* Delerium heeft wat andere reacties ook te grazen genomen
* KeX is zijn werkweek ook begonnen door in die draad met overgewaardeerdjes in zijn knuistjes rond te huppelen.Op dinsdag 01 mei 2001 12:53 schreef ecteinascidin het volgende:
* KeX heeft wat andere reacties ook te grazen genomen
Er stond wel meer in die draad te hoog, maar die plus vier kreeg ik sowieso niet alleen klein.
* GaMeOvEr heeft er ook ff een puntje af gesabeld.
Aannames zijn fataal.
dat zal best.... newbieOp dinsdag 01 mei 2001 13:24 schreef Panter het volgende:
Heb geen modpoints helaas.
Verwijderd
Jij loopt officieel maar 1 maandje langer rond op GoT dan ik, dus niet zo bijdehand doen hey, wannabe-adje
. Ik post alleen niet zo vaak op GoT, omdat ik al verschrikkelijk veel over PC''s weet en dus zelden iets te vragen heb. Wel een mooi icoontje heb je trouwens. Zelf gemaakt?

Icoontje is gemaakt door Testcase.... goeie mod op Tnet etc, misschien leer je nog ''s een keer wat van ''m. Zoals modpoints niet kwijtraken.Op dinsdag 01 mei 2001 14:14 schreef Panter het volgende:
Jij loopt officieel maar 1 maandje langer rond op GoT dan ik, dus niet zo bijdehand doen hey, wannabe-adje. Ik post alleen niet zo vaak op GoT, omdat ik al verschrikkelijk veel over PC''s weet en dus zelden iets te vragen heb. Wel een mooi icoontje heb je trouwens. Zelf gemaakt?
Ik sta ook nog met lege handen
en de bek vol tanden *D:
Ongeloveloos.Jouw penalty ratio is 365.960.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
IF karma(#1)-karma(#2)<500 THEN MetaModBot(#2):=MetaModBot(#2)+365;Op dinsdag 01 mei 2001 14:26 schreef testcase het volgende:
Ik sta ook nog met lege handenen de bek vol tanden *D:
[..]
Ongeloveloos.
He Testcase, je geeft Panter (tha newbie) een slecht voorbeeld.
Verwijderd

Ik heb mijn handen vol
Mijn ratio zit onder de één, dus is modden voor mij geen probleem
Hoe is mijn voorbeeld ectein?
En ik? Mag ik door voor de koelkast?Jouw penalty ratio is 0.077.
Verwijderd
Uhm, Kees, probeer deze eens:Op dinsdag 01 mei 2001 14:26 schreef testcase het volgende:
Ik sta ook nog met lege handenen de bek vol tanden *D:
[..]
Ongeloveloos.
Penalty Ratio Tips voor TestCase
Mwhoehahahaha...
HelemaalJouw penalty ratio is 0.050.

edit:
Mijn HTML doet het niet. Hm.
Aannames zijn fataal.
Bah, lig ik hulpeloos en zwaargewond in de mod-berm en dan nog natrappen ook, eej? Stelletje onbarmhartige SamodderianenUhm, Kees, probeer deze eens:
Penalty Ratio Tips voor TestCase
Mwhoehahahaha...
Wacht maar tot ik weer mod-points heb en die enkele verdwaalde posting in de maand van je tegenkom. Dan trommel ik áááááááál mijn vriendjes op en catacombeer''m zo plat als een pannekoek
_JIJ_ mag ook helemaal geen HTML, want _JIJ_ bent geen modje !
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Uhm, de mijne ook niet, so?Op dinsdag 01 mei 2001 16:33 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Helemaal [afbeelding] dus !
edit:
_JIJ_ ben hier de goeroe
Nou, jij hebt je eerste note te pakken hoor !
Ik zeg alleen maar dat hij het niet doet, (een vaststelling) en jij gaat mij gelijk beschuldigen van patsen met status !
Puh.
Ik zeg alleen maar dat hij het niet doet, (een vaststelling) en jij gaat mij gelijk beschuldigen van patsen met status !
Puh.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Da''s knap, een reactie typen, nog voor dat GaMeOvEr iets gezegd heeft 
/me Jomanda van GoT ?
BTW: Thanx, ik sta dus nu in de Gallerei Der Groten?
/me Jomanda van GoT ?
BTW: Thanx, ik sta dus nu in de Gallerei Der Groten?
<marquee>en een note voor GameOver >:)</marquee>
<h1>FOEI</h1>
<h1>FOEI</h1>
Verwijderd
Dank voor de hulp, GaMeOvEr kan nog wel veel van je lerenOp dinsdag 01 mei 2001 17:02 schreef ecteinascidin het volgende:
<h1>FOEI</h1>
(onder andere HTML gebruik)
Ectein heeft andere rechten dan ik, dat zal hem wel zijn. Maar ectein heeft er ook een note bij hoor.
Pruts-modder-eter.
Pruts-modder-eter.
Aannames zijn fataal.
Denk eerder.
* KeX gaat voor de walnoot!
Op dinsdag 01 mei 2001 17:01 schreef TgF het volgende:
BTW: Thanx, ik sta dus nu in de Gallerei Der GrNoten?
* KeX gaat voor de walnoot!
Tja.... Dit zullen we dan maar ''s intern gaan oplossen.
.
* Delerium bereid zich voor op een flink gevecht achter de colissen.
GameOver..... regel jij het bier
? neem ik de chips mee.
* Delerium bereid zich voor op een flink gevecht achter de colissen.

GameOver..... regel jij het bier
Verwijderd
Ah, clanvormingOp dinsdag 01 mei 2001 17:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja.... Dit zullen we dan maar ''s intern gaan oplossen..
/me bereid zich voor op een flink gevecht achter de colissen.
GameOver..... regel jij het bier? neem ik de chips mee.
wilde Kex een note?
Nou vooruit...
PS, Kex, bij 5 notes wordt je gebanned en je hebt er al 3
Nou vooruit...
PS, Kex, bij 5 notes wordt je gebanned en je hebt er al 3
Dubieus slag volk hoor, dat GoTMod spul. Onder het genot van bier, sjips en Noten collega''s afvallen.Op dinsdag 01 mei 2001 17:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja.... Dit zullen we dan maar ''s intern gaan oplossen..
* KeX bereid zich voor op een flink gevecht achter de colissen.
GameOver..... regel jij het bier? neem ik de chips mee.
Btw zit * Jaymz bij * KeX achter of in de coulissen.
M''n complimenten voor Testcase! En nog bescheiden ook, de leukste icoontjes heeft hij voor anderen (ecteinascidin en TgF) gemaakt. Hoe (met welk progje) maak je die?Op dinsdag 01 mei 2001 14:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Icoontje is gemaakt door Testcase....
btw, Testcase, mocht je graag willen modereren (en het nog steeds niet kunnen), dan moet je me maar mailen. Is eigenlijk tegen m''n principes, maar ja, ''t metamodje hield zich ook niet aan z''n principes..

* dextertje vindt modereren meestal maar saai werk, maar wel nodig. Hij heeft echter bijna altijd een overschot aan moderator punten.
P.S. Heeft iemand een idee hoe vaak de metamodbot de penalty ratios bijwerkt? Ik vind ''m namelijk altijd hele gekke sprongen maken. Bij mij niet zo extreem als bij Testcase, maar meestal snap ik er niks van.
en ik kan ecteinascidin wel quotenOp dinsdag 01 mei 2001 17:02 schreef ecteinascidin het volgende:
<h1>FOEI</h1>
(mag ik ook een note nu?
Professioneel Hyves-weigeraar
Dextertje: Bedankt voor je stand-in-mod-aanbod. Ik hoop dat het probleem zich snel en automagisch weer oplost
. Ik had vannacht opeens weer 4 modpoints, maar zonder gemodereerd te hebben bleken die na een uurtje weer foetsie. Als ik een post zie die in mijn ogen (her-)gemodereerd moet worden, post ik''m hier wel
. Hoe die metamodbot precies werkt, weet ik ook niet. Wel in grote lijnen en ik had er een jaar lang eigenlijk nooit problemen mee (alleen weleens modpoints opgemaakt of oude ongebruikte modpoints kwijtgeraakt), maar deze penaltie-ratio kan ik ff niet volgen.
Die smileys en andere 3d elementen, zoals de snorkel/molice-pet/haai/Jaymz muurtje|:(, heb ik gemodeleerd en soms ook geanimeerd in 3dsMax. Daarna in Photoshop bewerkt en in Ulead Gif Animator de stills of animatie ge-edit en tot Gif-animatie omgezet. Bij Ecteinascidins icoon heb ik de diverse stills van handmatig getekende toevoegingen voorzien in Photoshop, alvorens ze tot een animated Gif te verwerken.
Die smileys en andere 3d elementen, zoals de snorkel/molice-pet/haai/Jaymz muurtje|:(, heb ik gemodeleerd en soms ook geanimeerd in 3dsMax. Daarna in Photoshop bewerkt en in Ulead Gif Animator de stills of animatie ge-edit en tot Gif-animatie omgezet. Bij Ecteinascidins icoon heb ik de diverse stills van handmatig getekende toevoegingen voorzien in Photoshop, alvorens ze tot een animated Gif te verwerken.
*Zucht, zelfs gewaardeerde mods maken er hier een zooitje van. Wat moet dat in de andere fora.
Jaymz (die ook NIET kan HTML-len), en lekker met beide benen op de grond blijft.
Jaymz (die ook NIET kan HTML-len), en lekker met beide benen op de grond blijft.
En heeft de automagie zich reeds in je voordeel voorgedaan?Op woensdag 02 mei 2001 04:03 schreef testcase het volgende:
Ik hoop dat het probleem zich snel en automagisch weer oplost.
Ik weet wel hoe het metamodbodje zou moeten werken, alleen heb ik het gevoel dat hij niet werkt zoals hij moet..
Zie trouwens dat je prof bent in Nijmegen.
Bel me op m''n 06 
N.B:
''T is wel een Post-doc opleiding (en wordt ook niet vergoed voor door het ziekenfonds)
N.B:
''T is wel een Post-doc opleiding (en wordt ook niet vergoed voor door het ziekenfonds)
Pagina: 1