mja, vaag zegOp dinsdag 29 mei 2001 18:22 schreef Timpie2000 het volgende:
die reactie hoort ook helemaal niet in dat topic (lijkt meer op een fok topic trouwens)
Extreem creatief moet ik zeggen.
Misschien dat de user getrashed is somehow en de berichten niet?
Misschien dat de user getrashed is somehow en de berichten niet?
Verwijderd
Die reactie hoort zo te zien in een examentopic.
Zit Arjen nou alweer te klooien?
(Fok!kers belandden nl. een uurtje gelden ofzo ineens in FOk!lay-out met tweakers tekst)
Zit Arjen nou alweer te klooien?
(Fok!kers belandden nl. een uurtje gelden ofzo ineens in FOk!lay-out met tweakers tekst)
Verwijderd
You''ve just entered the Twilight zone...
muziek op achtergrond*
tada dadadaddadad dannnn
muziek op achtergrond*
tada dadadaddadad dannnn
Verwijderd
Zodirect komt Sinterklaas ook nog langsOp dinsdag 29 mei 2001 18:34 schreef RobinVR het volgende:
hmmzz, het moet niet veel gekker worden...
doet tweakers soms mee aan de hype rond the matrix 2? (ik wil een twilightzone-emoticon)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
zo te zien issie geruimd 
wat was het nou, een Fopic (=Fok+topic)die op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats was...?
edit: kom nog wat tegen
staat GoT aan de vooravond van destructie ofzo?
Tis echt niet gewoon meer wat er de laatste tijd allemaal optreedt tijdens een avondje GoTten
smilies die alleen nog werken als je ze rondom voorziet van spaties, niet werken in quote''s, gem. elk uur 5 minuten code #55..
niet lullig bedoeld hoor!
en nu staat dit weer bovenaan de searchresults:

''k zou de backups maar vast uit de kast halen
wat was het nou, een Fopic (=Fok+topic)die op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats was...?
edit: kom nog wat tegen
staat GoT aan de vooravond van destructie ofzo?
Tis echt niet gewoon meer wat er de laatste tijd allemaal optreedt tijdens een avondje GoTten
smilies die alleen nog werken als je ze rondom voorziet van spaties, niet werken in quote''s, gem. elk uur 5 minuten code #55..
niet lullig bedoeld hoor!
en nu staat dit weer bovenaan de searchresults:

''k zou de backups maar vast uit de kast halen
Pagina: 1