ik krijg hier ook run time fouten bij iedere topic..
ik zie niet eens wat je hebt geschreven,maar weet wel wat je bedoeld:)
Waarschijnlijk kun je dit ok niet lezen, magoed
Saved by the buoyancy of citrus
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Waardoor ik geen enkele Thread kan lezen
En plotseling lukt het weet
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
al weer een dik kwartier gelukkigOp maandag 21 mei 2001 08:46 schreef BackSlash32 het volgende:
En nu doet ie weer normaal...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
(koekjes hoeven niet perse weg)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
toch leuk dat er nog zoveel reacties erop komen terwijl niemand kan lezen wat in deze topic staat
Ik heb m''n cache al drie keer leeggegooid, en ook uit- en inloggen heb ik al geprobeerd... zonder resultaatOp maandag 21 mei 2001 11:27 schreef Kees het volgende:
probeer anders ff je temp-inetgiles weg te pleuren zodat hij alles weer fris van de server haalt, dat kan ook helpen
(koekjes hoeven niet perse weg)
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
We spend our years as a tale that is told
maar aan deze mededeling hebben jullie waarschijnlijk weinig
Nee hoor, er zijn meer mensen met een hoger IQ dan de gemiddelde moderatorOp maandag 21 mei 2001 11:35 schreef Wouter17 het volgende:
als je berichten laat weergeven bij antwoorden zie je de berichten wel
maar aan deze mededeling hebben jullie waarschijnlijk weinig
Dat wordt een usernote denk ikOp maandag 21 mei 2001 11:37 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen met een hoger IQ dan de gemiddelde moderator![]()
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik kan de inhoud niet zien, totdat ik er op wil reageren! (ik heb thread laten zien bij reactie aan staan).
Tricky: je mag een topic nu dus pas zien als je van plan bent om te reageren.
Hehe, ze kunnen het toch (nog) niet lezenOp maandag 21 mei 2001 11:39 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Dat wordt een usernote denk ik![]()
Elke browser had er trouwens last van.
StatBar.nl - @GoT
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Nee hoor, hier is het nog steeds brak, ook na het leeggooien van m''n cacheOp maandag 21 mei 2001 11:43 schreef vanDaal het volgende:
Hij doet het weer
Elke browser had er trouwens last van.
StatBar.nl - @GoT
NS 4.7 gebruik ik iig
Daar kan het toch niet aan liggen zou je zeggen...Huidige webserver uptime en load
Athena 53 days, 15:08, 1 user, load average: 2.30, 1.96, 1.80
Odin 26 days, 11:28, 0 users, load averages: 0.19, 0.17, 0.16
Arshia 15 days, 18:27, 1 user, load averages: 1.26, 1.87, 2.15
Artemis MySQL status
Load 146 queries per seconde gemiddeld, 35.974.316 totaal
Uptime 2 dagen, 20:32
StatBar.nl - @GoT
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Nou bij mij nog steeds niet hoor.
Ik krijg trouwens ook geen edit knopjes enzo te zien, alleen "Quote dit bericht in je reactie". Of komt dat doordat ik het topic alleen maar kan bekijken als ik wil replyen (zijn die kopjes dus altijd weg bij het replyen.)
Wat was er nou eigenlijk aan de hand?
StatBar.nl - @GoT
Echt wel !Op maandag 21 mei 2001 11:43 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Hehe, ze kunnen het toch (nog) niet lezen
Aannames zijn fataal.
Dat bedoel ik :P;)Op maandag 21 mei 2001 11:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Echt wel !
StatBar.nl - @GoT
dit was een foutje van mijn kant, ik had per ongeluk een entertje teveel weggesnoeit uit een javascript file, daardoor zagen de meesten van jullie gekke errors (zelf had ik nergens last van, dat bemoeilijkt het debuggen nogal
Het zou nu weer moeten werken, nogmaals sorry voor de overlast.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
/me heeft schijnbaar een ping van 999999
Ehm... ik ben mijn broertje?Op maandag 21 mei 2001 11:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Echt wel !
Welke browser gebruik je dan? Bij mij deden zowel IE6, NS4.7 als Mozilla het niet.Op maandag 21 mei 2001 11:52 schreef Kees het volgende:
dit was een foutje van mijn kant, ik had per ongeluk een entertje teveel weggesnoeit uit een javascript file, daardoor zagen de meesten van jullie gekke errors (zelf had ik nergens last van, dat bemoeilijkt het debuggen nogal)
IE5, standaard win2k install (pc is _net_ geinstaleerd, nog geen tijd gehad voor een surftochtje langs windowsupdate.ms.com)Op maandag 21 mei 2001 11:54 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je dan? Bij mij deden zowel IE6, NS4.7 als Mozilla het niet.
Dan mag _jij_ aan je grote broer vertellen dat _jij_ zijn Account misbruikt hebt, en dattie daardoor nu een waarschuwing heeft wegens het zwaar beledigen van de crew, en dat bij de minste volgende overtreding, als verdere straf-maatregel zijn Sig aangepast word met :Op maandag 21 mei 2001 11:53 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ehm... ik ben mijn broertje?
"Ik ben dom want ik beledig de crew"
Aannames zijn fataal.
Thread bij reageren aan, 255 posts/pagina...
Op maandag 21 mei 2001 11:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Dan mag _jij_ aan je grote broer vertellen dat _jij_ Avvount misbruikt hebt, en dattie daardoor nu een waarschuwing heeft wegens het zwaar beledigen van de crew, en dat als verdere straf-maatregel zijn Sig aangepast word met
"Ik ben dom want ik beledig de crew"
Verwijderd
Demn, en door jou moest ik dus s''morgens om 8 uur Arjen wakker-SMS-en :(Op maandag 21 mei 2001 11:52 schreef Kees het volgende:
Sorry,
dit was een foutje van mijn kant, ik had per ongeluk een entertje teveel weggesnoeit uit een javascript file, daardoor zagen de meesten van jullie gekke errors (zelf had ik nergens last van, dat bemoeilijkt het debuggen nogal)
Het zou nu weer moeten werken, nogmaals sorry voor de overlast.
Verwijderd
Met netscape (toch nog maar weer een keer gestart) zie ik alles wel.
De oplossing is: Opera killen (gaat goed onder linux