GB werkgeheugen in
BTW ik ga de + kopen (raid rulez, ok hier dus nie
Dit is toch dat mobo met twee ddr-dimms erop ?
Er was laatst een revieuw van op T.net dacht ik. Ze waren er zwaar over te spreken. Gezien de dalende prijzen van geheugen ga ik denk ik ook voor dit boardje
Er was laatst een revieuw van op T.net dacht ik. Ze waren er zwaar over te spreken. Gezien de dalende prijzen van geheugen ga ik denk ik ook voor dit boardje
And now the most interresting part of deze grot
Ik heb hem , maar ik heb altijd pech , volgens mij is de onboard PSU gesneuveld.Ik heb een TB 1200 Mhz C(266 FSB)AXIA! en een Enermax 550 watt ! voeding.Ik krijg hem dus niet stabiel op die 1200 Mhz , hij boot geen eens in windows.(en ja, ik heb de jumper van 133 FSB gebruikt).de processor is erg warm , warmer dan op mijn Asus A7m266 ,waar hij geeneens boven de 40 C kwam.Nu wordt hij in dezelfde setup 48 C.Ik heb echt alles geprobeerd , maar het af en toe spontaan rebooten en andere problemen blijven.Hij doet het wel op 8,5x133 , maar dus niet op 9x133.Mijn andere mobo gepakt(asus a7m) en daar loopt hij stabiel op 1350 Mhz .Volgens mij heb ik zo een versie met die heat-issues , waar veel over wordt gepraat op internet.Voor de rest , in alle forums niets dan lovende woorden.BTW hij bootte bij mij wel op 7x154 cas 2 , dus is het geen slecht mobo.Ik heb helaas een slechte uit het vat gekregen.Hopelijk is hij over een weekje gemaakt
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
ja ik geloof 98 van de 100 punten als ik het goed hebOp donderdag 31 mei 2001 22:49 schreef mr_fragle het volgende:
Dit is toch dat mobo met twee ddr-dimms erop ?
Ik heb idd 1 review op socketA gelezen, die was erg goed, maar ik hoor het graag uit meerdere "kanalen";)
Ik heb hem zelf ook besteld als alternatief voor m'n K7t266MSI, die naar mijn idee nog steeds niet alles uit de kast haalt van m'n 1300@1500TB.
IK heb in princiepe nu het liefst de amd760/761 chipset, die is gewoon 5-10% sneller, maar de DFI die ik eerst had, wilde bij mij niet meer stabiel draaien toen er een GF3 inkwam.
Ik heb hem zelf ook besteld als alternatief voor m'n K7t266MSI, die naar mijn idee nog steeds niet alles uit de kast haalt van m'n 1300@1500TB.
IK heb in princiepe nu het liefst de amd760/761 chipset, die is gewoon 5-10% sneller, maar de DFI die ik eerst had, wilde bij mij niet meer stabiel draaien toen er een GF3 inkwam.
Niet op voorraad.
Pagina: 1