[BC3] Locatie oude smilies

Pagina: 1
Acties:

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Verander dan ook ff alle ubb links in oude posts.
Als er bijvoorbeeld gelinkt wordt naar een andere post staan er nog links naar ubb.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
!Oud topic!!
Ja ik weet het, ik ben een zeikerd, maar is het niet mogelijk om de smilies ook op hun oude locatie terug te zetten?

Uitleg: Als je nou in een wat oude topic komt, van voor het php forum dus, dan staat er bij die smilies allemaal [img]http://localhost/bestaatniet.gif[/img]. Daar wordt dus nog gelinkt naar http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif in plaats van http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif wat nu gebruikt wordt...

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ja dat zou idd geen slechte zaak zijn :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja.. die oude smilies terugzetten lijkt me geen enkel probleem om ff te doen.. dat met die oude ubb-links is denk ik wat lastiger (ook niet echt nodig)

• Femme
  • Laatst online: 17:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Done...

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Eeh, en dit is inmiddels weer ongedaan gemaakt ofzo?
Links naar http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif gaan niet goed, zie o.a. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/35838

• Tom
  • Niet online

Tom

Is het niet beter s''nachts een keer een str_replace over alle berichten te halen (die de oude image-tags vervangt door normale smileys of nieuwe image-tags)?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op vrijdag 19 januari 2001 21:31 schreef Tom het volgende:Is het niet beter s''nachts een keer een str_replace over alle berichten te halen (die de oude image-tags vervangt door normale smileys of nieuwe image-tags)?
Heb ik daar ''s nachts geen last van..? :) (ben nogal een nachtbraker -> slapen is voor mietjes®)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 19 januari 2001 21:32 schreef Obi het volgende:
Heb ik daar ''s nachts geen last van..? :) (ben nogal een nachtbraker -> slapen is voor mietjes®)
Hehhe :D eh kweet niet hoeveel load dat gaat opleveren, ik denk erg veel :o maareh laat dat ding maar een half uurtje rammelen >:)

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
K, werken weer. :)

• Obi

Obi

Op vrijdag 19 januari 2001 21:35 schreef Tom het volgende:

[..]
Hehhe :D eh kweet niet hoeveel load dat gaat opleveren, ik denk erg veel :o maareh laat dat ding maar een half uurtje rammelen >:)
Hmz.. Half uurtje..? Moet kunnen. Zeg dan ff hoe laat het is, kan ik dan ff een Pizza''tje in de oven gooien. :)

Hmz.. Ik heb ook nog een (nieuwe) DivX-stapel van een film of 40 door te werken...

Ik red mij dus wel... ;)

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Op vrijdag 19 januari 2001 21:59 schreef Obi het volgende:
Hmz.. Ik heb ook nog een (nieuwe) DivX-stapel van een film of 40 door te werken...
Legaal :?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Obi

Obi

Op vrijdag 19 januari 2001 22:14 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Legaal :?
Jamaar natuurlijk! Ik zou niet durven zeg... waar zie je mij voor aan... Allemaal vakantiefilms van vage kennisen omgezet naar DivX ;)

maarreh, gaat een beetje off-topic zo...

• oVRoM
  • Niet online
^^ up... Ze doen ''t weer niet

:) :)

• Redlum
Bij elke (grote) update doen ze het weer niet.
Verwijderd Arjen de hele dir voor dat die update ofzow? :)

• Redlum
!Oud topic!!
Stond dat er eerst ook al? :?
Iets nieuws van topix?

:z

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 04:26 schreef GrimLord het volgende:

[..]

Stond dat er eerst ook al? :?
Iets nieuws van topix?

:z
Je kunt berichten editen zonder dat er ''Dit bericht is gewijzigd door'' bijstaat, als je niet meer dan 10% oid wijzigd.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 18:27 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Je kunt berichten editen zonder dat er ''Dit bericht is gewijzigd door'' bijstaat, als je niet meer dan 10% oid wijzigd.
Is dat zo? Cool zeg :)
test

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 18:27 schreef oVRoM het volgende:

[..]

5% zelfs, maar dat moet denk ik nog veranderen omdat het in hele grote berichten niet werkt met 5%... Het voorstel was aanvankelijk ook dat het tot 20 karakters kon geloof ik.

Ennuh nu ik hem toch weer omhoogwerk: Ze doen het weer niet :P (Misschien dat iemand er ff naar kan kijken? Ik kan dat niet nml)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 20:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Ennuh nu ik hem toch weer omhoogwerk: Ze doen het weer niet :P (Misschien dat iemand er ff naar kan kijken? Ik kan dat niet nml)
[bijdehand modus]
Als je er niet naar kunt kijken kun je misschien beter nieuwe bril kopen:? :P
[/bijdehand modus]

• oVRoM
  • Niet online
^^ *up* ^^

• oVRoM
  • Niet online
^^ up ^^
Pagina: 1