[BC3] waarom de status van een post bij het modden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 16:04

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
als ik aan het modden moet ik eerlijk zeggen dat ik soms wel een beetje mijn mod-gedrag aanpas aan de status die een post al heeft.
staat dit er bij zodat andere mensen, en jijzelf, zien wat wel en wat niet gewaardeerd wordt?
want ik ben vast niet de enige die hier enigzins door beinvloed wordt.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Je bedoelt welke "tag" er aanhangt door voorafgegane moderaties? Tja, dat kan een reactie bij je oproepen. Proberen er niks van aan te trekken en kijk vooral naar het niveau waarop de post staat en op welk niveau hij in jouw ogen (met de mod-FAQ in je achterhoofd ;)) behoort te staan. Bij ernstige twijfels; niet modereren en TMF raadplegen :).

edit: Ik begrijp dat je je eigenlijk afvraagt of die tags niet weg moeten? Van mij mogen ze weg. Het gaat uiteindelijk om de niveau''s. En allerlei mismoderaties leiden soms tot storende tags, zoals "+3 Troll" of "+2 overbodig" |:(. Jij hebt nu nóg een argument aangedragen, waarom die tags eigenlijk niet echt jofel zijn. Ik denk dat we ze kunnen afschaffen, omdat iedereen in z''n achterhoofd het erbij kan denken tijdens het doen van een moderatie. Maar daarvoor moet je die criteria wel eerst kennen, natuurlijk.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Maar af en toe hebben die tags wel nut, namelijk bij de grenzen... (+2 grappig, bijvoorbeeld)
En als het systeem nu zo wordt veranderd dat bij een troll of flamebait de post altijd naar beneden gaat (is nu niet het geval als er bijvoorbeeld gelijktijdig wordt gemod), hebben die tags ook zin.
Maarre, ik snap ook wel wat je bedoelt.
En toch, ik vind tags wel leuk, maar alleen als ze kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 16:04

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ja ze zijn inderdaad wel grappig en handig en ik denk niet dat mijn mod gedrag er heel erg door beinvloed wordt maar toch we lenzigzins. en sommige mensen misschien wel veel erger

This too shall pass