[BC3] hmmm irritant zeg rare modderators

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gepost door Airwolf1 Vrijdag 11 Mei 2001 - 19:59 Score: 0 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Flamebait-1 Troll

Enne waars deze driver dan te downe ?

dan kan ik um op mun eigen pc testen.
Moet zeggen dat ik dit diep triest vindt het is inderdaad een post die op 0 moet staan maar het is geen troll of flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor moet je in TMF zijn, http://gathering.tweakers.net/listtopics/16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Niet online
Lieve Adjes
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
sorry dacht dat ik wel goed zat.
zal het volgende keer als die er komt wel daar neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

LA -> move TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Allereerst dan: welkom op het TMF. Het TMF is dé plaats voor de actieve moderators, maar ook dé plaats om verkeerd gemodde reacties aan de kaak te stellen...
Moet zeggen dat ik dit diep triest vindt het is inderdaad een post die op 0 moet staan maar het is geen troll of flamebait.
Je zegt het zelf al: het is inderdaad een reactie die op 0 thuishoort, maar het is iig geen flame.
Een troll is het in mijn ogen ook niet, al kan ik me voorstellen dat mensen het zo opvatten: op T.net is er een aparte afdeling waar de nieuwste drivers/upgrades e.d. zijn te vinden, de zogenaamde meuktracker. Ook de door jou gezochte driver staat er gewoon tussen. :)

Maar die tag zou dus veranderd moeten worden. Nou, da''s niet zo gemakkelijk als het lijkt. Als mensen modden beïnvloeden zij in principe alleen de score. Over de tag die erbij komt, zegt de faq:
De meest voorkomende moderatie tag (''Interessant'', ''Flamebait'' enz.) geeft de doorslag voor de tag die bij de reactie wordt weergegeven. Als de verschillende tags maar één keer voorkomen, wordt de tag van de laatste moderatie gekozen. ''Ondergewaardeerd'' en ''Overgewaardeerd'' worden nooit als eindoordeel weergegeven aangezien deze nietszeggend zijn en uitsluitend tot doel hebben om de score van een reactie te beïnvloeden.
Ik heb je een 0: gemodereerd gegeven in de hoop dat die tag werd overgenomen. Niet dus. Sorry. |:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Niet online
eh ik was dat niet hoor maar ik vondt het gewoon niet correct ELD komt op voor iedereen LOL.

thx voor het aanslepen van de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Aaarghhhhhh... Dat is weer net wat voor mij: met info komen aanslepen als het niet nodig is. |:(

Maar dan weet ik nog wel wat leuke info voor jou: als je hier een reactie aan de kaak wilt stellen, is het makkelijk om daar een linkje voor te gebruiken. :)
Je kunt naar een reactie linken bij de reactie op de score+tag te klikken en dat adres te copy-pasten. Hehe, heb ik lekker toch ook nuttige info voor jou gegeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr de behulpzame moddereter !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
* korenwolf is in een behulpzame bui.
Dat gebeurt ook niet vaak, dus laten we er allemaal van genieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[inkoppertje]
Lieve Adjes
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Euhm, je reactie staat toch niet op het forum, maar op de site? Dan zit je dus ook niet goed in LA :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben een nieuwbie, dus ff een vraag: Hoeveel mods en admins hebben ze hier??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op zaterdag 12 mei 2001 09:16 schreef jevader het volgende:
Ik ben een nieuwbie, dus ff een vraag: Hoeveel mods en admins hebben ze hier??
Dit forum is openbaar en toegankelijk voor alle users van GoT.

Iedereen die op tweakers.net ge-reg-ed is en een positief saldo heeft verkregen met postings i.c.m. tweakotine, krijgt modpoints. Met die modpoints kan iedere t.net user andere postings modereren, mits hij/zij in de desbetreffende draad zelf nog niet een reactie gepost heeft. Moddereter is dus (nog) niet echt een exclusieve funktie in de trant van admins en Forummoderators. Wel lopen hier ook regelmatig users rond die óók nog forummoderator en/of admin zijn.

Tip: lees de TMF-FAQ ff :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testcase heeft een koel icoontje (jammer dat die BMW''s niet zo lekker gereden hebben afgelopen weekend >:) )

/me gaat voor Mac Laren, all ze way!
Pagina: 1