Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
meneer is gewaarschuwd.[/quote]only one word.. : MOOI!
Verwijderd
K wist niet dat RickJansen nog kon modden??Op dinsdag 14 november 2000 22:56 schreef RickJansen het volgende:
meneer is gewaarschuwd.
Wel MOOI. moet je maar niet zo zielig lopen doen.Op zondag 22 april 2001 21:16 schreef klaasjong het volgende:
Niks MOOI
Baal je er nog steeds van ofsow?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hij is MOD geweest..Op zondag 22 april 2001 21:18 schreef Tweaky het volgende:
[..]
K wist niet dat RickJansen nog kon modden??
[..]
Dan gok ik dat je bij deze een waarschuwing te pakken hebt voor het totaal nutteloos en ongefundeerd oprakelen van een maanden oud topic.Op zondag 22 april 2001 21:16 schreef klaasjong het volgende:
Niks MOOI
Verwijderd
Nou hij was en is server admin...Op zondag 22 april 2001 22:12 schreef twiekert het volgende:
[..]
hij is MOD geweest..
Maar ik mis de (Administrator - 3984)...
Rick is GEEN (server) admin meer... Hij heeft de fakkel aan Kees overgedragen...Op zondag 22 april 2001 22:14 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nou hij was en is server admin...
Maar ik mis de (Administrator - 3984)...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
hij is volgens mij alleen geen admin meer op forumOp zondag 22 april 2001 22:16 schreef Moartn het volgende:
[..]
Rick is GEEN (server) admin meer... Hij heeft de fakkel aan Kees overgedragen...
\o/
Verwijderd
ach, wat weet jij daar nou vanaf....Op zondag 22 april 2001 22:32 schreef Arshia het volgende:
[..]
hij is volgens mij alleen geen admin meer op forum
Verwijderd
Op zondag 22 april 2001 22:40 schreef Paz het volgende:
[..]
ach, wat weet jij daar nou vanaf....
Op zondag 22 april 2001 23:00 schreef Revolution het volgende:
[..]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bekijk de namen van de webservers van T.net eens.. Daar heet er ook een Arshia van ... mag jij raden wat de relatie is tussen Arshia en RickOp zondag 22 april 2001 23:13 schreef YakuzA het volgende:
Verwijderd

Dus zij kan het weten, denk je ook niet
[edit]Damn, IceStorm wees eens niet zo snel, ik nog die leuke smiley zoeken
Hm ik verveel me, straks ff random wat IPs bannen ofzo
P.S. Arshia = :9~O+:*
Verwijderd
Dames en heren, ziet u dit niet, komt tezamen en slaagt beraad!
Zoiets:?
sommige mensen krijgen ringen enzow van hun vriendjesOp zondag 22 april 2001 23:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Bekijk de namen van de webservers van T.net eens.. Daar heet er ook een Arshia van ... mag jij raden wat de relatie is tussen Arshia en Rick
\o/
Let maar op je woorden; over een paar minuten komt er hier en topic: "Rick maakt misbruik van zijn machtspositie"Op zondag 22 april 2001 23:25 schreef RickJansen het volgende:
* Buzzman speelt nog gewoon voor serveradmin hoor
Hm ik verveel me, straks ff random wat IPs bannen ofzo![]()
P.S. Arshia = :9~O+:*
Verwijderd
volledig offtopic! rick, geef haar een waarschuwing!Op zondag 22 april 2001 23:27 schreef Arshia het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor
Verwijderd
Op zondag 22 april 2001 23:36 schreef RickJansen het volgende:
Dat zijn al 2 niet-zo-random IP bans
Verwijderd
HlpDsK maakt ook al misbruik van zijn machtspositie!!Op maandag 23 april 2001 00:17 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Je krijgt hierbij een waarschuwing wegens offtopic posten...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Ach jee... Zie ik hier weer een imitatie flamewar ontstaan??Op maandag 23 april 2001 01:25 schreef Diadem het volgende:
Arshia:
én een extra note waarschijnlijk ?Op maandag 23 april 2001 01:25 schreef Diadem het volgende:
Arshia:
...sorry kon het niet laten
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Op maandag 23 april 2001 01:25 schreef Diadem het volgende:
Arshia:
\o/
Ga eens naar school.Op maandag 23 april 2001 08:00 schreef Arshia het volgende:
[..]