Ik had gisterenmiddag een lekker topicje in SG gestart over een solicitatiegesprek van me dat een beetje anders liep dan verwacht. Het topicje liep erg gesmeert. Totdat ik zojuist ff op nieuwe replies wou checken..
zoek.. zoek..
Hmm.. is ie al zo ver gezakt?
Tot mijn grote verbazing stond mijn topicje met vrolijke AXA versiering onder aan de pagina...
''Nou.. het zal wel erg off-topic gegaan zijn dacht ik..''
Dus ik kijken naar de reden... Geen reden te bekennen.
Nu maak ik me er niet zo druk om dat mijn topicje gesloten is hoor. Dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar ik zit nu wel steeds met die ene vraag in mijn achterhoofd: ''Waarom is mijn topicje dicht?''
In de nieuwe huisregels van SG staat dat er voortaan duidelijk een reden gegeven zal worden en dat de modjes minder kortaf zullen zijn.
Nog nix van gemerkt...
wie o wie weet waarom mijn topicje dicht is en er geen reden bij gegeven is?
tnx
zoek.. zoek..
Hmm.. is ie al zo ver gezakt?
Tot mijn grote verbazing stond mijn topicje met vrolijke AXA versiering onder aan de pagina...
''Nou.. het zal wel erg off-topic gegaan zijn dacht ik..''
Dus ik kijken naar de reden... Geen reden te bekennen.
Nu maak ik me er niet zo druk om dat mijn topicje gesloten is hoor. Dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar ik zit nu wel steeds met die ene vraag in mijn achterhoofd: ''Waarom is mijn topicje dicht?''
In de nieuwe huisregels van SG staat dat er voortaan duidelijk een reden gegeven zal worden en dat de modjes minder kortaf zullen zijn.
Nog nix van gemerkt...
wie o wie weet waarom mijn topicje dicht is en er geen reden bij gegeven is?
tnx