Verander dan ook ff alle ubb links in oude posts.
Als er bijvoorbeeld gelinkt wordt naar een andere post staan er nog links naar ubb.
Als er bijvoorbeeld gelinkt wordt naar een andere post staan er nog links naar ubb.
Heb ik daar ''s nachts geen last van..?Op vrijdag 19 januari 2001 21:31 schreef Tom het volgende:Is het niet beter s''nachts een keer een str_replace over alle berichten te halen (die de oude image-tags vervangt door normale smileys of nieuwe image-tags)?
HehheOp vrijdag 19 januari 2001 21:32 schreef Obi het volgende:
Heb ik daar ''s nachts geen last van..?(ben nogal een nachtbraker -> slapen is voor mietjes®)
Hmz.. Half uurtje..? Moet kunnen. Zeg dan ff hoe laat het is, kan ik dan ff een Pizza''tje in de oven gooien.Op vrijdag 19 januari 2001 21:35 schreef Tom het volgende:
[..]
Hehheeh kweet niet hoeveel load dat gaat opleveren, ik denk erg veel
maareh laat dat ding maar een half uurtje rammelen
LegaalOp vrijdag 19 januari 2001 21:59 schreef Obi het volgende:
Hmz.. Ik heb ook nog een (nieuwe) DivX-stapel van een film of 40 door te werken...
Jamaar natuurlijk! Ik zou niet durven zeg... waar zie je mij voor aan... Allemaal vakantiefilms van vage kennisen omgezet naar DivXOp vrijdag 19 januari 2001 22:14 schreef PcDealer het volgende:
[..]
Legaal
Je kunt berichten editen zonder dat er ''Dit bericht is gewijzigd door'' bijstaat, als je niet meer dan 10% oid wijzigd.Op maandag 07 mei 2001 04:26 schreef GrimLord het volgende:
[..]
Stond dat er eerst ook al?
Iets nieuws van topix?
Is dat zo? Cool zegOp maandag 07 mei 2001 18:27 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Je kunt berichten editen zonder dat er ''Dit bericht is gewijzigd door'' bijstaat, als je niet meer dan 10% oid wijzigd.
5% zelfs, maar dat moet denk ik nog veranderen omdat het in hele grote berichten niet werkt met 5%... Het voorstel was aanvankelijk ook dat het tot 20 karakters kon geloof ik.Op maandag 07 mei 2001 18:27 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Je kunt berichten editen zonder dat er ''Dit bericht is gewijzigd door'' bijstaat, als je niet meer dan 10% oid wijzigd.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[bijdehand modus]Op maandag 07 mei 2001 20:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Ennuh nu ik hem toch weer omhoogwerk: Ze doen het weer niet(Misschien dat iemand er ff naar kan kijken? Ik kan dat niet nml)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq