[BC3] Waar metamodbotje voor gekregen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
ik wil het toch echt graag weten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Ik zag opeens staan dat het metamodbotje bij mij moderator misbruik had geconstateerd. :( Nu vroeg ik me af waarvoor ik dat gekregen heb. Waar kan ik zien waar dat voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[topic=155713]

Daar voor misschien? We kunnen niet heel jouw mod-verleden uitpluizen om je het antwoord te geven, je hebt blijkbaar een aantal keren een -1 troll of -1 flamebait uitgedeeld waar anderen een andere mening was weggelegd. Je hebt dus gewoon ontzettende pech, voorlopig geen modden meer voor jou.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op donderdag 05 april 2001 15:20 schreef Master_Egg het volgende:
ik wil het toch echt graag weten. :(
En je moet niet zo godseongeduldig zijn! :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Structureel uitdelen van trollen en flamebaits op reacties die niet op deze eindwaarden eindigen en voor het niet langer dan 6 minuten wachten op een antwoord in het TMF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
Op donderdag 05 april 2001 15:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
[topic=155713]

Daar voor misschien?
daar iig niet. staat geen enkele troll in de 2 post''s die daar zijn vermeld

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

ModFaQ

Kwoot daaruit:
Mooi, zal ik ff wat Flamebait''s uitdelen....

Mooi, maar dan is dat snel afgelopen. Een stukje programma maakt een deling tussen alle onterechte flamebaits/trollen (die dus later hoger eindigen dan jij bedoelde) en alle moderaties die je hebt gedaan. Indien je relatief veel onterechte moderaties doet, dan stijgt je Penalty-ratio. Is dit boven de "1", dan kan je geen Flame-baits en/of trollen meer uitdelen. Is het boven de 5 aangeland, dan kan je het modereren vergeten.
Uit de categorie "ongeduldige mensen matsen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 15:25 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

En je moet niet zo godseongeduldig zijn! :(
naa.. zeg, :(

dan hoef je nog niet lullig te reageren hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op donderdag 05 april 2001 15:28 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

naa.. zeg, :(

dan hoef je nog niet lullig te reageren hoor.....
Geplaatst door Master_Egg - donderdag 05 april 2001 15:14

Geplaatst door Master_Egg - donderdag 05 april 2001 15:20

Binnen 5 minuten besloot je al je 2e reactie neer te tikken. Je eierwekker liep zeker af :)? Dit is geen chatbox waar alles realtime gelezen wordt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 15:59 schreef testcase het volgende:

[..]

Geplaatst door Master_Egg - donderdag 05 april 2001 15:14

Geplaatst door Master_Egg - donderdag 05 april 2001 15:20

Binnen 5 minuten besloot je al je 2e reactie neer te tikken. Je eierwekker liep zeker af :)? Dit is geen chatbox waar alles realtime gelezen wordt.
emmmzz 15:20 - 15:14 = 6 minuten .... rekenen blijft moeilijk.. he :+

Maar ff serieus. Ik "up" mijn post omdat ie dan namelijk op tweakers.net ook weer in het scherm komt. En aangezien ik voor mijzelf vaak daar de nieuwe en interessante posts ertussenuit haal om op te reageren, ben ik dus ook geneigd om dit bij een eigen post dat dan ook op het schermpje op tweakers.net te krijgen zodat de kans groter is dat andere mensen mijn post lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 05 april 2001 16:18 schreef Master_Egg het volgende:
*knip*
Ik "up" enz.
Het waarom is duidelijk. Het wordt alleen niet echt gewaardeerd. Als je nu een dag later een een keer kijkt en ziet dat er nog helemaal niemand een poging heeft gedaan en je vraag verdwijnt onbeantwoord richting kelder, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar na vijf minuten met een :( (ja die stond er) vertellen dat je echt antwoord wil is niet de manier om goodwill te kweken.

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
emmmzz 15:20 - 15:14 = 6 minuten .... rekenen blijft moeilijk.. he
Ik dacht al dat die opmerking kon komen van een "master-egg", maar ik zei bewust dat je binnen 5 minuten besloot te reageren, niet dat je toen op het verstuur knopje klikte :). Maar ook 6 minuten blijft overdreven snel, om je post dan alweer te uppen voor aandacht.

Verder hoort deze vraag eerder op LA thuis, omdat we hier geen modereters zijn met admin rechten, maar merendeels gewone users (enkele uitzonderingen daargelaten :)).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op donderdag 05 april 2001 16:34 schreef testcase het volgende:

[..]

Ik dacht al dat die opmerking kon komen van een "master-egg", maar ik zei bewust dat je binnen 5 minuten besloot te reageren, niet dat je toen op het verstuur knopje klikte :). Maar ook 6 minuten blijft overdreven snel, om je post dan alweer te uppen voor aandacht.

Verder hoort deze vraag eerder op LA thuis, omdat we hier geen modereters zijn met admin rechten, maar merendeels gewone users (enkele uitzonderingen daargelaten :)).
Ik ben zo''n uitzondering :)

Ik kan je vertellen dat de modbot je niet zomaar "naait" en dat je manier van handelen alhier mij niet echt aanzet tot actie. Vooralsnog lijkt het mij dat je eerst maar even moet afkoelen, als je over een weekje ofzo nog eens terugkomt en het vriendelijk vraagt, zal ik nog wel eens kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik "up" mijn post omdat ie dan namelijk op tweakers.net ook weer in het scherm komt
En bovendien verschijnen nieuwe reacties in het TMF niet op de frontpage. Daar verschijnen alleen postings uit de technische forums. Staat er ook boven. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1