[BC3] Uhm.. uitleg gevraagd aub...

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ik had gisterenmiddag een lekker topicje in SG gestart over een solicitatiegesprek van me dat een beetje anders liep dan verwacht. Het topicje liep erg gesmeert. Totdat ik zojuist ff op nieuwe replies wou checken..

zoek.. zoek..
Hmm.. is ie al zo ver gezakt?

Tot mijn grote verbazing stond mijn topicje met vrolijke AXA versiering onder aan de pagina...

''Nou.. het zal wel erg off-topic gegaan zijn dacht ik..''
Dus ik kijken naar de reden... Geen reden te bekennen. :?
Nu maak ik me er niet zo druk om dat mijn topicje gesloten is hoor. Dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar ik zit nu wel steeds met die ene vraag in mijn achterhoofd: ''Waarom is mijn topicje dicht?''

In de nieuwe huisregels van SG staat dat er voortaan duidelijk een reden gegeven zal worden en dat de modjes minder kortaf zullen zijn.
Nog nix van gemerkt...

wie o wie weet waarom mijn topicje dicht is en er geen reden bij gegeven is?

tnx

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/185420
Zo.. nu weten we ook waar we over praten...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gisteren ook even in dat topic gepost en vanmorgen ook maar even gekeken of er nog leuke reacties waren en ik vond hem (uiteraard) ook onderaan terug.

Nou is ie op zich idd wel wat off-topic gegaan maar dan nog is het netjes als er een reden bijkomt te staan. Er zijn ''open'' topics die meer off-topic gaan in SG ;)
En ''we'' hadden idd afgesproken dat er bij sluiten van een topic op zijn minst een reden bij kwam te staan (op wat uitzonderingen na).

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, vaag ik heb hem iig. niet dicht gedaan wie dit dan wel heeft gedaan zou ik ook niet weten. Gezien het feit dat er geen reden is aangegeven en in de faq staat dat dit /we dit zouden doen zal ik het topic her -openen. Alleen al om de reden dat ie is gesloten om onbekende reden /niet duidelijk gemaakt. Blijft het natuurlijk wel erg slordig.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 17:04 schreef Bulldog het volgende:
Hmm, vaag ik heb hem iig. niet dicht gedaan wie dit dan wel heeft gedaan zou ik ook niet weten. Gezien het feit dat er geen reden is aangegeven en in de faq staat dat dit /we dit zouden doen zal ik het topic her -openen. Alleen al om de reden dat ie is gesloten om onbekende reden /niet duidelijk gemaakt. Blijft het natuurlijk wel erg slordig.
Kunnen jullie niet zien dan wie een topic sluit ofzo? Lijkt me toch wel handig...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 17:11 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet zien dan wie een topic sluit ofzo? Lijkt me toch wel handig...
Is nog niet mogelijk, staat wel op de to-do-list echter lage prioriteit ... komt nog :)

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 17:15 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Is nog niet mogelijk, staat wel op de to-do-list echter lage prioriteit ... komt nog :)
Okay, thnx! Die to-do list lijkt me al lang zat, dus doe maar rustig aan >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 17:17 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Okay, thnx! Die to-do list lijkt me al lang zat, dus doe maar rustig aan >:)
Wehehe, je kunt zelf ook even kijken: Moet je hier ff klikken! >:) :)

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 17:29 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Wehehe, je kunt zelf ook even kijken: Moet je hier ff klikken! >:) :)
Hehe, daar was ik al lang achter. Heb me al aangemeld en ben al druk aan het speuren, als een echte bulld, ehm, speurhond :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

[off-topic]

Hey bulldog, je specs pagina doet het niet.

[/off-topic]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 17:33 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Hehe, daar was ik al lang achter. Heb me al aangemeld en ben al druk aan het speuren, als een echte bulld, ehm, speurhond :)
;) :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 24 mei 2001 19:28 schreef pier het volgende:
[off-topic]

Hey bulldog, je specs pagina doet het niet.

[/off-topic]
Uhh jawel hoor :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 24 mei 2001 19:31 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Uhh jawel hoor :)
Hier niet,

Tenminste niet zoals ie het zou moeten doen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Dan ligt het toch aan jou :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 16:15

Milmoor

Footsteps and pictures.

De specs van Bulldog werken niet onder Opera5.11. Het ziet er uit alsof ik een html-pagina in een gewone editor open, de code''s worden niet geintepreteerd.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Bulldog
  • Niet online
Hmm, zal er vanavond nog even naar kijken en indien nodig /mogelijk e.e.a. optimaliseren :)
Pagina: 1