Dit is al vaker voorgekomen; het is een bekende "undocumented feature" in Topix
* Mr. B. B. vraagt zich af hoe lang het duurt voordat iemand per ongeluk als mod/admin is ingelogd...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
<h1> EN NU DE GROTE SCHOONMAAK ! </h1>
lol ?Op zaterdag 19 mei 2001 21:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Blijf van mijn account af, mafkees.
is Kees maf geworden?Op zaterdag 19 mei 2001 21:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Blijf van mijn account af, mafkees.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
haha maybeOp zaterdag 19 mei 2001 21:28 schreef Raikane het volgende:
beetje schizofreen ecteinascidin?![]()
Ik zat een paar maand geleden ineens als havana ingelogd, dat merkte ik toen ik vannuit een forum op de index kwam, toen stond er "Hallo havana, je laatste bezoek was op.." Ik dacht "WTF, havana :?" toen heb ik gauw het knopje "uitloggen" gebruikt & mijn koekjestrommel leeg gegooid.Op zaterdag 19 mei 2001 21:08 schreef Mr. B. het volgende:
* Destruction B. vraagt zich af hoe lang het duurt voordat iemand per ongeluk als mod/admin is ingelogd...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Heb ik geregeld, dan staat er: Hoi Femme, je laatste bezoek was op blabla.Op zaterdag 19 mei 2001 21:46 schreef pier het volgende:
[..]
haha maybe![]()
[..]
Ik zat een paar maand geleden ineens als havana ingelogd, dat merkte ik toen ik vannuit een forum op de index kwam, toen stond er "Hallo havana, je laatste bezoek was op.." Ik dacht "WTF, havana :?" toen heb ik gauw het knopje "uitloggen" gebruikt & mijn koekjestrommel leeg gegooid.
Dan ga ik altijd ff een paar users bannen, wat bugs fixen, ff zeggen dat BMW koel is en als het begint te vervelen, dan log ik weer uit.
Oww dus jij was het..Op zaterdag 19 mei 2001 22:50 schreef Revolution het volgende:
[..]
Heb ik geregeld, dan staat er: Hoi Femme, je laatste bezoek was op blabla.
Dan ga ik altijd ff een paar users bannen, wat bugs fixen, ff zeggen dat BMW koel is en als het begint te vervelen, dan log ik weer uit.
Judge ?
quilty !
( Oke ik ben niet aansprakelijk voor typo''s in dit bericht )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Quilt = lappendeken.Op zaterdag 19 mei 2001 22:54 schreef pier het volgende:
( Oke ik ben niet aansprakelijk voor typo''s in dit bericht )
Maar jij was toch al opper GoT admin/mod???Op zaterdag 19 mei 2001 22:50 schreef Revolution het volgende:
[..]
Heb ik geregeld, dan staat er: Hoi Femme, je laatste bezoek was op blabla.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Heb jij nog een paar Quilty''s in de mats dan ?Op zondag 20 mei 2001 02:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Quilt = lappendeken.
Aannames zijn fataal.
Nee hoor, het is mafDexterslabOp zaterdag 19 mei 2001 21:44 schreef Alfredt het volgende:
[..]
is Kees maf geworden?
Nieuw, nu met Twitter
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Tsja, wie zal dan niet even van de mogelijkheid gebruik maken??Op zondag 20 mei 2001 09:14 schreef Burat het volgende:
Tsja.. Ik heb er gelukkig nooit last van dat ik bijv. als Rick, Femme of IceStorm ben ingelogd. Pff, ''t zou je maar gebeuren zeg..
Dan zal ik direct een hele lading met users bannen
Not me.Op zondag 20 mei 2001 12:43 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Tsja, wie zal dan niet even van de mogelijkheid gebruik maken??
Dan zal ik direct een hele lading met users bannen
I''m not that kind of guy.
Deed een search op m''n eigen naam en kwam dit tegen :?Op woensdag 23 mei 2001 20:20 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Beetje m''n account hacken
ROFLOp zondag 20 mei 2001 09:14 schreef Burat het volgende:
Tsja.. Ik heb er gelukkig nooit last van dat ik bijv. als Rick, Femme of IceStorm ben ingelogd. Pff, ''t zou je maar gebeuren zeg..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hehe.. nee natuurlijk niet...Op zondag 20 mei 2001 09:14 schreef Burat het volgende:
Localhost is where the heart is