Toon posts:

[BC3] betreft slotje op "Plaatjes in IT" scripties in SG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste wil ik even kwijt dat de nieuwe veranderingen in GoT, met name op het gebied van General Chat goed zijn. Ik persoonlijk werd gek van al die topics alla GotKroeg. Ik kom hier om mijn ervaringen in de IT te kunnen delen en gebruik te maken van de ervaringen van anderen. Volgens mij zit ik dan hier (www.t.net en op GoT) goed.

Nu, ik ben momenteel bezig met een scriptie. Ik kwam daar alweer voor de zoveelste keer al die plaatjes tegen van die stokfiguurtjes die standaard meegeleverd worden met Office. Ik ben gaan zoeken naar andere plaatjes maar dit wilde niet echt goed lukken. Dus opende ik (met volle overtuiging dat meerdere mensen het probleem wel eens meegemaakt hadden) de volgende topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/188193

Tot mijn grote spijt kwam er een slotje op.

Na het nogmaals nalezen van de huisregels kwam ik weer langs het puntje huiswerkregels. Ik had eerder al uit de faq opgemaakt dat huiswerktopics als "Hoe bereken ik 9 tot de (9 tot de negende)??" gesloten zouden worden, dit omdat het maar nut heeft voor 1 persoon.(zie vierde punt uit de huisregels). Ik was er vanuitgegaan dat als de topic nut had voor meerdere mensen dat het dan wel een "goede" topic zou zijn...

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ff korte reactie

slotje terecht, uitleg minder.
1. iedereen heeft andere plaatjes nodig
2. hoe vind je de plaatjes die je nodig hebt in het topic
3. denk je dat buiten jou om erveel in de search gezocht wordt naar IT gerealteerde plaatjes?
4. via google zijn er genoeg te vinden hoor...
het is imho dus niet het huiswerkgehalte alswel het "post hier uw....." gehalte wat het topic slotwaardig maakt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.