Toon posts:

Waarmee meten????

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de snelheid van m'n harddisk weten met welk progje kan ik dat goed meten??

Bedankt

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
Uhmmm op je fiets zit mischien zo'n kilometer teller... Kan je die niet op je harddisk zetten en dan kijken hoe hard ie loopt ???????

;) ;)

By the way heb je een paar jaar verstopt gezeten onder een steen of sow lewser

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sandra stomme mongool!!
Dat is toch basiskennis.
En dan; welke randlul moet de
snelheid van zijn "harddisk" weten?!!
Ik schijt nog sneller
dan dat jouw hdd loopt!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik nomineer klaasjong!!!

Verwijderd

Sjeez...wat zijn sommige mede-tweakers bijdehand ! Zeker vergeten dat ze zelf ook ooit alles hebben moeten leren...<zucht> :(

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09-2025
Alles goed met je, klaasjong? Je hebt toch wel je pillen genomen vandaag?

probeer idd sandra, of winbench om je hd's te benchen.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:22 schreef klaasjong het volgende:
Sandra stomme mongool!!
Dat is toch basiskennis.
Ik schijt nog sneller
dan dat jouw hdd loopt![/quote]EEEHHHMM, dat mag van mij ook anders, ik wist het een paar maanden geleden ook niet, maar toen werd er niet zo gereageerd, dus een beetje dimmen, anders hoef je hier niet te komen, want dit wordt niet op prijs gesteld.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 22:24
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:22 schreef klaasjong het volgende:
Sandra stomme mongool!!
Dat is toch basiskennis.
Ik schijt nog sneller
dan dat jouw hdd loopt![/quote]Als je niks zinnigs hebt te zeggen hou dan gewoon je bek man !!

Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon antwoord geven.

Zijn de laatste tijd steeds meer mensen die meteen op zo'n manier reageren, hebben ze niets beters te doen als anderen afzeiken ??

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Sjeez...wat zijn sommige mede-tweakers bijdehand ! Zeker vergeten dat ze zelf ook ooit alles hebben moeten leren... [/quote]Ja oke met vragen sta ik altijd klaar ..... maar je moet wel ernstig debiel zijn als je zulke dingen niet WEET ... dan vind IK dat je hier niet THUIS hoort ... Ga dan lekker op computer totaal forum posten of sow .... Daar horen die lekkere debiele vragen thuis.

Mensen vragen eerst, maarre ga maar es een beetje rondkijken op forums en sow dan leer je al een heleboel meer. ;)

edit:
En je dan ook nog NEO als user name opgeven dan ben je wel een hele GROOTE LEWSER.. Die man is god :) :) :) :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:34 schreef barrel het volgende:
Ja oke met vragen sta ik altijd klaar ..... maar je moet wel ernstig debiel zijn als je zulke dingen niet WEET ... dan vind IK dat je hier niet THUIS hoort ... Ga dan lekker op computer totaal forum posten of sow .... Daar horen die lekkere debiele vragen thuis.

Mensen vragen eerst, maarre ga maar es een beetje rondkijken op forums en sow dan leer je al een heleboel meer. ;)[/quote]Als jij het wel weet, waarom dan niet je kennis gewoon doorgeven? Je hoeft immers ook niet te posten als je het niet zinnig vind. En misschien weet ie van andere zaken wel meer dan jou.....zou kunnen toch? :?

Verwijderd

Je kunt het beste SiSoft hiervoor gebruiken, maar WinTune is ook makkelijk, kun je meteen je video,d3d,opengl,cpu en memory ook benchen en online 'analyzen'

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als jij het wel weet, waarom dan niet je kennis gewoon doorgeven? Je hoeft immers ook niet te posten als je het niet zinnig vind. En misschien weet ie van andere zaken wel meer dan jou.....zou kunnen toch? [/quote]Wees eens eerlijk wat denk je zelf ?? :) HiHiHiHiHiHi

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:41 schreef barrel het volgende:
Wees eens eerlijk wat denk je zelf ?? :) HiHiHiHiHiHi[/quote]

Sja...ik snap er ook geen hol van maar weet dit aardig te compenseren door m'n vragen iets zorgvuldiger te formuleren :*

Niettemin vind ik dat je niet iemand op een grove manier moet gaan beledigen met uitlatingen als 'mongool' of 'loser' alleen vanwege het feit dat zijn of haar kennis niet hetzelfde niveau heeft als het jouwe :)

btw. Completely off-topic natuurlijk, maar goed, voor de verstandhoudingen laten we maar zeggen.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

aantal posts: 11

(junior member) >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 22:24
So, jij bent toch ook een keer begonnen ??

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Niettemin vind ik dat je niet iemand op een grove manier moet gaan beledigen met uitlatingen als 'mongool' of 'loser' alleen vanwege het feit dat zijn of haar kennis niet hetzelfde niveau heeft als het jouwe [/quote]

Mmmm ja oke heb je gelijk in.
Maar ik vind me vader ook een mongool als ie opbelt en vraagt waarom z'n pc het niet doet, en dan vraag ik zit de stekker der in ?? ... mmmm Ohw VERGETEN ... DAN BEN JE TOCH EEN MONGOOL OF NIET.

Mijn vader post ook niet op tweakers.net daar hoort ie niet thuis vanwege gebrek aan kennis. Nu trek ik neo niet gelijk aan mijn vader, maar ik vind als je zulke vragen stelt op een tweakers site dat je

1. Erg weinig kennis hebt
2. Er om vraagt mongool genoemd te worden
3. Nu op ctrl w moet drukken :)

Begrijp me niet verkeerd maar ik word de laatste tijd zo'n beetje moe van al die nonsens vragen, die je met een beetje zoek werk zo achter kan komen. Daar moet je me toch gelijk in geven. Dat ik wat grof ben daar heb ik spijt voor en daar zal ik zondag wel voor biechten :) :) :) :) :) LoL

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 23:02 schreef barrel het volgende:

Begrijp me niet verkeerd maar ik word de laatste tijd zo'n beetje moe van al die nonsens vragen, die je met een beetje zoek werk zo achter kan komen. Daar moet je me toch gelijk in geven. Dat ik wat grof ben daar heb ik spijt voor en daar zal ik zondag wel voor biechten :) :) :) :) :) LoL[/quote]Daar neem ik dan in ieder geval genoegen mee ! LoL :*

[/edit
Moeilijk hoor die smileys.... :)
[edit]

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 00:09
Er komen inderdaad steeds dezelfde vragen terug.. Wordt het niet eens tijd voor een soort faq.. Of dat er in het forum ook gezocht kan worden op type... Zoals bijvoorbeeld alles over Abit KT7 raid.. en dat daar dan alle vragen over dat mammaplankje.. Dus dat je dan ergens een lijstje kan vinden met alle mammaplanken geheugenvragen op een rijtje en hdd vragen op een rijtje... Owkay dit moet ergens anders gepost worden maarja..

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Orac
  • Laatst online: 14-02 13:04

Orac

Ik mis je papa.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:21 schreef barrel het volgende:
Uhmmm op je fiets zit mischien zo'n kilometer teller... Kan je die niet op je harddisk zetten en dan kijken hoe hard ie loopt ???????

;) ;)

By the way heb je een paar jaar verstopt gezeten onder een steen of sow lewser[/quote]<off topic>
Hee! Dombo! In die signature van jou staat een hele grote taalfout! Looser!

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hee! Dombo! In die signature van jou staat een hele grote taalfout! Looser![/quote]Dank je voor deze aanvulling op dit topic ;)

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Er komen inderdaad steeds dezelfde vragen terug.. Wordt het niet eens tijd voor een soort faq.. Of dat er in het forum ook gezocht kan worden op type... Zoals bijvoorbeeld alles over Abit KT7 raid.. en dat daar dan alle vragen over dat mammaplankje.. Dus dat je dan ergens een lijstje kan vinden met alle mammaplanken geheugenvragen op een rijtje en hdd vragen op een rijtje... Owkay dit moet ergens anders gepost worden maarja..[/quote]Heel goed idee, maar daar hebben ze dus search voor uitgevonden. Werkt perfect ;) ;)

Verwijderd

Nou nou wat een kennis hebben sommige mensen wel niet dat anderen meteen mongolen zijn ...
petje af hoor ..... NOT Er zijn hier zat mensen die jou een Mongool zouden kunnen noemen omdat jouw kennis vast nog wel meevalt

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nou nou wat een kennis hebben sommige mensen wel niet dat anderen meteen mongolen zijn ...
petje af hoor ..... NOT Er zijn hier zat mensen die jou een Mongool zouden kunnen noemen omdat jouw kennis vast nog wel meevalt [/quote]Idd IK ben ook een mongool ,lewser ,eikel en whatever, Maarja IK ben wel instaat om te lezen en het dan ook nog te BEGRIJPEN.

Kijk IK noem hem geen mongool omdat hij niet weet hoe je je harddisk moet benchen. Nee ik noem hem een lewser omdat hij het NIET weet en het dan maar op het tweakers.net forum komt vragen. OPSAUTEN met die onzin.

Het is in principe een simpele vraag waar je met een klein beetje simpel zoekwerk heel makelijk antwoord op kan krijgen.

En ik vind dan ook dat ie zijn user name moet veranderen in NEWBIE of sow en niet NEO en dan zo'n vraag stellen ... Ik kom toch ook niet vragen HOE TREK IK ME HET LEKKERST AF ?? met een beetje oefenen en sow kom je al een heel eind. :)

edit:
KAN DEZE PLEASSE NAAR HET VUILNISBAKJE ??

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 23:00 schreef -MAD- het volgende:
So, jij bent toch ook een keer begonnen ??[/quote]Ja, maar niet op zo'n manier :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Nou nu Neo dan toch nog een keer aan het woord (als het mag) ik heb best wel verstand van computers, en ik had sandra ook wel geinstalleerd, had alleen de disk benchmark niet gezien

SORRY!!! (voor de wat heet gebakerde tweaker)

En ik ben het met de "normale" tweaker helemaal eens word de laatste tijd vaker agressief gereageerd, van GEBRUIK EENS DE SEARCH FUNCTIE e.d. zeg dan nix.

Neo

• barrel
OKe ik betuig spijt :)

Ik vind wel dat mensen wat vaker en wat beter de search optie moeten gebruiken. Maar oke ik heb mischien wat onrealistisch en overdreven gereageerd kzal me voortaan eerst tot 10 tellen. ;)

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 22:14

CasGas

.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49431

Een hele mooie topic geopent door onze lieve klaasjong die alles beter weet....

jah jah...... drivers voor een rewriter

(je moet er maar op kunnen komen zou ik zo zeggen :) :) :) :) )

ps: even een geweldige quote erachter aan >:) >:)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat is toch basiskennis.[/quote]

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Wat een onzin verkoop je barreltje. Ik zit hier ook niet lang, ik kan ook begrijpend lezen en snappen wat er staat en dan zie ook dat dat gelul van jou zeker niet op prijs gesteld word. Zeg dan niks of zeg iets wijs, maar dit slaat ook nergens op.

Je edit ook wel vaak je berichten, beetje onzeker?

Ik kon niet laten om te reageren dus nu ben ik net zo lame als dat jij bent. Maar ik wil wel nog 1 ding zeggen... MONGOOL !

• barrel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat een onzin verkoop je barreltje. Ik zit hier ook niet lang, ik kan ook begrijpend lezen en snappen wat er staat en dan zie ook dat dat gelul van jou zeker niet op prijs gesteld word. Zeg dan niks of zeg iets wijs, maar dit slaat ook nergens op.
Je edit ook wel vaak je berichten, beetje onzeker?[/quote]Dat weet ik toch waarom moet je het dan weer herhalen ?? Laat me lekker zeiken en flamen, topic is al closed so shut up.

En over die edit .... Heb je wel eens gehoord van typo's en mislukte smileys Wat er staat dat staat er en dat verandert niet, en wat ik er extra bijzet staat een edit boxje omheen, Ohh ja jij kon begrijpend lezen he lewser

• Wimpy006
Maar toch blijken veel mensen die search optie niet te kunnen vinden. En het is gewoon handig als alles op een rijtje staat.

• Daan
  • Laatst online: 09:17
Laat die jongen toch eens met rust.. :P:P.
Dat hij geen originele nickname kan verzinnen kan hij toch ook niks aan doen? :P:P

• Wimpy006
Heb ik geen orginele nickname???! :(
Volgens mij ben ik de enigste die zo voor lul loop *D
Oh.. je had het niet tegen mij 8-) Y) *D
uh... |:( die moest ik eigenlijk hebben :P

Pagina: 1