Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/186030
Let hierbij op de post van ''mafiasven'' (op het eind, op donderdag 24 mei 2001 22:28)
Op zich maakt het mij niet zo heeeeeel veel uit, maar ik denk ''ik zeg het maar even'', want het is gewoon een bug.
Tenminste in 95% van de gevallen.
Verwijderd
5 minuten of procenten?
Ikzelf dacht procenten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
edit, dit is dus duidelijk meer dat 5%, dus als het om procenten gaat, zou er nu moeten komen te staan dat de text veranderd is. Staat dat er niet, dat is er een tijdslimiet.
e2
Verwijderd
[edit]>:)
hoppa lekker wat tekst, maar binnen de minuut...
dus geen regel = tijdlimiet
wel regel = procentlimiet.
was weer lekker lomp van mij!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zie je, en na 5 minuten staat het er wel, hoewel ik minder dan 5% heb ge-edit.Op donderdag 24 mei 2001 23:39 schreef MREn het volgende:
test dan zelf!
edit, dit is dus duidelijk meer dat 5%, dus als het om procenten gaat, zou er nu moeten komen te staan dat de text veranderd is. Staat dat er niet, dat is er een tijdslimiet.
e2
/me is blij dat er alweer een probleem opgelost is
damn, da''s slecht..Op donderdag 24 mei 2001 23:40 schreef johnny appleseed het volgende:
Omdat je er zo lief om vraagt
[edit]>:)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoppa lekker wat tekst, maar binnen de minuut...
dus geen regel = tijdlimiet
wel regel = procentlimiet.
maw ik kan nu de adjes flamen en trollen waar binnen 2 minuten 30 reacties opkomen en nog 2 minuten later snel me reactie editen en geen bewijs te vinden..
Erg rare redenering hoor.
Verwijderd
de kans dat je dan gequote wordt in de tussen tijd is vrij groot, en die wordt niet aangepastOp donderdag 24 mei 2001 23:54 schreef poohbeer het volgende:
[..]
damn, da''s slecht..
maw ik kan nu de adjes flamen en trollen waar binnen 2 minuten 30 reacties opkomen en nog 2 minuten later snel me reactie editen en geen bewijs te vinden..
Erg rare redenering hoor.
<edit>
voor de goede orde, die 5% regeling was ook vrij vaag, een paar dagen geleden heb ik hier een tekst 50 woorden via edit naar boven de 100 gebracht in een half uur zonder regeltje
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
OK, maar je begrijpt het principe.. btw, dit is al een paar dagen in voegen daarom dat jij dit toen ook al had.Op vrijdag 25 mei 2001 10:20 schreef Alfredt het volgende:
[..]
de kans dat je dan gequote wordt in de tussen tijd is vrij groot, en die wordt niet aangepast
<edit>
voor de goede orde, die 5% regeling was ook vrij vaag, een paar dagen geleden heb ik hier een tekst 50 woorden via edit naar boven de 100 gebracht in een half uur zonder regeltje
</edit>
Ik begin ook het vermoeden te krijgen dat een quote verwijderen of toevoegen ook geen [dit vericht is gewijzigd door...] oplevert... Zo veranderde ik eens een post van niet veel meer dan "joepieOp vrijdag 25 mei 2001 10:53 schreef poohbeer het volgende:
[..]
OK, maar je begrijpt het principe.. btw, dit is al een paar dagen in voegen daarom dat jij dit toen ook al had.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik denk dat het alleen nog maar vager wordt als je ook nog eens gekwoot wordtOp vrijdag 25 mei 2001 10:20 schreef Alfredt het volgende:
[..]
de kans dat je dan gequote wordt in de tussen tijd is vrij groot, en die wordt niet aangepast. Verder wil ik ff kwijt dat oVRoM een toffe gozer is!
Ik heb een keer een stukje tekst gepost van een aantal regels (regel of 8 of zow), en ik heb FF daarna een-en-ander toegevoegd, en toen stond er WEL die regel ineens onder (zoals normaal)....
Nu komt het:
Net FF weer DAARna had ik opnieuw een heel klein ding gewijzigd (1 spatie of zow toevoegen) en toen was die regel INEENS HELEMAAL WEG !?!?
Echt vaag was dat.
Dus kort:
Eerst veel wijzigen en er komt die regel te staan, gelijk daarna nog een kleinigheidje wijzigen en die regel is weer pleite (want je hebt niet veel gewijzigd??)
Echt raar......