Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Is dir een reactie die op +4 moet eindigen? Wat mij betreft is het overgewaardeerd. Maar gezien de moderaties onder het artikel stond ik daar nogal alleen in.
duwtje gegeven helpt niet hard, staat goed in de plus. Niet zoveel tijd vandaag deadlines enzo, 218 punten in de etalage, goeie tips??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tips, euuh? Niet op de specifieke post aan, maar aan deze twee draden kun je behoorlijk wat modpunten kwijt:
Deep Video Imaging werkt aan 3D monitor
en
AMD aandelen schieten omhoog na Dell geruchten
Deep Video Imaging werkt aan 3D monitor
en
AMD aandelen schieten omhoog na Dell geruchten
*klabam* weer 30modpuntjes weg.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dell aandeeltjes laat ik ook ff wat dalen.
Edit: in die 3d topic staat veel hoog, maar een hoop is ook best nuttig toch?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
De roep dat er werk aan de winkel was is ook niet zozeer altijd bedoeld om alles omlaag te gooien. Het kan ook zijn dat er onterecht reacties te laag staan of dat er inconsquent gemod is en gelijksoortige reacties veel in beoordeling schelen of dat er ook nog veel ongmodde reacties staan. Het is IMO ongezond om te veel aan te geven wat welke kant op moet. Het blijft een kwestie van verschillende inzichten, verschillende moderaties. Dus torture die grijze hersenkwab en bekijk wat _JIJ_ een rechtvaardige score vindt met de Faq in je achterhoofd.Op donderdag 17 mei 2001 11:22 schreef bombadil het volgende:
...
/edit verduidelijking.
Pagina: 1