GoT & T.net smilies poppin' up everywhere!

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik was net ff de site van UBB aan het browsen, en toen vond ik dit:
http://www.ultimatebb.com/cgi-bin/retrievegraphics.cgi?dir=19981203-ohouse

Lijkt verdacht veel op :) ;) :( ed. enzo niet?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en deze :+ :o :D ... horen die dan alleen bij dit forum? Ik dacht dat ze gewoon van ubb waren..

Verwijderd

Oftewel, :) :( :o :D ;) :+ etc (de meest gebruikte) zijn helemaal niet door tweakers.net gemaakt

Ik vind het trouwens wel HEEL ERG zwak dat je als je de smilies van tweakers.net wilt gebruiken je TOESTEMMING moet vragen etc (het zijn helemaal geen originele smilies, ze zijn gewoon afgeleid van andermans ontwerp!) maar credits voor de rechtmatige eigenaar/bedenker van de (basis van de) smilies vind je helemaal NERGERS...

Oftewel, zielig dat jullie credits willen voor smilies die jullie niet 100% zelf bedacht en gemaakt hebben, maar GEEN credits geven aan de echte bedenker/maker...)
De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net.
BWAHAHAHHA, sorry, ik wist niet dat 6 van de 15 het OVERGROTE deel was (Als ik even kijk naar de ECHT originele smilies)!!

(en wat vesta je onder zelf maken!??! een tongetje op een smilie tekenen of vind ik niet echt zelf maken)

:P en :9 zijn gewoon :) met een rood stipje NOU NOU, wat hebben we toch veel zelf gemaakt!

Zo /me heeft weer effe geblaat! En mischien is het toch leuk als er een credits komen naar die "Monica"

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Tsja sorry vrind, "tuurlijk ff snel een stippie zetten en je bent er"...

de originelen, en waar TN ook geen copyright op heeft liggen, horen (zover ik weet) idd bij die UBB distributie...

En jah, inderdaad, jij kan ze ook maken... maar daar gaat het niet om... ik had ook heel goed een coool.gif kunnen maken, of een mooie angel, of die Duh snile... tsjeez man, ik wou dat ik dat zelf bedacht had, maar die eer gaat naar Razor_Blade... en denk je niet dat die ook voor een groot deel op dezelfde source zijn gebakken? Het gaat om het idee dat er achter zit: je moet het wel even bedenken en uitvoeren. Zelfde met het koetje.... is ook geript uit je taskbar, en wij hebben daar een "smile" van gemaakt. was zelf op het idee gekomen.

Wat ik destijds gemaakt heb kan iedere boerenlul maken, en jij ook (tenzij je echt het artistieke gevoel van een deurknop hebt)

Als je de TN Faq leest gaat het overigens (incl. de kots smile met dan aan een van de lezers, de koe en het hartje dat alleen op Fok en TN gebruikt (mag) wordt/worden) om 9 smilies, en niet om 6 waar jij het over hebt dus...

Wanneer we die smiles van Razor toevoegen, hij heeft zelf erbij gevraagd dat te doen in zijn postings, dan zullen we de credit voor die smiles ook zeker aan hem toedragen.

En meest gebruikte? als ik zie hoevaak >:) en :9 en :P gebruikt worden, dan denk ik dat smiles als :+ en :o daar redelijk tegen in het niets vallen.

Maar leuk dat je het even onder de aandacht brengt, kritische noten zijn best welkom. Zou nog wat minder quasi pupulair hakwerk mogen zijn, maar onder het mom "een botte bijl kun je ook mooi houtsnijwerk mee maken" ach jah... ik kan niet alles hebben he?

(en hier even aandacht van die blaatapen die blèren dat wij alle minder positive en kritische noten direct wegmodereren, zo wordt kritiek dus echt wel geaccepteerd hoor! >:))

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Okeej, ik snap je verhaal (ik weet dat ik het allemaal niet even aardig gebracht heb)

Maar waar het mij om gaat is: Waar blijven die credits naar Monica???

Bijna elke tweaker die je vraagt wie :) gemaakt heeft zal zeggen dat jij dat gedaan hebt (zo hebben jullie het wel een beetje proberen voor te spiegelen)

Zinnen als .."het overgrote deel is door Reinder gemaakt.." insunueren namelijk dat jij ze allemaal hebt gemaakt op een koetje en hartje mischien na dan... Ik vind het dan ook NIET kunnen dat jullie credits naar tweakers.net eisen maar zelf geen credits geven.... That's the point...

En het gaat me er dus niet om of ze makkelijk moeilijk etc te maken zijn... dat boeit me niet... Maar jullie geven nu wel bijna iedereen de indruk dat jullie alle smilies hebben gemaakt.

Met als gevolg dat als er ook maar ergens een :) zonder credits opduikt meteen iedereen een flame begint tegen die site...

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat mijn punt is (en ga nou niet zeggen dat jullie helemaal niet proberen te insinueren dat jullie ze zelf hebben gemaakt want als dat niet zo is hadden jullie voor die :) :( :+ :D :o allang credits geplaatst in de FAQ or whatever)

Mzzl

Verwijderd

Geez jongens... doe nou allemaal ff niet zo moeilijk zeg! Het zijn maar plaatjes hoor! Zien jullie hier iemand die die dingen verkoopt en er vette winst op maakt?

Nee dus! Dus nou gewoon weer allemaal verder gaan spelen en lekker genieten van die mooie smileys :)

• Hans
  • Niet online
Poe he, Razor_Blade is eens positief! >:) ;)

Verwijderd

Ken het niet helemaal meer volgen.. Welke smilies zijn nu WEL van t.net en welke NIET?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
Volgens mij zijn :) :( :o :+ :D en ;) niet door t.net zelf gemaakt, de rest wel.

Verwijderd

Deze is IIG door MIJ gedaan : Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/party.gif

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Boejuh!

:P

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mior
  • Laatst online: 23:58
ugh.. krijgt de bsa er weer een nieuwe afdeling bij ?

• Hans
  • Niet online
Sorry?!

Verwijderd

Vooraf toestemming vragen per E-mail o.v.v. de site waar het op komt.

Duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar ons.

Eventuele verzoeken van derden voor hergebruik doorverwijzen naar ons.

Je kan het misschien al raden... we houden hier een vrij strak beleid tov illigale zooi. Wij verwachten dat je bij gebruik van deze smiles een vergelijkbare inspanning doet om illegale verspreiding van software en/of muziek video's ed. te voorkomen. Tweakers wil op geen enkele manier in verband gebracht worden met illegale sites.

Misschien een tik van de ontwerper, maar het -je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking

BULL.....Het is gewoon een goedkope manier om je site te promoten.

Verwijderd

IDD.. maar voor wie is dat hartje nou gemaakt??.......

Verwijderd

</b>

>:):'(:P :9 :* :7 :r[img]i/s/k.gif[/img]

"Ja, maar... "

Leuk zijn ze he? We vinden ze zelf ook erg tof, en kennelijk zijn we niet de enige :P. (waarom anders opgenomen in een FAQ?) Er zijn echter wel een paar regeltjes, waar je je aan moet houden. De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net. Je mag de smiles alleen gebruiken onder de volgende voorwaarden:
  • <li> Vooraf toestemming vragen per <A HREF="mailto:firefox@tweakers.net">firefox@tweakers.net</A> [b][u]o.v.v. de site waar het op komt[/u][/b]. <li> Duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar ons. <li> Eventuele verzoeken van derden voor hergebruik doorverwijzen naar ons. <li> Je kan het misschien al raden... we houden hier een vrij strak beleid tov illigale zooi. Wij verwachten dat je bij gebruik van deze smiles een vergelijkbare inspanning doet om illegale verspreiding van software en/of muziek video's ed. te voorkomen. Tweakers wil op geen enkele manier in verband gebracht worden met illegale sites. <li> Misschien een tik van de ontwerper, maar het O+-je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.
</div>

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Error404> als je dat niet weet, heeft het ook weinig zin om dat helemaal uit te leggen. die persoon ken jij nl toch niet.

de 'oude garde' weet het ieg wel :)

Verwijderd

HEHE, die flipje begrijpt nou eindelijk eens wat ik bedoel!!!

Iedereen zit hier maar te denken dat alle smilies door t.net gemaakt zijn... MAAR bijna alle smilies (lees: 14 v/d 15 ofzo (en ja, ga nu maar zeggen dat het 12 v/d 15 zijn...) zijn gebaseerd op de smilies van "MONICA".

Ik vind het dus ook errug hypocriet dat t.net geen credits geeft aan die persoon MAAR vervolgens wel ALLE credits voor de smilies opeist naar hun site (goedkope reclame en iets opeisen wat je eigenlijk niet mag opeisen)...

Iedereen loopt nu te denken dat alle smilies zijn gemaakt door t.net en gaat vervolgens aan Reinier vragen of ze :) :( :+ :D ;) mogen gebruiken...

Verder ben ik het geflame naar al die sites waar men de smilies van "monica" gebruikt meteen bestempeld als "GEJAT VAN TWEAKERS" want eigenlijk heb t.net die smilies ook gewoon gejat...

Bespeur ik trouwens dat alle admin's nu in hun broek zitten te scheiten omdat we ontdenk hebben dat het idee en de basis van de smilies incl die 6 smilies, niet door t.net gemaakt zijn... (Ik hoor namelijk niks meer van admin's/mods....)

SORRY, dat ik jullie smilie euforie nu zo drastisch verstoord heb (en min of meer eis (ik weet dat ik tegenover jullie niks te eisen heb) dat jullie de bedenker ook credits geven (dus niet alleen Reinier...))

Ik denk dat ik nu wel door heel de crew van t.net uitgekost wordt dus ik las effe een cooldown pauze in!

Mzzl :)

• Femme
  • Laatst online: 21:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens mij is het nooit een geheim geweest dat de eerste serie smilies niet van ons afkomstig zijn. De overige smilies zijn een zaak van Reinder. Je moet bij hem toestemming vragen en niet bij mij of iemand anders van Tweakers.net.

Verwijderd

Jongens :) ik hebber weer 1! op verzoek van tuinhark : Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/idea.gif

Verwijderd

WAAR BLIJVEN DIE CREDITS VOOR "MONICA" DAN???

naja, laat maar... ik heb mijn nek wel weer genoeg uitgestoken...

Mensen, ik ga pitten nu! Later

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:17
sorry maar wie is monica?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

In ieder geval niet diegene waarvoor O+ in het leven geroepen is...

Verwijderd

Het orginele smily :) << deze dus is al zo oud. Van de snoepje weet wel. Nog voor ik TN kende. Ouder dan TN zelf. Dus ja met die discussie zijn wel snel klaar mee. Andere weer ik de maker niet dus zeg ik ook niets over.

En over dat gekoop site promoten. Duh....logie's. Hits zijn weer inkomsten voor TN en een veel bekenen site zal eerder in aanmerking komen voor a) sponsoring b) banners (leuk of niet maar je moet ergens geld mee verdienen|niet zelfde als sponsoring) c) primeurs. Die heeft een onderhouden de functie. Puur marketing manneke.

• Hans
  • Niet online
Xaran: Nou sorry hoor maar ik denk niet dat de gemiddelde persoon van de Tweakers.net crew dit ooit heeft bedoelt als een puur marketingtechnische aanpak. Sterker nog, ik vraag me af of er wel genoeg marketingtechnisch gedacht wordt binnen de crew van t.net. Volgens mij heeft het tot nu toe alleen nog maar geld gekost...

Verwijderd

nuttige discussie dit zeg, wordt ook niemand beter van.
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/img/jatniet/angry.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/img/jatniet/smile.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~lkleuver/img/jatniet/uh.gif

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:17
In ieder geval niet diegene waarvoor O+ in het leven geroepen is...
hehehe, daar was ik ook al achter :6

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/idea.gif

hee Razorblade, kun je van die lamp ook een hand maken, een zwaai-smilie :) voor als er weer eens tweakers/sters met vakantie gaan, kunnen we ze ff uitzwaaien. Of smilie met dikke vinger :P

Verwijderd

@)#! dubbelpost :(

Verwijderd

LOL :)

Ik zal es kijken :) (als ik tijd heb)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-02 12:02
waar is de madeline smilie dan voor ontworpen en door wie ??

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Waarvoor?? Voor Tweakers (en tjsa... fok mag er ook mee spelen)

Door wie? bedenk dat lekker zelf ff, als je dat nu nog niet door hebt, heeft het ook geen zin om het te zeggen ook... O+

Verwijderd

uuuh sorry hoor.. maar ik wil ook het verhaal 8r die smiley wel es weten...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou, v'ruut dan maar...

O+ is voor het zusje van Femme ontworpen; hier op het forum staat ze bekend onder de nick superZusje.
IRL heet ze dus Madelinde (voor zover je daar nog niet achter was), en ze is een erg mooi meisje.

Verwijderd

Ah! Interessant!

leeftijd
maten
foto?

:P

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
liever een foto als een smily

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het uiterlijk en het bio van Madelinde is het best bewaarde geheim van Tweakers.net...

Tenzij je tot de hogere goden behoort >:), en dus over de BC1-CD beschikt, want daar staat ze op. O+

Ik heb haar alleen al een tijdje niet meer gezien hier...

• Hans
  • Niet online
Gebruik je resources... Eén zoekactie is voldoende! ;)
http://tweakers.net/zooi.dsp?Action=Images&ID=804
http://tweakers.net/zooi.dsp?Action=Images&ID=797

Thank me! :7 ;)

Verwijderd

Het uiterlijk en het bio van Madelinde is het best bewaarde geheim van Tweakers.net
NOT!!! >:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/949972779.jpg
thanx to Hans :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/949929996.jpg

Tering.. best lekker ding... ;)

Isse ze nog single femme?? >:)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dat zijn 2 verschillende zussen van Femme hoor. :D

• Hans
  • Niet online
Ze zien er gelukkig ook niet een beetje verschillend uit :o :)

Verwijderd

Doetumij die onderste dan maar ;)
Naam?

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Fleur

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Hmm meer vertel ik niet, misschien vindt men dat helemaal niet leuk.. :+

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

NAhjah... ik denk dat dit gegeven nog wel mee valt, Femme heeft die namen van de hele familie al eens gepost hiero ;) (al vrij lang geleden)
Dit zal dus wel niet heel erg veel kwaad kunnen. :D

Lekker trouwens Kai, zo laat je echt nog eens iets aan de verbeelding over. :o Maargoed, ik snap dat je ook even wil tonen dat je bedreven bent in het detectieve werk. >:)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wie; ik?

Volgens /me kijk je niet goed...

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Kai: jah jij...
Nou, v'ruut dan maar...
O+ is voor het zusje van Femme ontworpen; hier op het forum staat ze bekend onder de nick superZusje.
IRL heet ze dus Madelinde (voor zover je daar nog niet achter was), en ze is een erg mooi meisje.
daar had ik het over...

overigens... "het" zusje? tot op zekere hoogte idd wel, die ander - Fleur dus - is volgens mij echt 0,0 in computers geinteresseerd, dus logischerwijs kennen de tweakers die dus niet...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Oh dat. Nou als je dat een probleem vindt; echt gevoelige info is dat ook weer niet...

En detectivewerk? Neuh, niet echt. Dat boeit me niet. :)

• 4POX
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

Tjong, waar een kwestie over gejatte smiles op kan uitlopen... En ja.. Die tweede ziet er best leuk uit...

Maar ja.. Daar ga ik mij niet druk om maken...

AKA Rinkel weblog

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Wat er trouwens allemaal in die database zit is niet te geloven :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/959774767.jpg

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Landgoed TAKEN

AKA Rinkel weblog

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Waarom denk je dat de webroot inmiddels meer dan een Gb is?? iedereen dondert z'n vakantiefoto's in die database (me included, overigens :))

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Nooooouuuuu dat valt nog wel mee hoor...
Die Foto's zijn nog niet ZO krankzinnig...

en hey, de beste foto's zitten er nog niet eens tussen geloof ik... O+

een paar gzipjes van backups doen ook wonderen >:)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Echt zeer computergeralteerde of tweakersfotos :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/961161079.jpg
Deze staat dus ook op tweakers...

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47

• 4POX

4POX

Everybody is wired

eeeuh, Femme die eens met het hoofd recht in de webcam kijkt :)

AKA Rinkel weblog

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Jeah Right... kennie nog beledigender...

Kijk uit maat, da's toevallig wel de zus van een andere Admin hiero... so watchit... >:)

(HOW THE HELL did that one got in that DBase?)

Verwijderd

ehm huh!?!?
nou ja dat is ik dus met een gigantische baggerfoto en ehm 4POX dank je wel voor het compliment he? :)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Sommige mensen denken nogsteeds dat Femme een meisje is? :D

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hehe...misschien moeten we die puinzooi toch nog maar eens gaan opruimen...staat een beetje veel overbodige meuk in

(het is mijn zusje, overigens :))

Nog eentje uit eigen werk dan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/953777611.jpg

Verwijderd

<h2>JEZUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!s</h2>

ik kom weer eens online, stuk of wat die in mijn lijst willen, vage berichtjes en dan deze topic!!!!!!!!!

Jullie .... .... ....

tjeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
Fleur wat vinden we ervan?
...........................

• Femme
  • Laatst online: 21:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zullen we al die vervelende mannetjes maar eens een vette IP ban geven?

Madelinde en Fleur, wat vinden we ervan?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En dan zeggen dat grote broers vervelend zijn ;)....

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

In privee misschien wel, maar naar buiten toe zijn ze vaak vreeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk beschermend... kèn je klassiekers!

Klieren is een alleenrecht van broers lijkt het wel... kan er niet over oordelen, hebber geen...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Heej Madelinde, leuk dat je weer eens komt kijken. :)

Klieren is het alleenrecht van broers, ben er een >:), maar kleine zusjes kunnen er ook wat van...

• 4POX

4POX

Everybody is wired

geen dank, Ik kan het ook niet helpen dat de opvoeding van mijn ouders een beetje is mislukt...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

[quoteKlieren is het alleenrecht van broers, ben er een , maar kleine zusjes kunnen er ook wat van...[/quote]Ik had het niet beter kunnen zeggen ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

JEZUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!s
Opvallende tekst.. Maar moeten die uitroeptekens niet achter de s? :9

• Tom
  • Niet online

Tom

offtopic:
prachtige thread dit :D

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

/me gaat naar de kapper, koopt 2 x 20 rode rozen, en ga ze beide ten huwelijk vragen :) :)

Tering zeg, leuke zusjes heb je Femme :9
Can you give me here adress :)

Mzzl Diamon

And The Only One

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Ze zijn te oud voor mij! :'(

edit:
Huil-smilie moet met ' ipv `

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Dit topic begon heel ergens anders over kan ik mij herinneren, geinig toch hoe die dingen altijd spontaan kunnen veranderen :)

• Diamon
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Pjemco: maar voor dames gaan we van het onderwerp af.

Mzzl Diamon

And The Only One

Pagina: 1