Aannames zijn fataal.
Om samen met andere bijlen en schaven de windows xp download draad aan te pakken. Er is al iemand mee bezig want toen ik de link ging kopiëren waren er al links en rechts mods uitgedeeld aan een aantal +4 overgewaardeerden en een trolletje links en rechts, maar er is nog meer dan genoeg te doen. Bovendien is het goede ontspanning naast de zware discussies op TMF.
Nou vooruit, laat ik er eens doorheen gaan struinen. Ik zal m''n kapmes meenemen in die jungle
.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Windows draad redelijk op orde. Deze-> ellende.
Inmiddels ook doorheen gestruint.
Blijf je bezig ? Ben ik net uitgeschaafd...Op dinsdag 15 mei 2001 22:23 schreef KexDaFlex het volgende:
Windows draad redelijk op orde. Deze-> ellende.
Aannames zijn fataal.
hier was al een trea voor
gathering.tweakers.net/showtopic.php/179938
eigenlijk thread
maar ELD wist niet hoe hij het moest schrijven en heeft het nu dus weer fout komt waarschijnlijk door een black-out na het werkt
maar ELD wist niet hoe hij het moest schrijven en heeft het nu dus weer fout komt waarschijnlijk door een black-out na het werkt
Oeps, na zo''n dag sluipt er toch wat onzorgvuldigheid in. Spartaanse aanpak dan maar:Op dinsdag 15 mei 2001 22:55 schreef ELD het volgende:
hier was al een thread voor
* KeX duikt in Appeltje voor de dorst en heeft al spijt voor hij begonnen is.
Tis "thread".
Boeiuh...
het is je vergeven hoor.
Boeiuh...
het is je vergeven hoor.
Aannames zijn fataal.
Jaymz heeft z''n forummodpet maar es ff afgezet, en z''n modpet ontstoft
En het is black-out, overigens
Ah! Dat stond er dus!Op woensdag 16 mei 2001 00:02 schreef testcase het volgende:
En het is black-out, overigens
je kunt natuurlijk wel overdrijven eld gaat deze bijl maar eens zoeken omdat BMW wagentje te gaan bewerken.:)
Moet je wel verrekte hard kunnen lopen
Behalve in Oostenrijk dan.Op woensdag 16 mei 2001 00:38 schreef testcase het volgende:
Moet je wel verrekte hard kunnen lopen
* korenwolf zal beide draadjes over een uurtje nog eens langslopen. Als het dan nog nodig is...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Op woensdag 16 mei 2001 00:49 schreef Thor-korenwolf het volgende:
* Jaymz zal beide draadjes over een uurtje nog eens langslopen. Als het dan nog nodig is...
Verwijderd
Geen ritme denk ik, keeps you sharp.Op woensdag 16 mei 2001 00:52 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Wat voor waak-slaap ritme draai jij eigenlijk ?
Maar goed /me gaat ook nog maar even wat modden. Ik spaar altijd een paar puntjes voor een eventuele Intel/AMD/MS/Linux post
WebMagix RandomSleepTM
by Femme Taken & HlpDsK B.V.
Nee, eerlijk gezegd varieert dat. Vannacht heb ik maar 3 uur geslapen en ik ben eigenlijk doodmoe nu. Ik slaap morgen maar wat langer door, denk ik.
edit: ik ben net over de ''windows xp''-draad gelopen, maar veel moderaties waren niet nodig. De column moet maar even wachten, want euhm....:O
by Femme Taken & HlpDsK B.V.
Nee, eerlijk gezegd varieert dat. Vannacht heb ik maar 3 uur geslapen en ik ben eigenlijk doodmoe nu. Ik slaap morgen maar wat langer door, denk ik.
edit: ik ben net over de ''windows xp''-draad gelopen, maar veel moderaties waren niet nodig. De column moet maar even wachten, want euhm....:O
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Ik heb die draad nu ook al een keer of wat verherdoorgelopen, pffffffffffffft.
/me slaapt als de rest mod blijkbaar...
Slapen jullie zieke geesten overdag ofzo (als ik hard aan het werk ben)?
/me slaapt als de rest mod blijkbaar...
Slapen jullie zieke geesten overdag ofzo (als ik hard aan het werk ben)?
Verwijderd
Tja, ik weet wanneer het tijd wordt voor weer eens een gezellige ouderwetse discussie, geloof me, als topicstarter heb ik ook wel even zitten zweten voor ik mijn tekst enigzins aan het gepeupel durfde toe te vertrouwenOp dinsdag 15 mei 2001 22:13 floepte Kex het volgende er uit:
...bladiebladiebla... Bovendien is het goede ontspanning naast de zware discussies op TMF.
I''m the topicstarter...hey...hey...hey (is de TgF variant van Firestarter).
Pagina: 1