Toon posts:

[BC3] +0,44 Troll???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan dat nou?
Beoordelingen: +1, -1: Troll, 0: Overbodig, +1: Grappig, 0: Flamebait, -0.80: Flamebait, 0: Flamebait, -0.57: Flamebait, -0.50: Flamebait, +0.44: Troll, Totaal: -0.43 / 10x

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=304998

(eerst een beledigende boodschap aan de tweakergemeenschap, later aangepast, tot een nutteloos tekstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Iemand geeft flamebait, en tegelijkertijd geeft iemand troll. dus 2 keer -1. je weet niet of de tweede als hij/zij iets later was geweest deze score alsnog had gegeven.

Ps. bij trolls en flamebaits gaat dit niet op, want die horen op -1.

[updeet:, zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/168702]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/3.gif

[edit: voorstel: voortaan zal ik zo slotjes zetten, mocht een slotje moeten kunnen. Voel je je toch geroepen om alsnog te reageren: Verantwoord dat maar met jezelf.

Ps, op deze MAG je reageren. Wat vind je van het idee ?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 april 2001 16:13 schreef Jaymz het volgende:
[afbeelding]

[edit: voorstel: voortaan zal ik zo slotjes zetten, mocht een slotje moeten kunnen. Voel je je toch geroepen om alsnog te reageren: Verantwoord dat maar met jezelf.

Ps, op deze MAG je reageren. Wat vind je van het idee ?]
ik vind het zeker geen slecht idee, maar dat kunnen we misschien beter in een andere thread bespreken :)

(nu zijn er twee die over dezelfde posting gaan, waarvan in 1 misschien een off-topic discussie start).

(BTW: ik snap nog altijd niet hoe je score kan stijgen door een troll, maar enfin, zo belangrijk is het nu ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 17:06 schreef zweinstein het volgende:

[..]

ik vind het zeker geen slecht idee, maar dat kunnen we misschien beter in een andere thread bespreken :)

(nu zijn er twee die over dezelfde posting gaan, waarvan in 1 misschien een off-topic discussie start).

(BTW: ik snap nog altijd niet hoe je score kan stijgen door een troll, maar enfin, zo belangrijk is het nu ook niet)
voorbeeldje. We hebben 3 mods: mod A, mod B, mod C

mod A opent de pagina en die ziet een reactie op score 2 staan en zet hem op -1 troll. Hij gaat vervolgens verder lezen (hij verstuurt zijn beoordeling nog niet!)

mod B opent de pagina, ziet de reactie op 2 staan en mod hem naar score 1

mod C opent de pagina, ziet de reactie op 1 staan en geeft hem -1, dus nu staat de reactie op 0.

mod A submit nu pas zijn beoordeling. Hij stond bij hem op 2 en wil hem naar 1 moderaten, maar hij staat op 0, dus dan wordt het een troll waar je punten voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

huh, slotjes zetten? bof.... ik kan dan nog steeds reageren dussuh >:).
Pagina: 1