3D monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024
Mijn blik viel op een ad in PCZone van ADI over de M700. Hiervoor kun je een 3d kit kopen, bestaande uit een "zender" (infrarood) en een brilletje. Moet dan 3d beeld geven icm alle videokaarten. Hoe werkt dat (technisch en kwalitatief)? Schijnt alleen samen met de M700 te kunnen werken.
tia
zie ook http://www.adi.nl

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ff snel uitleggen: Het beeld vertoont ipv 1 normaal beeld, 2 iets vervormde beelden. Die worden razendsnel achter elkaar vertoond. Met dezelfde snelheid als dat gebeurt zal het brilletje dat is bijgeleverd eerst het linker en dan het rechter oog bedekken door het glas donker te maken. Zo ziet elk oog maar 1 beeld en heb je gevoel van diepte. De PCZone review was erg positief, en aangezien het door de monitor wordt gedaan heb je dus geen fps verlies zoals ik >:)

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 04:17
Volgens mij heb je daar weinig aan, aan dat 3d gebeuren, want met zo'n bril op is het toch niet fijn gamen. Dus ik zou hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

ik heb eens zo'n ding opgehad, maar de refreshrate is hoofdpijn gevend.
Was niet echt lekker...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als de refreshrate niet goed is dan zet je hem gewoon hoger |:( Ik speel zelf altijd met minimaal 120Hz dat geeft nooit problemen.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Op zondag 24 juni 2001 00:55 schreef GambitRS het volgende:
als de refreshrate niet goed is dan zet je hem gewoon hoger |:( Ik speel zelf altijd met minimaal 120Hz dat geeft nooit problemen.
Slim! ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best leuk zo'n 3d monitor alleen ben ik bang dat je bij 'n lan party dat ding beter thuis kunt laten
Pagina: 1