Toon posts:

Wij willen goedkoop kunnen hosten ! Maar waar ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Franksjaak en ik zijn bezig met een site ( php ) en we hebben heel veel goede ideen voor de site, maar het probleem is dat wij goedkoop willen hosten .. maar waar?

Wij verwachten binnen 2 maanden zeker 5000 bezoekers per dag ( vraag ons niet waarom )
En er moeten veel .. maar heel veel plaatjes opstaan ... en we moeten ook veel sql ruimte hebben in verband met het zelfgemaaakte forum ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulu013
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-10 10:33

Metzie

Nyaano !

Bij www.subhosting.nl kan je voor ik dacht rond de F50 a F60 een MySql pakket nemen. (en 300mb webspace dacht ik)

De website van hen is nog niet af, maar dan moet je ze ff mailen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
En waar ken jij ze dan van Metzie? Vriendje?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys ... maar ik zoek nog wat anders ... maar meer ! :P :) ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 13:24 schreef korn het volgende:
Franksjaak en ik zijn bezig met een site ( php ) en we hebben heel veel goede ideen voor de site, maar het probleem is dat wij goedkoop willen hosten .. maar waar?
Goedkoop en goed gaan moeilijk samen :)
Wij verwachten binnen 2 maanden zeker 5000 bezoekers per dag ( vraag ons niet waarom )
En er moeten veel .. maar heel veel plaatjes opstaan ... en we moeten ook veel sql ruimte hebben in verband met het zelfgemaaakte forum ... .
Kortom een site met veel dataverkeer, sja goedkoop + goed + veel dataverkeer???
Ik hoef het niet te weten hoor, maar als er "onzedelijke" plaatjes op staan, dan mag je waarschijnlijk een speciaal abonnementje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik had laatst van iemand van GoT gehoord dat hij gratis kon hosten bij True Server ( draait GoT ook op :+ ) als true server bij hem reclame mag maken ... zie het als een soort sponsoring ... is dit echt mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 14:01 schreef korn het volgende:
Maar ik had laatst van iemand van GoT gehoord dat hij gratis kon hosten bij True Server ( draait GoT ook op :+ ) als true server bij hem reclame mag maken ... zie het als een soort sponsoring ... is dit echt mogelijk ?
Dat is mogelijk (zie heel tweakers.net), maar dat moet natuurlijk voor trueserver interessant zijn.
Met een nieuw te beginnen site zul je sowieso weinig kans maken, tenzij je een baanbrekend idee heeft, waar trueserver dan mooi naamreclame mee kan maken, maar dat blijkt niet echt uit je verhaaltje :)
Anyway www.trueserver.nl en dan bellen/schrijven/mailen... Of misschien ff met Peerke contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 14:04 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat is mogelijk (zie heel tweakers.net), maar dat moet natuurlijk voor trueserver interessant zijn.
Met een nieuw te beginnen site zul je sowieso weinig kans maken, tenzij je een baanbrekend idee heeft, waar trueserver dan mooi naamreclame mee kan maken, maar dat blijkt niet echt uit je verhaaltje :)
Anyway www.trueserver.nl en dan bellen/schrijven/mailen... Of misschien ff met Peerke contact opnemen.
Dat blijkt niet echt uit het verhaal nee ... maar geloof me ... we hebben een heel goed idee ... en dat kunnen we ook uitwerken ( hebben we al bijna gedaan )

BTW : Host t.net dan ook gratis bij true server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 14:05 schreef korn het volgende:
BTW : Host t.net dan ook gratis bij true server ?
Yep, maar goed, hoe leuk het idee ook is, gratis colocaten met veel bandbreedte krijg je natuurlijk niet zomaar.
Daarnaast moet je ook nog eens hardware gaan regelen en als je zelf niet genoeg ervaring hebt ook een serveradmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 18 juli 2001 13:42 schreef twixx het volgende:
En waar ken jij ze dan van Metzie? Vriendje?
Als je ff subhosting.nl en metzie.nl vergelijkt, zie je het meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Made4U
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je toch zo'n grote site wilt met veel hdd ruimte en grote MySQL database, kan je net zo goed een dedicated server nemen met +/- 10GB dataverkeer! Dat kan vanaf 385,- per maand en dan heb je wel een goeie hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA .. en dat kan ik zeker betalen .. met mijn 140 per maand ( zonder wekr erbij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Op woensdag 18 juli 2001 13:29 schreef Metzie het volgende:
Bij www.subhosting.nl kan je voor ik dacht rond de F50 a F60 een MySql pakket nemen. (en 300mb webspace dacht ik)

De website van hen is nog niet af, maar dan moet je ze ff mailen.
Ik ken de eigenaar van subhosting... Hij is er nog mee druk aan het werk. Heeft zijn eigen kernel ervoor gecompileerd. Dus denk dat ie zwaar aan het testen is.. Hijs trouwens op vakantie volgens mijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is er iemand die op de campus zit en die nog wat bandbreedte over heeft ( vast wel ) en die een http server wil opzetten ... en dan maak ik er wel een domeinnaam van :)

We zijn zeker bereid om daarvoor te betalen ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk dat je dat voor commerciële doeleinden mag gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan het proberen ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 15:04
Als je een goed idee hebt dan is geld geen probleem. Elke goed idee kan geld opbrengen. Dus ik zie het probleem nietzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kan ik daar geld mee opbrengen dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 15:04
Je hebt je idee helemaal niet gepost (groot gelijk hoor). Maar als iets 5000 bezoekers per dag gaat trekken dan kun je al banner inkomsten hebben. Maar de banner markt is een beetje erg ingezakt en dat zal nog zeker een jaar duren voordat die weer aantrekt.

Daarnaast kun je je content tegen betaling kwijt maar daar moet je wel erg goede en onderscheidende content voor hebben.

Als je eenmaal veel vaste bezoekers hebt dan kun je ook andere applicaties op je websites integreren. Als al jou bezoekers bijvoorbeeld komen voor auto's (voorbeeld als jou site een autosite is) dan is het voor bv een partij als autotrader of autoshop erg aantrekkelijk om hun producten via jou site te slijten.

En dan heb je nog tientallen concepten om geld te verdienen, zolang je maar traffic en exposure hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt het goed uitgelegt en ik geef je ook groort gelijk ... maar ik denk niet dat ons idee met zoiets geld kan opbrengen ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...
Als je denkt dat je een kans maakt om gratis hosting te krijgen met je idee moet je het gewoon proberen :) Neem contact op met een aantal bedrijven, hoeft natuurlijk niet perse trueserver te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom begin je niet met een "doodgewoon" virtual webhosting account.. da's meestal vele malen goedkoper dan een server en als het goed loopt kun je later altijd nog overstappen op een colo server.

Veel webhosters bieden je tegenwoordig al PHP en mySQL aan voor zachte prijsjes.. voor meer info.. zie de bekende adressen in de FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je echt weet dat het groot wordt heeft het natuurlijk weinig zin om expres een te klein pakket te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Das waar ... maar de site wordt natuurlijk niet binnen 1 week super groot ... dus we kunnen eigenlijk inderdaad eerst met een klein pakket beginnen .. zodat we in tussentijd geld kunnen verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft vanavond de url van je site prijs (in /14) en bent hier nog op zoek naar een server :?

Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-10 16:41
Op woensdag 18 juli 2001 14:25 schreef DeX het volgende:

[..]

Ik ken de eigenaar van subhosting... Hij is er nog mee druk aan het werk. Heeft zijn eigen kernel ervoor gecompileerd. Dus denk dat ie zwaar aan het testen is.. Hijs trouwens op vakantie volgens mijn..
Wow, hij heeft een eigen kernel gecompiled, zou wat zijn als die dat niet had gedaan, een webhoster die dat nog niet eens kan wil ik niet graag bij zitten (ik kan het weten, zit op het moment ook bij zoeen :(). Dat die druk aan het testen is is heel fijn, maar als klant wil je toch graag een getest systeem, dat dus helemaal werkt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mijn heeft wel is gehad dat (zoals ik net las) de hoster op vakantie was voor 2 weken en hij de server gewoon achterleit, hij deed het alleen (zoals velen). Als je een ebdrijf start moet je de consequenties en verantwoordelijkheden erbij nemen: geen vacantie als je je dat niet kan permiteren voor de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gaat nergens meer over ,of wel?

Topic was al een twijfel geval.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.