Toon posts:

[BC3] Mogelijke statussen en karma-grenzen

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me nu al een tijdje af wat de verschillende statussen zijn die je op t.net kunt doorlopen. Mijn vraag is dus wat kun je worden en hoeveel karma heb je ervoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voorzover ik weet:<BR>Karma < 20: Trainee<BR>20 < Karma < 40: Wannabee-tweaker<BR>Karma > 40: Tweakeroid<P>Kweet niet of d''r nog andere statussen zijn...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-10 23:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil er hier wel meer van maken (max 9), als iemand ideeën heeft voor namen van extra statussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

troje

was here!

uber-tweaker ?<BR>tweaker for life ?<BR>tweakfreak ?<BR>junior tweaker ?<BR>tweakadelic ?<P> :) :)

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:56

vanDaal

-ismeereentje

Hee leuk, extra statussen.<P>Het is dat ik stiekem niet zo creatief ben, maar misschien is het handig om daar even een topic op het onzin forum over te openen?<P>Toch maar een poging wagen dan.<P>In oplopende karma volgorde:<P>- Prutser (bij karma < 0)<BR>- Affiliate (lid worden, aangenomen worden)<BR>- Trainee<BR>- Feut (lekker studentikoos)<BR>- Wannabee-tweaker<BR>- Tweaker in Progress<BR>- Tweakeroid<BR>- Tweak God<BR>

[This message has been edited by vanDaal (edited 11-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de Leet-nait-hekker dan? Ouwe Bok .. voor op T.Net ook wel leuk. (vanouds GoT termen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Tweak Professor

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik vind moderator nog steeds een leuke status om te hebben :) . Niet afschaffen he!<P>Prutser (van vanDaal) zou ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn de door Mr.B. genoemde karma-waarden ook geldig voor het nieuwe moderatiesysteem?<P>Ik zou toch graag zien dat er nog een rang komt boven tweakeroid. Zeker met het nieuwe moderatiesysteem is het makkelijker om punten te scoren. Mijn ervaring is dat het meestal even duurt voor je op de 20 zit omdat je dan nog wat huiverig bent. Als je eenmaal de twintig gepasseerd bent zit je echter zo op de 40 (als je een beetje fanatiek bent). En dan zou je meteen niet meer in rang kunnen stijgen, hoezeer je ook je best doet? Ik zit nu op 91 en ik had gehoopt dat ik nog onderweg was naar een nieuwe status, maar helaas. <P>Ik wil al met al het volgende voorstel doen:<BR>00-19: Trainee<BR>20-59: Wannabee-tweaker<BR>50-99: Tweakeroid<BR>100+ : Über-tweaker of Tweak-master oid<P>Mensen met alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ego mode]<BR>Ik vind een titel als ''God'' wel aardig voor mensen met karma > 700 <P> ;)<P>[/ego mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Of om het nog preciezer te maken: vanaf 727 he Otis?<P>We hebben trouwens wel al lang geleden bedacht dat er maar 1 almachtige alwetende God kan bestaan, en ik zie dat jij nog #2 bent...<BR>Femme is #1 met 1148.<P>De grens voor God status dan maar op 1000 zetten (en ophogen als Otis in de buurt komt)

[This message has been edited by irrelevant (edited 11-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om in 1 keer doortestomen naar de top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ja, als je de rechten hebt om je eigen scores te manipuleren.<BR>Daarvoor moet je dus of Femme heten (of nog een paar anderen?) of goed kunnen hacken.<P> :o <BR>--------<BR>Maar je valt toch zo door de mand want men kent elkaar hier wel hoor. En als Femme ineens niet meer op #1 staat zal hij wel gaan kijken wat er aan de hand is.

[This message has been edited by irrelevant (edited 11-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je valt toch zo door de mand want men kent elkaar hier wel hoor. En als Femme ineens niet meer op #1 staat zal hij wel gaan kijken wat er aan de hand is.<BR>
<BR>Ooooppsss. per ongeluk een user naar /dev/null<P>Ik vind ook dat er extra stati moeten komen.<BR>Deze vind ik wel cool:<BR>- Blaataap (voor negatieve karma''s >:))<BR>- Trainee (0-39)<BR>- Wannabe-tweake (40-79)<BR>- Tweakeroid (80-150)<BR>- tweaker for life (150-300)<BR>- Über-tweaker (300+)<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moderator is idd een fijne status om te hebben. <P>"GOD" bij >700 :D<BR>"FlipZ" bij > 1000 :+ <P>"moderator in spee" of "pre-moderator" is misschien ook wel leuk. <P><BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-10 11:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik vind "prutser" wel een mooie term voor mensen met negatief karma :) <P>0-20: Stagiair<BR>20-40: Wannebee-tweaker<BR>40-100: Tweakeroid<BR>100-200: L33t tw34k3r<BR>200-500: Grootmeester<BR>500 and up: Godlike<P>hoewel ik me afvraag hoeveel karma je moet hebben voor de status van administrator...ik heb maar 60 karma en toch staat dat er achter<BR> :)

[This message has been edited by Daniel Kegel (edited 11-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

met alle respect, maar admin wordt je toch alleen als je of:<P>- femme goed kent<BR>- een andere admin goed kent<BR> <BR>- admin zijn op GoT<BR>- admin zijn op Fok!zine<BR>- iets zeer nuttigs (bv. news editen)bij te dragen hebt aan t.net?<P>[This message has been edited by ronaz (edited 11-08-2000).]

[This message has been edited by ronaz (edited 11-08-2000).]

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godlike
<BR>Je hebt teveel UT gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En godlike dat worden er volgens mij maar 2 (Otis en JJ), want Femme is Admin, maar grootmeester lijkt mij wel cool.... nog 23 punten te gaan in mijn geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Voor negatieve karma''s heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van:<P>- Dwarfgeit<BR>- Agricula Simplex<BR>- Faalhaas<P> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aangezien ik zelf op ongeveer 200 zit en het wel leuk zou vinden om eens een nieuwe status te krijgen, ben ik het zeker met stof eens. Ook zou het leuk zijn als er gewoon wat meer variatie is qua namen, nu zijn er maar drie en dit is natuurlijk te weinig om alle bezoekers onder te kunnen "scharen".<P>Maareuh mijn voorstel:<BR><0 -=> Prutser oid (Prutser is wel leuk :) )<BR>0-20 -=> Newbee<BR>20-50 -=> Trainee<BR>50-100 -=> Tweaker in Progress<BR>100-150 -=> Tweaker<BR>150-250 -=> Grootmeester<BR>250-500 -=> Professional<BR>>400 -=> Alwetende Professional ;) <P>Ik heb er nu dus 8 staan, waarbij ik heb geprobeerd een redelijk eerlijke verdeling te maken. <P>Floris<P>P.S. Misschien kunnen de mensen die voor de site andere dingen doen ook die naam meekrijgen (bijvoorbeeld Daniel, een Admin. Dan krijg je Daniel - Admin - Tweaker)<P>P.P.S. Tuurlijk wil ik grootmeester genoemd worden :)

[This message has been edited by Itsme! (edited 12-08-2000).]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Nog een paar:<P>Handige Henkie<BR>Knutselsmurf<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Waarbij dus nog wel even het nadeel komt dat het karma nu nog een redelijk beeld geeft, maar de karma''s gaan steeds vaker onnodig hoog worden met het nieuwe reactie systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Laatst online: 17-10 08:39

AntonT

One Ton!

Liever niet, die statussen bij de Admins...<P>In het huidige systeem zou het bij mij dan Anton Tieleman - Administrator - Wannabe-Tweake worden. >:)

[This message has been edited by roadrunner_ (edited 12-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
0-20: Stagiair
<BR>Ik krijg een visioen... Bill Clinton op t.net... ;) ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROTFLOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Misschien is het tijd voor een invoering hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind "Tweakotine-addict" voor een wat hoger karma ook wel grappig...

[This message has been edited by GaMeOvEr (edited 31-08-2000).]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me sluit zich aan bij het voorstel van ItsMe!<P>----<P>Ik zou Tweak Fossile voor >1000 ook wel een aardige vinden Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif<P>----<P>In mijn geval zie ik Grootmeester wel zitten, "GrandMaster TgF", ik kan zo de IT in als nieuwe DJ Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kansloze randgroeptweakprutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Status: WijEchteTweakersWillenJeHierNooitMeerOpOnzeFijneWebsiteZien<BR>bij -100 of lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat een gruwelijk oud topic :)

Hoe staat het er ondertussen eigenlijk mee? Ik ben nog steeds ''maar'' een Tweakeroid.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op vrijdag 25 mei 2001 11:47 schreef bramvrzt het volgende:
...
Hoe staat het er ondertussen eigenlijk mee? Ik ben nog steeds ''maar'' een Tweakeroid.
Is al geïmplementeerd (1 september 2000) Dit is terug te lezen in deze .plan van Femme.
Pagina: 1