[BC3] Thread opnieuw modden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sorry voor alle verspeelde modpunten, maar ik heb Femme gevraagd de moderaties in de Kyro thread (nieuws: Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II review?) teniet te doen. Er staan een aantal mensen op +3 en +4 die er absoluut niet thuishoren. En na 28 moderaties (die 1e bijvoorbeeld, zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/152404)

Vandaar dus dat ik jullie verzoek de thread in zijn geheel opnieuw te modden, dat is wel zo eerlijk. (Lijkt mij Althans)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Doet íe maar lekker zelf.

[edit], en mijn excuses aan andere mensen (bv Floris) die eventueel last hebben van opruiend gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Hej hej rustig, wat is er aan de hand ecteinascidin?

Ik vond dat het niet eerlijk was gegaan en heb daarom het verzoek gedaan, Femme doet ook wel eens andere dingen dan t.net en was er dus nog niet achter gekomen. Het is natuurlijk niet leuk als dat modpunten kost, maar je wil alsnog wel de beste oplossing als dat kan en dit leek ons het beste.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Staat hiero los van, maar in [topic=152483] staat de reden wel. Typen en 15 min werk kapot :(, maar dan hertypen en dan weer kapot :r.

* Delerium ziet het voortaan maar van boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Jij ben een beetje zoals je icoontje lijkt wel, licht ontvlambaar en niet te mengen met andere producten :P

Kom op rustig aan, denk je dat wij het zo leuk vinden als we er achter komen dat iets helemaal niet werkt zoals het zou moeten? Natuurlijk is het ruk dat je al je typ-werk opnieuw zou moeten doen, dat kan ik alleen maar beamen, ik heb wel in de zeer brakke afgelopen weken geleerd dat ik voor ik post even de hele tekst "ctrl-c" dan ben ik het iig niet kwijt. Het is geen mooie oplossing, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-10 23:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het klopt nu weer aardig. Ik heb de moderaties weggehaald bij de paar reacties met heel veel moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zal best. Alleen als je een edit toepast en je originele posting verdwenen is dan verdwijnen er wel meer dingen. Ik kan rekening houden met downtimes en hardware goede. Ik ben gewend aan Femme''s communicatievaardigheden. Ik ben van nature een geduldig persoon maar na 2 dagen niet op GoT of Tnet kunnen komen (zonder mededelingen) en 6 maanden ideeen lanceren (OK, die komen nu wel door) en dan postingen zien verdwijnen is mijn geduld op. Dan onvlamt het. Zowiezo dat ik op GoT meer leuke dingen zie tegenwoordig. Kan zelfs mijn eigen columns schrijven zonder dat er een overbodig aan wordt gehangen door een newbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als nu eens die moderatie waardering gekoppeld aan de tijd dat die posting er staat weggehaald wordt, dan zijn we er al. Nu levert een moderatie na een halve dag al geen ruk meer op.
Pagina: 1