[BC3] Voor Floris

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zit ik een heel verhaal in SU te tikken en dan blijkt ineens dat ik daar geen rechten heb om te posten?!? :?

Anyway, nogmaals:
Nogal ja, ik heb de boel maar gesloten. Dank voor de tip.
Klinkt alsof je hebt getwijfeld wat je ermee wilt doen? Ik (en met mij vele andere GoT-ers) vind dat het de laatste tijd echt de verkeerde kant uitgaat met GoT. Er worden tig slotjes geplaatst zonder verder te onderzoeken hoe het precies zit met de betreffende posting. Men gaat blind af op meldingen in dit forum. Ok, Adjes zijn ook maar mensen, maar iets meer onderzoek mag wel. Denk je dat mijn posting zomaar ineens naar boven is gekomen?!? Het is gewoon pure frustratie omdat GoT langzaam aan tenonder gaat aan zijn eigen populariteit.
Een ding moet me nog van het hart: ik ben het eigenlijk maar zelden eens met de slotjes die Floris plaatst; vat het niet verkeerd op, maar aan je schrijfstijl te zien ben je nog niet volwassen genoeg om Adje te zijn (dit alles is uiteraard mijn persoonlijke mening en uiteraard onder het mom van ''no offence'').

Samenvattend: :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je nu eens zegt welke topic ik naar moet kijken, kan ik er nog eens wat mee.
En euh nee ik ben een van de oudsten die voor t.net bezig is, dus daar zit je toch echt naast.

Ik krijg wel een hoop shit over me heen de laatste tijd omdat ik gewoon veel hier bezig ben.

Ik zie nu welke thread jij op doelt. Ik kijk ook naar hoe users hierop kunnen reageren en het kan uit de hand lopen door jouw manier van vraag stellen. Ik denk dat dat redelijk duidelijk is. Ik kan hem ook wel gewoon trashen hoor, ben je er meteen van af.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Niet online
Ik krijg wel een hoop shit over me heen de laatste tijd omdat ik gewoon veel hier bezig ben.

Ik zie nu welke thread jij op doelt. Ik kijk ook naar hoe users hierop kunnen reageren en het kan uit de hand lopen door jouw manier van vraag stellen. Ik denk dat dat redelijk duidelijk is. Ik kan hem ook wel gewoon trashen hoor, ben je er meteen van af.
Je bent inderdaad nogal actief bezig, dus dan kan je verwachten dat je een hoopt sh!t over je heen krijgt.
Die totale desinteresse zit me helemaal niet lekker (''Ik kan hem ook wel gewoon trashen hoor, ben je er meteen van af.'')
Nogmaals GoT gaat naar de kloten, doordat het veel te populair aan het worden is en doordat niet alle Adjes bekwaam zijn. Ik wil helemaal geen ruzie uitlokken, maar de laatste weken gaan er op het sociale gebied in GoT heel veel dingen fout. Ik ben in het verleden nooit echt negatief ove GoT geweest, maar het loopt gewoon de spuigaten uit.

Voor de andere Adjes: dit ligt niet alleen aan Floris. Het ligt aan alle Adjes, maar zeker ook aan de bezoekers van GoT.

Wederom: dit is mijn persoonlijke mening.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
Op donderdag 14 december 2000 16:48 schreef pven het volgende:

Wederom: dit is mijn persoonlijke mening.
Ik deel die mening ook :)

• BC3 Victim
het is geen desintresse, het is meelevendheid (ofzo). Ik kan namelijk ook dingen gewoon verwijderen en niet een slotje gebruiken, het is dus maar wat jij wilt. Ik wil anders best die twee threads trashen (dat bedoelde ik dus) als jij je daar beter bij voelt.

De discussie die je wilde ontlokken kan helemaal de verkeerde kant op gaan en om dat nu juist te voorkomen heb ik een slotje gebruikt. Mijn bewoordingen zijn misschien niet helemaal perfect, dat is nu eenmaal menselijk, ik zal proberen hier wat aan te doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 14 december 2000 16:43 schreef Floris_Diemel het volgende:
Als je nu eens zegt welke topic ik naar moet kijken, kan ik er nog eens wat mee.
En euh nee ik ben een van de oudsten die voor t.net bezig is, dus daar zit je toch echt naast.
Leeftijd zegt weinig over je volwassenheid mbt het adminnen en beheren van een groot forum.
It''s part of the job. Als jij dat niet aankunt, tsja dan moet je de functie misschien maar naast je neerleggen.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
Op donderdag 14 december 2000 16:57 schreef Floris_Diemel het volgende:

De discussie die je wilde ontlokken kan helemaal de verkeerde kant op gaan en om dat nu juist te voorkomen heb ik een slotje gebruikt. Mijn bewoordingen zijn misschien niet helemaal perfect, dat is nu eenmaal menselijk, ik zal proberen hier wat aan te doen.
Dus bij voorbaat sluit je em dan al?
Dat vind niet echt een goede argumentatie,
omdat die thread best wel eens intressant zou kunnen worden.
Ik zag in die thread trouwens nog niets dat echt tot een flamewar ofzow zou kunnen uitlopen.

• BC3 Victim
Rick: Fijn dat je me een beetje een steuntje in de rug geeft.

En ja sorry ik ben ook wel eens te vroeg zeg, tjeetje ik ben ook maar een mens, weet je wat? Ik zal je topic weer openen, hierbij meteen mijn excuses voor het feit dat ik wat _te_ voorzichtig ben geweest.
Ik zal me niet meer met SG bemoeien, nee weet je wat, ik gooi meteen het OTF ook weg, want ja daar ben ik al helemaal veel te vinden. :(

Nee ik ben even een uurtje een luchtje scheppen ofzo (shit kan niet, ik ben ziek). Ik ga even afkoelen achter de TV ofzo.

• pven
  • Niet online
Van Rick''s opmerking stond ik ook ff te kijken. What''s going on? :?
En ja sorry ik ben ook wel eens te vroeg zeg, tjeetje ik ben ook maar een mens, weet je wat? Ik zal je topic weer openen, hierbij meteen mijn excuses voor het feit dat ik wat _te_ voorzichtig ben geweest.
Dank je!!! Zoals gezegd ''no offence'', maar het is pure frustratie van de afgelopen weken.

• BC3 Victim
Al goed, van Rick begrijp ik het ook niet echt, maarja ik sta wel vaker verbaasd hier. Hij zal het wel beter bedoelen dan het er uit is gekomen neem ik aan.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:58

Simkin

Bzzzzz

?? hij zegt waar het op neer komt zonder bullshit.
Ik zie geen steken onder de gordel hoor.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56

Exterazzo

Qeasy

Ja maar de adjes/modjes moeten toch samen 1 sterk team vormen dat t.net/got schoon houdt en leuk houdt. En als ze dan elkaar zo gaan ''bejegenen'' dan werkt dat ook niet echt he.

Audentia

Verwijderd

pven: wat is in godsnaam het doel achter het openen van een topic genaamd " wie is de grootste zeikerd van GoT"?

dat Floris die topic heeft geclosed kan ik me heel goed voorstellen. Dat soort topics zijn nu typisch topics die uit de hand kunnen lopen en er ook toe hebben geleid dat jullie allereigenste Onzin forum werd geclosed (onderandere).

Dit vind ik nou typische het topic waarvan ik zou zeggen: gooi die in het "Moderaties, policy en gedrag van de tweakers." topic bovenaan het off-topic forum (wat eigenlijk ook bij de andere fora zou moeten worden neergezet.

ps: way to go rick! zo hou je de sfeer goed... |:(

[edit: typo]

Verwijderd

Kan best wezen dat Rick de waarheid spreekt maar als ik Rick was had ik dit niet in de topic gezet en Floris even persoonlijk aangesproken.
Komt iig beter over op de bezoekers.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Rick is waarschijnlijk ook een beetje gestressd vanwege dat gezeik over de veiligheid van tweakers.net en zo..

Zijn reaktie op Floris lijkt me namelijk niet normaal voor zijn doen..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• BC3 Victim
Maak jullie maar niet druk om de verhouding tussen Rick en mij, die doet er hier niet toe IMHO.

Waar het om ging is dat ik een thread heb gesloten waarvan ik dacht dat het uit de hand _kon gaan_ lopen, als voorzorgsmaatregel dus. Ik heb hem weer geopend omdat ik vandaag al te veel gezeik heb gehad en er van af wil zijn. Ik wil daarom ook de komende dagen niet meer modereren, ik ben het gewoon even zat. (Nogmaals dit heeft niks met Rick van doen, laat dat duidelijk zijn).

De lite-modjes doen heel prima werk en er zijn vast nog wel adjes die het een beetje van me over willen nemen :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik niet, ik ga die puinzooi niet modereren hoor ;););)

(just kidding)

Het is gewoon geen lolletje om een soort schietschijf te zijn. Natuurlijk weet je dat als je er aan begint maar Floris is al de zoveelste die er na een paar dagen geen zin meer heeft. Al heb je nog zo''n dikke huid, 24/7 jezelf en je beslissingen moeten verdedigen is zwaar vermoeidend.

De lite-mods doen het heel goed dus misschien dat dat een oplossing is

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 14 december 2000 17:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Wat ik dus bedoel, is dat hoe oud je ook bent, mensen beoordelen je "volwassenheid" naar je reakties. Dat is niet bedoeld om je af te vallen ofzo, maar (als je dat nog niet wist) dat je misschien daar eens op moet letten.
Het tweede punt, tsja, het is gewoon zo. Onze taken hier op GoT maken ons niet populair, en dat kan betekenen dat er een soort van stress bij komt kijken. Hoe je daar mee omgaat, wat je daarmee doet laat ik helemaal aan jou over.
Je moet gewoon een balans vinden tussen populariteit, formaliteit en vriendelijkheid.

Daar heeft iedereen moeite mee.

:)

• Exterazzo
  • Laatst online: 07:56

Exterazzo

Qeasy

Eind goed al goed. En ik vind gewoon dat Floris moet blijven. Hij doet hard zijn best en is nu gewoon breker van de golven voor alle adjes/modjes. Ik wens hem veel beterschap met zijn ziekte(tje, hoop ik) en hoop dattie snel weer terugkeert. En als we de adjes/modjes nou es gewoon een keertje netjes bedanken en complimenteren ipv altijd maar dat gezeik op hun.

Mijn dank voor het lezen :D

Audentia

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op donderdag 14 december 2000 16:59 schreef RickJansen het volgende:

[..]
Leeftijd zegt weinig over je volwassenheid mbt het adminnen en beheren van een groot forum.
[..]
It''s part of the job. Als jij dat niet aankunt, tsja dan moet je de functie misschien maar naast je neerleggen.
Rick, wat betreft jouw opmerkingen: Jij geeft Floris het advies om toch vooral goed aandacht te besteden aan de manier waarop hij zijn antwoorden cq. reacties formuleert, maar lees je eigen tekst nou eens. Is dit niet zo''n geval van: "De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet"?

Je commentaar is maar al te makkelijk op te vatten als een stukje ongezouten kritiek over hoe je Floris vindt functioneren.

Dat je het niet zo bedoelt doet er op dat moment niet toe. Mensen interpreteren zoiets precies zoals het hun uitkomt, en dat kan in dit geval het beeld wat zij van Floris hebben nog wel eens ondermijnen. Jij bent ook Admin, jij hebt ook te maken met je status en verantwoordelijkheden hier op GoT.
Jullie mening telt gewoon harder en zwaarder dan die van een "gewone" GoT''ter.

Ik begrijp echt de positie wel waarin jullie zitten. Als je het goed doet vindt iedereen dat logisch, als je daarentegen in iemands ogen wat fout doet krijg je gelijk op je kl#ten. Hoge bomen vangen veel wind...

Waarom hebben jullie niet gewoon nog een nick waarmee jullie af en toe gewoon lekker anoniem je hart luchten? Als je te ver gaat ban je jezelf gewoon en maak je weer een nieuwe nick aan :P

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 14 december 2000 20:35 schreef worsie het volgende:
[..]
Rick, wat betreft jouw opmerkingen: Jij geeft Floris het advies om toch vooral goed aandacht te besteden aan de manier waarop hij zijn antwoorden cq. reacties formuleert, maar lees je eigen tekst nou eens. Is dit niet zo''n geval van: "De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet"?
Blijkbaar kan hij wel omgaan met de reacties die hij door zijn beslissingen/schrijfstijl opwekt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Maar wat was nou eigenlijk het nut van die topic? bovendien weet iedereen dat ik de grootste zeikerd op GoT ben, ik ga zelfs over het betreffende topic zeiken

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 20:01 schreef RickJansen het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd. Wat ik dus bedoel, is dat hoe oud je ook bent, mensen beoordelen je "volwassenheid" naar je reakties. Dat is niet bedoeld om je af te vallen ofzo, maar (als je dat nog niet wist) dat je misschien daar eens op moet letten.
Het tweede punt, tsja, het is gewoon zo. Onze taken hier op GoT maken ons niet populair, en dat kan betekenen dat er een soort van stress bij komt kijken. Hoe je daar mee omgaat, wat je daarmee doet laat ik helemaal aan jou over.
Je moet gewoon een balans vinden tussen populariteit, formaliteit en vriendelijkheid.

Daar heeft iedereen moeite mee.

:)
hey, als jij verdomme zo goed weet, hoe er gereageert moet worden, kaffer je collega''s dan niet publiekelijk af, dit is laag :(

• worsie
  • Laatst online: 22-02-2025
WouterTinus,

Daar zeg ik dan ook niks over nee :) Ik geloof echt wel dat Rick wel stevig in zijn schoenen staat.

• BC3 Victim
Hallo mensen, laten we Rick een beetje in zijn waarde hier, hij word al genoeg op zijn nek gezeten als hij normaal werkt. Ik snap wel een beetje hoe jullie het zien, maar dit is ook weer niet nodig, tenminste dat vind ik. Hou het een beetje gezellig hier graag, dankjullievriendelijk.

Floris

• BC3 Victim
Deze is ook wel duidelijk:
gathering.tweakers.net/showtopic/85579

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 21:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hallo mensen, laten we Rick een beetje in zijn waarde hier, hij word al genoeg op zijn nek gezeten als hij normaal werkt. Ik snap wel een beetje hoe jullie het zien, maar dit is ook weer niet nodig, tenminste dat vind ik. Hou het een beetje gezellig hier graag, dankjullievriendelijk.

Floris
wederom sorry

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 14 december 2000 16:43 schreef Floris_Diemel het volgende:

Tjah, Floris is net een paar maandjes ouder dan ik, en ik voel me al zo''n ouwe lul hiero....

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• saviour
  • Niet online
Zie je wel dat er ook tweakerz rondlopen die je wel mogen Floris :D ;):P;)

• Booster
  • Laatst online: 24-01 17:08

Booster

Superuser

Ik zal het even vanuit deze hoek belichten:

Het onzin-forum ging dicht en veroorzaakte een BERG chaos en troep, iedereen aan het zeuren, de hele blabla erbij.

Als admin/mod schrik je daar gewoon wel ff van, want het door jou gemodde forum gaat naar de klote en jij bent diegene die het in de hand moet houden. Je twijfelt alleen hoe.

Als de storm een klein beetje is gaan liggen zeg je voor jezelf dat je meer tijd moet besteden aan het zoeken van threads die flamewars e.d. kunnen uitlokken.
Hierbij kom je threads tegen die je in je eigen gedachten al helemaal ziet uitlopen op de volgende chaos, daarom sluit je hem maar.

Just precaution. Gewoon net te vroeg...

Leg je arm maar eens bloot op tafel, met de palm van je hand naar boven. Doe je ogen dicht, en met de 2 vingers van je andere hand ga je heel langzaam van je pols naar je elleboogholte (of whatever dat heten mag).
Op het moment dat je denkt dat je vingers in je elleboogholte zijn doe je je ogen open.

Op het gevoel, en toch doe je vaak zat je ogen te vroeg open :)

Ok, eigenlijk slaat het helemaal nergens op maar tis wel grappig (en oud) :P

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• pven
  • Niet online
Op donderdag 14 december 2000 16:37 schreef pven het volgende:
Zit ik een heel verhaal in SU te tikken en dan blijkt ineens dat ik daar geen rechten heb om te posten?!? :?
Deze vraag is nog onbeantwoord.

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Nee hoor, kijk maar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/87030

leve de searchfunctie >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Waarom denkt iedereen dat ik floris haat? vinnum wel aardig

• pven
  • Niet online
Dank voor al jullie antwoorden! Ik had de zoekfunctie nog niet gebruikt voor mijn andere probleem.

Floris: je weet inmiddels dat het niet persoonlijk is, hoop ik. Zie mijn commentaar als kritiek op GoT.

• BC3 Victim
Ik heb ook niet echt een idee, ok we hebben even met elkaar in de clinch gelegen, maar dat betekent niet dat we elkaar moeten haten ofzo. :?

Nahja gezellig je weer te zien doed! :)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Voor Floris --> Beterschap, en laat je niet ''Zieken'' door commentaar, nuttig of niet... ;)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

dit gaat nergens meer over. slotje.

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 15 december 2000 21:18 schreef Paz het volgende:
dit gaat nergens meer over. slotje.
I agree! De oorspronkelijke problemen uit deze posting zijn inmiddels beantwoord.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Niet meer reageren...zakt ie vanzelf weg :)

Sjoe wierdo ;)
Moet je zelf niet eerst reageren en de thread weer terug omhoog trekken :)
Grapje he, voor degene waarvoor dit nog niet duidelijk was :)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:P

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 10:52 schreef Helsie het volgende:
:P
Get a life :(

• Helsie
  • Niet online
Je moet deze flauwe actie wel in zijn context zien. Zie [topic=162627]

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 17 april 2001 10:57 schreef Helsie het volgende:
Doe dat dan via icq / mail

• Helsie
  • Niet online
ICQ reageert ie niet op. E-mail heeft geen zin, want dat duurt te lang.

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 10:57 schreef Helsie het volgende:
:? Snap jij jezelf nog?
"Mama Floris begooooon..."

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
oude LA threads omhooghalen is nutteloos.

• BC3 Victim
Deze thread omhooghalen getuigt niet van enkel respect, inzicht en aanwezig IQ, wat een stomme, domme, lage actie.

• BC3 Victim
Het is dat ik het in deze niet kan doen, maar ik zou je er graag een waarschuwing voor geven.

Pagina: 1