Tsja sorry vrind, "tuurlijk ff snel een stippie zetten en je bent er"...
de originelen, en waar TN ook geen copyright op heeft liggen, horen (zover ik weet) idd bij die UBB distributie...
En jah, inderdaad, jij kan ze ook maken... maar daar gaat het niet om... ik had ook heel goed een coool.gif kunnen maken, of een mooie angel, of die Duh snile... tsjeez man, ik wou dat ik dat zelf bedacht had, maar die eer gaat naar Razor_Blade... en denk je niet dat die ook voor een groot deel op dezelfde source zijn gebakken? Het gaat om het idee dat er achter zit: je moet het wel even bedenken en uitvoeren. Zelfde met het koetje.... is ook geript uit je taskbar, en wij hebben daar een "smile" van gemaakt. was zelf op het idee gekomen.
Wat ik destijds gemaakt heb kan iedere boerenlul maken, en jij ook (tenzij je echt het artistieke gevoel van een deurknop hebt)
Als je de TN Faq leest gaat het overigens (incl. de kots smile met dan aan een van de lezers, de koe en het hartje dat alleen op Fok en TN gebruikt (mag) wordt/worden) om 9 smilies, en niet om 6 waar jij het over hebt dus...
Wanneer we die smiles van Razor toevoegen, hij heeft zelf erbij gevraagd dat te doen in zijn postings, dan zullen we de credit voor die smiles ook zeker aan hem toedragen.
En meest gebruikte? als ik zie hoevaak

en

en

gebruikt worden, dan denk ik dat smiles als

en

daar redelijk tegen in het niets vallen.
Maar leuk dat je het even onder de aandacht brengt, kritische noten zijn best welkom. Zou nog wat minder quasi pupulair hakwerk mogen zijn, maar onder het mom "een botte bijl kun je ook mooi houtsnijwerk mee maken" ach jah... ik kan niet alles hebben he?
(en hier even aandacht van die blaatapen die blèren dat wij alle minder positive en kritische noten direct wegmodereren, zo wordt kritiek dus echt wel geaccepteerd hoor!

)
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.