[BC3] Ik geef een onderbouwde mening --> -1:flamebait :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320491

Ik onderbouw mijn mening met feiten uit de tekst en het plaatje. Ok, ik ben kritisch over het produkt, maar moet je altijd positief ergens over zijn dan? Ik ben dat nu niet, en krijg direct een -1: flamebait!! :( Dit is gewoon een mening, dus hoort volgens mij gewoon op 1.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, jij vind dat je je mening onderbouwt met feiten. Ik zie inderdaad ook een gelijkenis met de SB Live! Platinum doos. Maar misschien is dat voor andere mensen niet zo duidelijk...

Ik heb je in elk geval een "+1 ondergewaardeerd" gegeven. De reactie hoort volgens mij niet op "-1 flamebait"

Maar het feit dat de marketing van Trident niet erg innovatief is hoeft natuurlijk niets te zeggen over het product. (misschien wel over het succes ervan).

/me gaat nu nog ff UT-en en dan naar bed :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"1 inzichtvol" wat wil je nog meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
edit:flamebait?? Ik geef gewoon mijn mening. Onderbouwd ook nog wel. Dan is het geen flamebait of troll!! Alleen als je maar wat roept als ''dit sucks'', zonder onderbouwing, dan is het een flamebait! Jammer dat sommige mensen de FAQ niet doorlezen..
En dat kan nu dus weg. :)

Waarom ben je eigenlijk niet meteen op het TMF komen klagen? In principe zijn "moderatie-hints" in Tnet-reacties ongewenst (werken vaak zelfs averechts) en bovendien is het melden van een foute moderatie op het TMF veel effectiever. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Sterker nog, over het algemeen kun je er op rekenen dat zo''n toevoeging de post direct in waarde laat zakken. Met sprongen van 1 punt bdw.

''T is namelijk offtopic, en dat telt gewoon mee in de uiteindelijke toevoegende waarde van een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Sterker nog, over het algemeen kun je er op rekenen dat zo''n toevoeging de post direct in waarde laat zakken. Met sprongen van 1 punt bdw.
Dat bedoel ik ook te zeggen, maar dan subtiel. ;)
Ik heb hem maar op 1 laten staan, ik schijn vandaag namelijk een goed humeur te hebben :P (zie ook dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Subtilieteit is niet echt 1 van mijn sterkste punten.
Vaagheid wel, heb ik me laten vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ok, dank jullie :) Ik heb die moderatietekst uit mijn post gehaald (sorry daarvoor) en mijn post staat nu op 0. Na, prima zo. Ga ik verder niet meer moeilijk over doen :) Tnx y''all :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 02:06 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook te zeggen, maar dan subtiel. ;)
Ik heb hem maar op 1 laten staan, ik schijn vandaag namelijk een goed humeur te hebben :P (zie ook dit topic).
Oke oke, laat ik mezelf maar ff explaineren dan :)
Ik had niet goed op de namen gelet, waardoor ik dacht dat dit: " Is het IMHO gewoon een flamebait richting de moderators Ga dan maar lekker naar de kelder hoor. Wilt u het alstublieft verwijderen? Dan kan ''ie weer naar 0 toe."
niet van tha_snail afkomstig was, maar van jou.

Ik zeg het hier dus maar ff voordat jullie denken dat ik compleet dementerende ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
/me heeft het gevoel dat * ErectionJackson de volgende keer meteen naar het TMF komt en geen ''moderatie-hints'' meer in zijn reacties opneemt.
Aangezien /me vandaag kennelijk nog steeds een goed humeur heeft... :)

Pagina: 1