[BC3] Kritiek?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey de mannen en de vrouwen >:)

Ik vraag me al enige tijd af wanneer ze eens nieuwe smilies plaatsen :). het zou toch mooi zijn als er bijvoorbeeld elke maand ofzo 1tje bijkomt B-)

Zou het niet mooi zijn?
vooral die beweegende ;)

:z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
[url="http:///search.php?order=relevant&on=extended&search=smilies"]Zoeken naar 'smilies'[/url]

En leef je uit.

Sorry, wat meer toelichting: Er zijn nu een aantal threads over smilies, eerst moeten de huidige problemen eens opgelost worden, daarna kunnen we wel kijken naar nieuwe smilies, niet dat ik verwacht dat die er komen, maar OK.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

''t moet geen overkill worden. Aantal lelijke en overbodige smileys gaan geloof ik weg, en een aantal komen er weer bij.:)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Nou! dat vind ik ook.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nomercy13/smil2.gif

|:(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
(ik snap de topictitel niet)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op vrijdag 25 mei 2001 16:09 schreef Kees het volgende:
(ik snap de topictitel niet)
nee ik ook niet
:?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

emoticon(s) is de eigenlijke naam.....

• BC3 Victim
HA men wat zijn jullie snel met antwoorden :) .

Problemen? zijn er dan problemen? Ik merk er niets van. en zou echt mooier zijn meer smilys. maar ja iedereen zijn eigen zin he. misschien dat er meerde moeten reageren en zien wat de rest hiervan vind.

En ivm de titel is toch logish. Wilde geen kritiek geven maar kan ook zo worden opgevat.

*D >:)

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 16:12 schreef Fausto dittus:
Ik merk er niets van. en zou echt mooier zijn meer smilys.
<font size=6>Smilies</font>

<font size=1>Je mag zo''n ding overigens ook "emoticon" noemen...</font>

Sorry, kon het niet laten.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op vrijdag 25 mei 2001 16:07 schreef Marius het volgende:
''t moet geen overkill worden. Aantal lelijke en overbodige smileys gaan geloof ik weg, en een aantal komen er weer bij.:)
De functie van de emoticons is om visueel je gemoed uit te drukken.
Daarom vind ik een aantal smilies wel wegkunnen omdat die niets uitdrukken.
Maar een aantal zijn zeker handig

• BC3 Victim
Ja hoorhoef je niet te laten van die emoticons. Nu ken ik de juiste naam toch ;) .

Neen er moeten er geen weg. Ze zijn allemaal knap en toch kunnen ze uitdrukkingen hebben die jij niet snapt en anderen wel. Ze mogen gewoon meer worden *D

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 16:14 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

<font size = best groot ;)> Smilies </font>
Smileys mag ook, is laatst nog een hele topic over geweest :) 1 van de 2 is Brits Engels, de andere is Amerikaans Engels (welke wat is weet ik ff niet meer). Smilys is iig zeker fout :+

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• BC3 Victim
Dus smileys en emoticon ? :) :?

Stel dat ze met het emoticon van de logo beginnen :) . Die is ook leuk.

Kan er niemand van de staff reageren om te zeggen als het mogelijk is of niet?

:+

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

eerste reply niet goed genoeg??

Geplaatst door Floris_Diemel (Administrator - 4454) - vrijdag 25 mei 2001 16:07

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
*uche*
Door Floris_Diemel (Administrator - 4454) - vrijdag 25 mei 2001 16:14
Door Kees (Server Admin - 1397) - vrijdag 25 mei 2001 16:09
Door ecteinascidin (Mod PM - 3819) - vrijdag 25 mei 2001 16:15
Genoeg staff?

• BC3 Victim
Hmmmm die link werkt niet he :9 en dat dat een admin is kan ik ook niet zomaar weten, trouwens je zegt zelf dat je niet denkt dat die er komen maar waarom niet? het is toch heel mooi en geeft een beejte vorm aan de topic ;) :)

:z

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 25 mei 2001 16:56 schreef Fausto het volgende:
Hmmmm die link werkt niet he :9
welke link?
en dat dat een admin is kan ik ook niet zomaar weten
neuh, staat er alleen maar naast
trouwens je zegt zelf dat je niet denkt dat die er komen maar waarom niet? het is toch heel mooi en geeft een beejte vorm aan de topic ;) :)
zie eerste reply

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
Weet je ik zal maar zwijgen Professor weet ik veel (8> ,

Denkd at je een beetje vriendelijker kunt antwoorden en denk ook dat het je minder tijd kost. maar goed het woord "Admin" geeft blijkbaar een machts gevoel.

Slik het niet door het verkeerde keelgat proff maar wilde het ff kwijt.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Whahahaa :D

Het woord Admin geeft geen machtsgevoel, maar je wordt er alleen maar op gewezen dat de status naast de naam staat.

Puur en alleen maar omdat jij zei dat je toch niet kon weten dat Flrois een Admin was :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dit wordt te snel een ordinaire scheldpartij, voorzorgsmaatregelen zijn nooit weg :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1