Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik heb een post gedaan vandaag en heb daar voor zover ik weet geen waarschuwing gekregen en het lijkt me ook sterk aangezien mijn post serieus bedoeld was
(Sorry, I''m just the messenger)
ik zie hem wel in de lijst, maar als ik erop klik, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb...Op vrijdag 18 mei 2001 18:03 schreef Moartn het volgende:
Kan je het forum nog wel zien in de lijst, of zie je hem helemaal niet meer?
ik zal ff opnieuw inloggen.. kijken of dat helpt..
ahhh dan weet ik genoeg denk ik.Op vrijdag 18 mei 2001 18:05 schreef Jaymz het volgende:
Ehh, ik kom er net achter dat het klopt dat je niet meer op SG komt. Wil je weten waarom zul je even moeten wachten tot de desbetreffende persoon tekst en uitleg komt geven (of je zal zo een mailtje krijgen.
(Sorry, I''m just the messenger)
als het de reden is die ik denk, vind ik het heel erg vreemd om daar op goT een SG-ban voor te krijgen.
Ik heb het bewuste topic niet gevolgd, ik durf dus geen uitspraken ofzo te doen.Op vrijdag 18 mei 2001 18:06 schreef jerney21 het volgende:
[..]
ahhh dan weet ik genoeg denk ik.
als het de reden is die ik denk, vind ik het heel erg vreemd om daar op goT een SG-ban voor te krijgen.
Kun je een tipje van de sluier oplichten als je meer weet? Als het klopt, dan ben je volgens mij de eerste met een SG-ban... (serieus bedoeld)Op vrijdag 18 mei 2001 18:06 schreef jerney21 het volgende:
[..]
ahhh dan weet ik genoeg denk ik.
nou ik denk dat het bewuste topic helemaal niet op goT heeft plaatgevonden, maar op onzinforum...Op vrijdag 18 mei 2001 18:07 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ik heb het bewuste topic niet gevolgd, ik durf dus geen uitspraken ofzo te doen.
als dat echt de reden is, vraag ik me toch wel af of die ban terecht is.
ik weet nog niet zeker of dat de reden is... ik wacht nog even af.. in m''n vorige post gaf ik al aan dat ik dacht dat het niets met goT zelf te maken heeft gehadOp vrijdag 18 mei 2001 18:09 schreef Moartn het volgende:
[..]
Kun je een tipje van de sluier oplichten als je meer weet? Als het klopt, dan ben je volgens mij de eerste met een SG-ban... (serieus bedoeld)
Verwijderd
hehe ok... maar daarvoor kan je toch niet HIER een ban krijgen?Op vrijdag 18 mei 2001 18:14 schreef Moartn het volgende:
Ik geloof dat ik het bewuste topic op het onzinforum heb gevonden...
dat is toch belachelijk???
als dat zo was, kon ik wel alle OF-adjes op mijn forum bannen
Je hebt nu een gedeeltelijk antwoord op je vraag, wil je meer weten zul je even moeten wachten (''k zal eens kijken wie er van meer weet)
En LA is niet de plek voor deze gesprekken
ja maar aan jou hadden ze allang een hekel robOp vrijdag 18 mei 2001 18:15 schreef RobtH het volgende:
Ik heb ook hetzelfde probleem als Jerney heeft! SG is wel zichtbaar in de forum-lijst, maar ik kan er dus niet in zeg maar.
(oh shit.. serieus zijn hierzo)
sorry
edit: jerney kan geen zinnen formuleren
sorry hoorOp vrijdag 18 mei 2001 18:17 schreef Jaymz het volgende:
Willen jullie SVP stoppen met dit "gesprek"
Je hebt nu een gedeeltelijk antwoord op je vraag, wil je meer weten zul je even moeten wachten (''k zal eens kijken wie er van meer weet)
ik wacht wel weer braaf....
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik dan de reden weten waarom het bij mij niet werkt dan?Op vrijdag 18 mei 2001 18:17 schreef Jaymz het volgende:
Willen jullie SVP stoppen met dit "gesprek"
(en welk topic op onzinforum.nl dan?
Verwijderd
hieruit kan ik dus opmerken dat er dus GEEN overleg over geweest is, mocht er sprake zijn van een ban? En mocht het een ban zijn: waarom dan geen waarschuwing of mailtje of iets?Op vrijdag 18 mei 2001 18:22 schreef Jaymz het volgende:
Geduld, ik kan de juiste persoon niet vinden.
dat vroeg ik me dus ook al af.Op vrijdag 18 mei 2001 18:25 schreef RobtH het volgende:
[..]
hieruit kan ik dus opmerken dat er dus GEEN overleg over geweest is, mocht er sprake zijn van een ban? En mocht het een ban zijn: waarom dan geen waarschuwing of mailtje of iets?
Verwijderd
Verwijderd
nou ja: vergeet niet dat ie een mod is van hardware-forums, en niet van SG he. Ik wacht nu geduldig afOp vrijdag 18 mei 2001 18:26 schreef jerney21 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af.
Verwijderd
same as for robthOp vrijdag 18 mei 2001 18:26 schreef jerney21 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af.
Ik ga niet voor iemand anders uitleggen waarom die persoon iets gedaan heeft.
Ik ga niet in iemand anders'' vaarwater zitten.
En JA, ik weet ook wie, maar ''t is niet netje om die persoon niet de kans te geven om zelf te reageren.
Juist, maar: ''t is niet zo dat modjes/adjes dit soort dingen aleen doen, daar is absoluut overleg over.Op vrijdag 18 mei 2001 18:27 schreef DKasemier het volgende:
Euhhmz Rob, Jayzm is Moderator van het tnet moderetter forum, je verwacht daar toch geen overleg over SG
Verwijderd
/edit /me allochtoon zijn, teveel typo''s:P
Lijkt me genoeg verder zo.
issie niet online dan?Op vrijdag 18 mei 2001 18:28 schreef Jaymz het volgende:
Dat concludeer je dus verkeerd.
Ik ga niet voor iemand anders uitleggen waarom die persoon iets gedaan heeft.
Ik ga niet in iemand anders'' vaarwater zitten.
En JA, ik weet ook wie, maar ''t is niet netje om die persoon niet de kans te geven om zelf te reageren.
zo ja.. kan je hem dan niet even een icq-berichtje sturen ofzo?
ja, ik ben ongeduldig... en misschien ook een beetje opgefokt... en misschien kan ik maar beter m''n bek houden nu..
ok ik ben klaar
*wacht weer*
Verwijderd
ik bedoel ook dat het me in elk geval WEL logisch lijkt dat er overleg is tussen SG modjes, global modjes en de adjesOp vrijdag 18 mei 2001 18:30 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Juist, maar: ''t is niet zo dat modjes/adjes dit soort dingen aleen doen, daar is absoluut overleg over.
Op vrijdag 18 mei 2001 18:45 schreef jerney21 het volgende:
[..]
dus ik moet maar wachten tot hij online is?
maar weet jij nou wel of niet hoe en waarom?
(maar toch bedankt dat je hem hebt verstuurd)
[Jaymz schaamt zich (eventjes)]
D''r zijn binnen de crew al wel richtlijnen, die moeten alleen nog even op spelling enzo gechecked worden.
Deze richtlijnen zullen ASAP online worden gezet. (we zijn hard bezig)
hahahaha ok het is je vergeven...Op vrijdag 18 mei 2001 18:52 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Sorry, ''k vergis me wel vaker in Edit/ of quote (zitten ook zo verrot dicht bij elkaar)
[Jaymz schaamt zich (eventjes)]
D''r zijn binnen de crew al wel richtlijnen, die moeten alleen nog even op spelling enzo gechecked worden.
Deze richtlijnen zullen ASAP online worden gezet. (we zijn hard bezig)
maar is het normaal dat je gebanned wordt, door iets wat je op een compleet ander forum hebt gepost?
ja doe ze de groetenOp vrijdag 18 mei 2001 19:01 schreef saviour het volgende:
Ik wil het ook weten
Nog voordat ik wegga...
* saviour kijkt ff offie wel in GC kan
Deze heb ik liever open. Werk wel mee aub.
Off-topic kan ook buiten SG vervelende gevolgen hebben (waarschuwingen enzo), en daar zit niemand op te wachten.
Dus pleaze, be nice (en niet reageren met JA enzo, daar heeft niemand wat aan;)
Ik dank jullie alvast voor de medewerking
oh sorryOp vrijdag 18 mei 2001 19:08 schreef Jaymz het volgende:
Nog een keer: Dit is dus SG niet, en ook geen vervanger voor de onfortuinlijken.
Off-topic kan ook buiten SG vervelende gevolgen hebben (waarschuwingen enzo), en daar zit niemand op te wachten.
maar ik word zo enthousiast als ik weer eens een reply zie, kzit al een half uur op F5 te rammen in de hoop dat het adje in kwestie eindelijk gereageerd heeft
ik zal me weer inhouden
Jullie hebben heel de dag niets anders te doen dan GoT en PO af te zeiken op een ontzettend kinderachtige en flauwe manier. En als je dan dingen leest als:
[quote van RobtH die zou stoppen met pesten en zich weer zou gaan gedragen...]Als die ban niet in wordt getrokken, beloof ik jullie VEEL leuke dingen
Dan heb ik al geen zin meer om die ban in te trekken.
GoT is voor tweakers, daarnaast hebben wij SG waar je over algemene dingetjes kunt lullen. Als jullie alleen hier komen om ons en PO af te zeiken en de sfeer te verpesten dan kunnen jullie beter even laten zien hoe jullie je wel volwassen kunnen gedragen in de rest van de fora.
Ik heb de vorige keer al vriendelijk gevraagd om te stoppen met het treiteren van PO, als jullie daar niet om ingaan is de stap richting een ban op GoT niet ver weg.
Verwijderd
EDIT: kun je ook PRECIES aangeven waar "we" P_O "getreiterd" en "gepest" zouden hebben? Oh dat is er niet? hmm jammer.
goT is voor tweakers... ok.. ik was al eerder op goT dan op onzinforum en als ik het dus goed begrijp ben ik gebanned voor uitspraken van mij op het onzinforum?Op vrijdag 18 mei 2001 19:35 schreef Tom het volgende:
Ik wist er niets vanaf, McVirusS heeft die ban gezet en als het aan mij ligt is die ban volledig terecht. Dat getreiter en gepest (1 | 2) van jullie hier en op onzinforum.nl moet eens afgelopen zijn.
Jullie hebben heel de dag niets anders te doen dan GoT en PO af te zeiken op een ontzettend kinderachtige en flauwe manier. En als je dan dingen leest als:
[..]
Dan heb ik al geen zin meer om die ban in te trekken.
GoT is voor tweakers, daarnaast hebben wij SG waar je over algemene dingetjes kunt lullen. Als jullie alleen hier komen om ons en PO af te zeiken en de sfeer te verpesten dan kunnen jullie beter even laten zien hoe jullie je wel volwassen kunnen gedragen in de rest van de fora.
Ik heb de vorige keer al vriendelijk gevraagd om te stoppen met het treiteren van PO, als jullie daar niet om ingaan is de stap richting een ban op GoT niet ver weg.
en de ban wordt niet ingetrokken, omdat robth nog iets anders op het OF heeft gezegd?
Ik vind dit persoonlijk heel vreemd....
maar ik wacht wel op nog een reactie van een objectiever iemand (iemand die niet P_O in z''n usericon heeft staan bijvoorbeeld)
Modje banned userz omdat ze op een ander forum aan zn vriendin zitten
Hahahahaha
Sjj!
Verwijderd
hmm haal effe dat topic eens aan dan, en wijs dan op mijn posts.. hmm let''s see:Op vrijdag 18 mei 2001 19:50 schreef Tom het volgende:
En dat achterbakse gedrag nog ontkennen ook
http://gsmguru.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1827
hee wat vreemd. ik wordt gebanned om niets...
Verwijderd
1) Dat deed TOm dus niet maar het GoT-virusOp vrijdag 18 mei 2001 19:49 schreef saviour het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet hier keihard! om lachen :D:D:D
Modje banned userz omdat ze op een ander forum aan zn vriendin zitten
Hahahahaha
Sjj!
2) Dat moet ie helemaal zelf weten, IMHO
ik ontken niets.Op vrijdag 18 mei 2001 19:50 schreef Tom het volgende:
En dat achterbakse gedrag nog ontkennen ook
ik heb op het OF ook harde uitspraken gedaan, maar hier op goT niet.
Ik vind het gewoon vreemd dat we HIERVOOR gebanned zijn.
Als ik P_O nu hier in de zeik had zitten nemen, ok.. maar dit slaat in mijn ogen echt helemaal nergens op.
ok.. registreer je even op mijn forum, gedraag je daar goed, open hier op goT wat "zeik hier Jerney af" topics, dan ban ik jou op mijn forum...Op vrijdag 18 mei 2001 19:54 schreef joska het volgende:
[..]
1) Dat deed TOm dus niet maar het GoT-virus
2) Dat moet ie helemaal zelf weten, IMHO
sounds fair, huh?
Verwijderd
ik heb gezegd dat IK zou kappen met het gezeik. Wat anderen doen kan ik niet continu controleren. en zoals je ziet in dat topic heb ik er ook geen controle over gehad, aangezien ik afgelopen dagen niet tot nauwelijks aanwezig was. Verder toch behoorlijk krom om dan juist SG af te schermen voor ons.Op vrijdag 18 mei 2001 20:00 schreef Tom het volgende:
Jullie hebben geen ban, jullie kunnen alleen SG niet meer in... in de rest van de fora kunnen jullie nog overal posten. En dat komt idd door uitspraken op een ander forum, of mogen wij niet meer bepalen wie hier wel en niet komen? De vorige keer toen RobtH een tijdelijke ban had heeft ie gezegt te zorgen dat het afzeiken van PO op zou houden (ook op onzinforum.nl), maar dat doen jullie niet.
ok geen totale ban, maar je snapt wat ik bedoel...Op vrijdag 18 mei 2001 20:00 schreef Tom het volgende:
Jullie hebben geen ban, jullie kunnen alleen SG niet meer in... in de rest van de fora kunnen jullie nog overal posten. En dat komt idd door uitspraken op een ander forum, of mogen wij niet meer bepalen wie hier wel en niet komen? De vorige keer toen RobtH een tijdelijke ban had heeft ie gezegt te zorgen dat het afzeiken van PO op zou houden (ook op onzinforum.nl), maar dat doen jullie niet.
bovendien wist ik helemaal niets af van die "mondelinge" afspraak, dus een waarschuwing leek me dan wel op z''n plaats.
(al vind ik het idee nog steeds belachelijk)
zet anders even in de faq dat jullie regels op HEEL internet gelden, dan weten we dat ook weer
Verwijderd
Maar denk je in, is PO nou zo opvallend dat als zei tussen die andere 234559 GoT gebruikers van buitenaf wordt beledigt er meteen spaanders vallen? of maken jullie een fout? Je banned toch niet iemand van heel SG omdat er ergens anders iets is gezet? zonder enige waarschuwing of bericht hierover dat aanpassing gewenst is? Terwijl we jullie nooit op ons forum ZIEN hebben jullie er toch wat over te zeggen?
Ik begrijp dat jullie het onproffesioneel aanpakken en het zo makkelijk mogelijk maken, weet je als je nou meteen SG sluit he, dan is er ook geen probleem, als je toch al zo redeneerd? Ik heb echt werkelijkwaar medelijden met RobtH en met Jerney en ook met MCVirus omdat hij zo iets heeft gedaan..
Verder heb ik er geen woorden voor... erg, heel heel heel erg... PO is niet eens eerlijk weet je, wat er allemaal is gebeurd, ik heb ongeveer de HELFT gehoord van RobtH, en dat was al ERG genoeg (en ook vrij privé dus verwacht hier geen story luitjes die hier van genieten) En er is nog veel meer gebeurd wat ik niet eens weet, waarvan ik alleen weet dat het gebeurd is. Maar als er 1 keer wordt gereageerd, op een forum waar ze zelf niet eens meer kijkt, waar het haar niet eens KWAAD kan, waarhet haar niet eens ZOU BOEIEN, waar zekers te weten niemand zit die het zou BOEIEN.. WAAROM daar iemand om te bannen? of heeft het gewoon met het forum te maken? Nou unban jerney dan maar want die is onze concurrent en we houden daardoor niet altijd evenveel van elkaar
En daarbij gedragen jerney21 en RobtH zich prima in SG, en SG ban is toch om shit uit SG te houden die DAAR het verpest?
''T kan ff duren, ik ga NU eten (zeg ik al een uur), en heb vanavond vrij belangrijke dingen aan m''n hoofd, ik probeer tussendoor ff wat tijd voor je vrij te maken. (en dan doe ik als meer dan ik hoef (mod TMF, weet je nog)
1 tipje, ik zou je wel gedragen ondertussen.
End Of Discussion (en nou echt ajb)
Verwijderd
kunnen Tom en DK niet van statussen verwisselen?Op vrijdag 18 mei 2001 20:02 schreef DKasemier het volgende:
Ik denk niet dat het was gebeurd wanneer PO geen vrouw was geweest, serieus, als het Moartn was geweest die we hadden uitgeschelden, waren ze dan direct van SG gebanned? Het zijn 2 ZEER vaste SG bezoekers die ineens hierom worden gebanned? RobtH hangt al een jaar op SG rond!!! Hoe kun je dit MAKEN? Dit is gewoonweg erger dan een ban op GoT hoor voor ze! Ik begrijp hun reacties ook ze zijn DOH nogal geSHOCKED hierdoor ineens..
Maar denk je in, is PO nou zo opvallend dat als zei tussen die andere 234559 GoT gebruikers van buitenaf wordt beledigt er meteen spaanders vallen? of maken jullie een fout? Je banned toch niet iemand van heel SG omdat er ergens anders iets is gezet? zonder enige waarschuwing of bericht hierover dat aanpassing gewenst is? Terwijl we jullie nooit op ons forum ZIEN hebben jullie er toch wat over te zeggen?
Ik begrijp dat jullie het onproffesioneel aanpakken en het zo makkelijk mogelijk maken, weet je als je nou meteen SG sluit he, dan is er ook geen probleem, als je toch al zo redeneerd? Ik heb echt werkelijkwaar medelijden met RobtH en met Jerney en ook met MCVirus omdat hij zo iets heeft gedaan..
Verder heb ik er geen woorden voor... erg, heel heel heel erg... PO is niet eens eerlijk weet je, wat er allemaal is gebeurd, ik heb ongeveer de HELFT gehoord van RobtH, en dat was al ERG genoeg (en ook vrij privé dus verwacht hier geen story luitjes die hier van genieten) En er is nog veel meer gebeurd wat ik niet eens weet, waarvan ik alleen weet dat het gebeurd is. Maar als er 1 keer wordt gereageerd, op een forum waar ze zelf niet eens meer kijkt, waar het haar niet eens KWAAD kan, waarhet haar niet eens ZOU BOEIEN, waar zekers te weten niemand zit die het zou BOEIEN.. WAAROM daar iemand om te bannen? of heeft het gewoon met het forum te maken? Nou unban jerney dan maar want die is onze concurrent en we houden daardoor niet altijd evenveel van elkaarDus dat argument kun je ook niet echt gebruiken he?
En daarbij gedragen jerney21 en RobtH zich prima in SG, en SG ban is toch om shit uit SG te houden die DAAR het verpest?
en tja nog iets: er staat niet voor niets ONZINFORUM.NL er boven....
Als ze niet je vriendin wsa geweest dan hadden Djeurnie en Robth nog in SG rond gehangen
* saviour pakt er een 2e zak popcorn bij!!
Zo te zien ben je daar administrator.Op vrijdag 18 mei 2001 20:02 schreef RobtH het volgende:
ik heb gezegd dat IK zou kappen met het gezeik. Wat anderen doen kan ik niet continu controleren. en zoals je ziet in dat topic heb ik er ook geen controle over gehad, aangezien ik afgelopen dagen niet tot nauwelijks aanwezig was.
Dan ben je juist wel verantwoordelijk voor wat daar gezegd wordt...
Magoed, dat even rechtgezet te hebben trek ik me verder maar weer uit deze discussie (?) terug ...
sinds wanneer is het "big brother" principe hier op GoT ook al van toepassing?Op vrijdag 18 mei 2001 19:08 schreef Jaymz het volgende:
Nog een keer: Dit is dus SG niet, en ook geen vervanger voor de onfortuinlijken.
Wacht, morgenavond als ik een aantal Goters zie bij het uitgaan zeg ik dat alle admins en modjes van GoT, verrekte t*r*ng h*m*''s zijn en dat ze allemaal dood neer kunnen vallen en gebruikt worden als brandstof.
Genoeg reden voor een ban? Jullie hebben geen FUCK te maken met de dingen die ik doe buiten GoT. Jullie kunnen me berispen voor zooi die ik uithaal op GoT, en that''s about it.
Als iemand op een anders forum, iemand van dit forum voor de gek houd (waar het in dit geval om P_O gaat). Dan kun je het niet maken om diegene hier op GoT te berispen.
Diegene die in de zeik getrokken wordt kan daar op dat ander forum zijn verhaal doen. Ze heeft alle kans om haar tegenverhaal te vertellen. Anders kan ze tegen de modjes van dat forum beginnen. Maar OF.nl heeft gewoon een forum voor het afzeiken van mensen.. Ik zou zeggen.. LEER ER MEE LEVEN DAT NIET IEDEREEN JE AARDIG VIND. Er zijn genoeg mensen die ik niet aardig vind, en waarbij dat ook andersom is. So what?
Ok, Jullie kunnen niet voor big brother spelen, en mensen HIER berispen voor dingen die ergens ANDERS. Als het ECHT te gek wordt, dan kun je maatregelen treffen, maar niet op eigen houtje gaan bannen (dat blijft wel dat het op eigen houtje is, aangezien niet alle modjes het weten). En dan nog... kreeg je neit eerst een waarschuwing ?
Volgende punt.
Zoals ik het lees gaat het erom dat P_O op het OF.nl voor de gek gehouden werdt, door het slijk heen en dan terugpakken ofzo
Ok, we veranderen het scenario nu even van P_O naar een gemiddelde tweaker die geen vriend/vriendin is van een GoT Admin/Mod.
een mooi voorbeeld ben .. Ikzelf.
Stel dat ik op OF.nl HE-LE-MAAL door het slijk getrokken wordt door RobTh en Jerney en weet ik wie..
Krijgen hun dan ook een SG-ban op GoT?
(rethorische vraag)
Point made.. dank u..
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Taddaaaaaah!!! :Op vrijdag 18 mei 2001 19:42 schreef RobtH het volgende:
hmm ik zie geen posts van mij waarom ik gebanned zou kunnen worden hoor. Verder snap je duidelijk die boodschap van me niet die je er gequote hebt.... Dat heet "spiegelen". Wen er maar aan. Bovendien: heb ik OOIT op SG iets fouts gedaan? Geflamed? Posts gedaan? Ooit daar misbruik van gemaakt? NEE.
EDIT: kun je ook PRECIES aangeven waar "we" P_O "getreiterd" en "gepest" zouden hebben? Oh dat is er niet? hmm jammer.
gsmguru.com/forum/showthread.php?s=5d142ab843f77e56ce9503b6f038086f&threadid=1432&highlight=charlotte
Jerney: hhahahahahaha
ik mis charlotte
RobTH: ach dat ze fijn in haar droomwereldje blijft....
MoJo: En geen vrienden heeft..
MoJo: En slecht zoend.
RobTH: en bedrijven oplicht
Jerney: ... en anorexia heeft
MoJo: En te lang is..
RobTH: en niemand heeft om te shoppen, behalve "ons moeder"
MoJo: ..en niet weet wat ze nou wel of niet wil..
Jerney: ... en geen portfolio heeft, alleen domme webcamshots
MoJo: en niet met een soepkom kan lopen
Oops.
ga ik te ver?
Jerney: nee
... en een gigantisch bord voor haar kop heeft
[..]RobTH: ROFL!
daar wil ik wel meer van weten!:D
oja, heb je die leuke skelter-foto nog?
RobTH: Tja, als er zo''n foto van me gemaakt zou zijn, zou ik ook vluchten naar Milaan ja!
RobTH: tja, ik zal maar niet gaan zeggen wat Wielphone van haar vindt
POLITIE!
Jerney: Oplichterij!!
de charlatan
RobTH: "kijk eens! ik heb een 8210! voor www.radars.nl gekregen! en die site is echt HELEMAAL af hoor!"
wielphone: "WTF is dit nou? violet? hebben we daar iemand voor betaald? het werkt amper!"
![]()
arme Wielphone..... nu moeten ze mij betalen om het te fixen.
[..]Sjaak: ok we maken der belachelijk ok ?
Jerney: oh post ze!
open een nieuw charlottetopic
(jezus ze heeft echt geen smaak.. check die kleren)
RobTH: zelfs een vogelverschrikker heeft een duurdere smaak
[..]RobTH: [ quote]Originally posted by jerney
www.bristol.nl [ /quote]
daar verkopen ze ook tentstokken....
iemand wou charlotte zelfs eerst afrekenen!
Jerney: hey mojo! post hier eens die andere foto''s van die muts?
RobTH: ik nu ook!
ROFL
vooral die zingzing 1/m 6 .jpg zijn ERRUG grappig!
RobTH: dat gaat niet
enne: ik heb de leukste foto''s eruit genomen
die met de scapino-outfits waar ze redelijk normaal op staat geloof ik allemaal wel
dus bleven er vd 85 ofzo maar 56 leuke over
Jerney: tis een domme, arrogante doos en ze had ook nog rob opgelicht geloof ik![]()
oh en ze had de domme fout gemaakt om met mojo te daten
RobTH: -mojo aan het lijntje gehouden
-ingrid op GoT laten bannen omdat ze op een andere pc heeft zitten posten
-bedrijf opgelicht
-ons lastig vallen met die modellen-shit waar toch nooit iets terecht van komt
bladiebla
ik weet zeker dat iedereen de lijst wel aan kan vullen
Jerney: en dat gaat naar milaan?![]()
![]()
RobTH: model voor de krantjes van aldi en bristol kan iedereen worden...
en tja: is het niet zo dat iedereen zich bij een modellenbureau kan inschrijven? Hmm volgens een vriendin van me wel..... is nl. ook fotomodel geweest
Jerney: HAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een infantiele muts
RobTH: goh wat kijkt ze blij!
oh wacht ja. da''s vaker als je geen social life hebt en daardoor het woord "problemen" niet kent
RobTH: ja hoor: P_O de grotengel gaat voor niets naar milaan.
[quote]RobTH: Samenvatting:
-Wielphone moet nog diensten van haar krijgen. Dit omdat ze graag van oplichten houdt
-bij windkracht 1 waait ze al weg
-ze is dun
-fotomodellen-shit bestaat niet, getuige de foto''s
-ze werkt bij de DSW als hark
-modellen-werk is bij de bristol als tent-haring
-skelteren is haar hobby
-ze heeft 1 vriend: een chatvriend van 40
-haar beste "vriendin" is een manwijf
En er valt vast nog wel meer te vinden...
Toch nog iets noemen,Op vrijdag 18 mei 2001 20:07 schreef RobtH het volgende:
kunnen Tom en DK niet van statussen verwisselen?
onzinforum betekend natuurlijk niet dat alles er zomaar gezegd kan worden (maar dat bedoel ik dan algemeen, niet op dit topic slaande, want daar meng ik me verder maar niet teveel in
Verwijderd
er valt NIET meer te vinden, prachtig voorbeeld van halve quotes, we hebben al verwijzing naar topic charlotte, dat is misschien EERLIJKEROp vrijdag 18 mei 2001 20:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Taddaaaaaah!!! :
gsmguru.com/forum/showthread.php?s=5d142ab843f77e56ce9503b6f038086f&threadid=1432&highlight=charlotte
[..]
<font color=red>[mod-intervention : Haal lege Quotes alsjeblieft weg, dat fokked het zo op...]</font color>
Verwijderd
De discussie is net begonnen en ik verdedig ze tot deze "FOUT" is rechtgezetOp vrijdag 18 mei 2001 20:07 schreef Jaymz het volgende:
Verzoekje: stop even met deze discussie. Ik ga GEEN beloftes doen of wat dan ook, maar ik wil nou ook weten wat er echt aan de hand is.
''T kan ff duren, ik ga NU eten (zeg ik al een uur), en heb vanavond vrij belangrijke dingen aan m''n hoofd, ik probeer tussendoor ff wat tijd voor je vrij te maken. (en dan doe ik als meer dan ik hoef (mod TMF, weet je nog)
1 tipje, ik zou je wel gedragen ondertussen.
End Of Discussion (en nou echt ajb)
jonge.. wat ben jij ff onrealistisch bezig he? je mag dan wel admin/mod/whatever zijn, maar je bent nu zo onredelijk als de pest.Op vrijdag 18 mei 2001 20:00 schreef Tom het volgende:
Puur omdat ze aan je vriendinnetje zitten hebben die 2 een SG-ban, en NERGENS andes om. Neem eens ff afstand van de situatie en kijk een OBJECTIEF.. triest is het eigenlijk he?
Oh.. en als je het niet triest vind.. dan moet je even GOED kijken anar het woord OBJECTIEF.
THANK YOU!Op vrijdag 18 mei 2001 20:08 schreef Warbringer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het "big brother" principe hier op GoT ook al van toepassing?
Wacht, morgenavond als ik een aantal Goters zie bij het uitgaan zeg ik dat alle admins en modjes van GoT, verrekte t*r*ng h*m*''s zijn en dat ze allemaal dood neer kunnen vallen en gebruikt worden als brandstof.
Genoeg reden voor een ban? Jullie hebben geen FUCK te maken met de dingen die ik doe buiten GoT. Jullie kunnen me berispen voor zooi die ik uithaal op GoT, en that''s about it.
Als iemand op een anders forum, iemand van dit forum voor de gek houd (waar het in dit geval om P_O gaat). Dan kun je het niet maken om diegene hier op GoT te berispen.
Diegene die in de zeik getrokken wordt kan daar op dat ander forum zijn verhaal doen. Ze heeft alle kans om haar tegenverhaal te vertellen. Anders kan ze tegen de modjes van dat forum beginnen. Maar OF.nl heeft gewoon een forum voor het afzeiken van mensen.. Ik zou zeggen.. LEER ER MEE LEVEN DAT NIET IEDEREEN JE AARDIG VIND. Er zijn genoeg mensen die ik niet aardig vind, en waarbij dat ook andersom is. So what?
Ok, Jullie kunnen niet voor big brother spelen, en mensen HIER berispen voor dingen die ergens ANDERS. Als het ECHT te gek wordt, dan kun je maatregelen treffen, maar niet op eigen houtje gaan bannen (dat blijft wel dat het op eigen houtje is, aangezien niet alle modjes het weten). En dan nog... kreeg je neit eerst een waarschuwing ?
Volgende punt.
Zoals ik het lees gaat het erom dat P_O op het OF.nl voor de gek gehouden werdt, door het slijk heen en dan terugpakken ofzo
Ok, we veranderen het scenario nu even van P_O naar een gemiddelde tweaker die geen vriend/vriendin is van een GoT Admin/Mod.
een mooi voorbeeld ben .. Ikzelf.
Stel dat ik op OF.nl HE-LE-MAAL door het slijk getrokken wordt door RobTh en Jerney en weet ik wie..
Krijgen hun dan ook een SG-ban op GoT?
(rethorische vraag)
Point made.. dank u..
Dit probeer ik ze dus ook al de hele tijd duidelijk te maken
Verwijderd
Als je voor de deur van een discotheek gaat knokken kom je er ook niet in, als je steelt van je werkgever wil een ander je op grond daarvan ook niet aannemen.
Tuurlijk zijn er wel verschillen, wat ik wil zeggen is dat als je ergens anders gedrag vertoond wat hier niet gewenst is je nou eenmaal de toegang geweigerd kan worden.
Nogmaals: dit is alleen een reactie op het argument, bij het hele verhaal spelen waarschijnlijk allerlei dingen waar ik geen weet van heb.
Verwijderd
Mag ik u er op wijzen dat robth threads trashed en dat hij deze ook heeft gedaan inmiddels?Op vrijdag 18 mei 2001 20:08 schreef ACM het volgende:
[..]
Zo te zien ben je daar administrator.
Dan ben je juist wel verantwoordelijk voor wat daar gezegd wordt...
Magoed, dat even rechtgezet te hebben trek ik me verder maar weer uit deze discussie (?) terug ...
dank u
Verwijderd
Stelletje zieke gasten daarzo.Op vrijdag 18 mei 2001 20:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Er staat onzinforum.nl boven en DUS mag je mensen belachelijk maken?Op vrijdag 18 mei 2001 20:07 schreef RobtH het volgende:
Verwijderd
Er is dus echt _niets_ half gequoteOp vrijdag 18 mei 2001 20:11 schreef DKasemier het volgende:
[..]
er valt NIET meer te vinden, prachtig voorbeeld van halve quotes, we hebben al verwijzing naar topic charlotte, dat is misschien EERLIJKER
Savior.. Shake my hand! wij snappen elkaar!Op vrijdag 18 mei 2001 20:07 schreef saviour het volgende:
Dit is echt zooooooooooooooooo hypocriet joh
Als ze niet je vriendin wsa geweest dan hadden Djeurnie en Robth nog in SG rond gehangen
* saviour pakt er een 2e zak popcorn bij!!
Verwijderd
Gaat moeilijk als het van een ander forum afkomtOp vrijdag 18 mei 2001 20:15 schreef ACM het volgende:
Kunnen jullie trouwens ook normaal quoten?
Dus niet complete posts van tig pagina''s quoten en er alleen 1 regeltje tekst onderzetten...
Op vrijdag 18 mei 2001 20:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Taddaaaaaah!!! :
[..]
<font color=red>[mod-intervention : Haal lege Quotes alsjeblieft weg, dat fokked het zo op...]</font color>
vast wel jaEn er valt vast nog wel meer te vinden...
zo charlotte, jij hebt wel heel erg je best gedaan op die post... maar dat linkje was goed genoeg geweest hoor, alle quotes zijn daar gewoon te vinden.
Verwijderd
Kijk gerust even op het forum uit jerney''s signature, ik haat dat forum omdat ongeveer alles er gezegt mag worden, maar daar is nooit wat over PO gezegd.. bij ons mag niet zo veel worden gezegt hoor. we pakken tegenwoordig ook mensen op scheldenOp vrijdag 18 mei 2001 20:10 schreef ACM het volgende:
[..]
Toch nog iets noemen,
onzinforum betekend natuurlijk niet dat alles er zomaar gezegd kan worden (maar dat bedoel ik dan algemeen, niet op dit topic slaande, want daar meng ik me verder maar niet teveel in)
Mijn mening: geen enkele user zou op GoT mogen worden afgerekend voor daden die NIET op GoT zijn verricht. Al zou iemand op dat onzinforum aanzetten tot een wereldoorlog, als íe op GoT goed gedrag vertoont dan mag íe op GoT komen (Hans janmaat en Glimmerveen etc uitgezondert).
Over deze ban: Users die geen SG-niveau aankunnen worden in de toekomst alsnog van SG gebant. Over deze 2 users weet ik eerlijk niet of in het verleden behaalde resultaten op de toekomst mogen worden geprojecteerd.
Om deze reden zal ik ''s kijken in de crewfora of deze ban al dan niet terecht is of niet (daarbij de redenen van GoT als banreden vragen).
Zou deze flamewar etc dan over kunnen zijn....
Mag ik jou wijzen op het prachtige gezegde "Gedane zaken nemen geen keer" ?Op vrijdag 18 mei 2001 20:13 schreef DKasemier het volgende:
Mag ik u er op wijzen dat robth threads trashed en dat hij deze ook heeft gedaan inmiddels?
dank uDUS
Maakt dat automatisch alles wat hij (en anderen in zijn verantwoordelijkheid) eerder zei goed??
Verwijderd
So? Moest je daarom nou een post makenOp vrijdag 18 mei 2001 20:16 schreef jerney21 het volgende:
[..]
vast wel ja
zo charlotte, jij hebt wel heel erg je best gedaan op die post... maar dat linkje was goed genoeg geweest hoor, alle quotes zijn daar gewoon te vinden.
Kvinnet wel zo makkelijk hoeft niet alles eerst opgezocht te worden.
Verwijderd
dus? nog nooit van smilies gehoord? nog nooit van ONZIN gehoord?Op vrijdag 18 mei 2001 20:09 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Taddaaaaaah!!! :
[..]
nog nooit van irrelevantie gehoord? wat heeft GoT te maken met onzinforum.nl? hmm let me see: NIETS... oja.
Wat denk je dat ik aan het doen ben (ik ga alleen nog niet GOED of FOUT zeggen tot ik de situatie ken)Op vrijdag 18 mei 2001 20:11 schreef DKasemier het volgende:
[..]
De discussie is net begonnen en ik verdedig ze tot deze "FOUT" is rechtgezet
En ik hoopte een TE verhitte discussie uit de weg te gaan, hou je aub rustig, en vooral voor jezelf.
YupOp vrijdag 18 mei 2001 20:14 schreef Tom het volgende:
[..]
Er staat onzinforum.nl boven en DUS mag je mensen belachelijk maken?
Alle vermaak is LEEDVERMAAK.. Alsof JIJ nooit iemand voor de gek houd? ook al is het zooo''n kneus/nerd/loser/whatever! IEDEREEN houd IEMAND wel ooit voor de gek. En dat dat nou P_O is, is haar pech. Zelf doet ze altijd zo opvallend dus dan kan ze kritiek verwachten.
If you can''t take the heat. GET THE F*ck OUT OF THE KITCHEN!
Dank u
Ik bedoel dan ook meer posts als de gene net onder die post die ik nu van je quote...Op vrijdag 18 mei 2001 20:16 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Gaat moeilijk als het van een ander forum afkomt
PS, punten zijn duidelijk... bij herhaling komt het Rode Kruis in actie.Op vrijdag 18 mei 2001 20:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Errrrmmm, kan dit gezeik stoppen? Dit is een discussie waar niemand beter van wordt.
Mijn mening: geen enkele user zou op GoT mogen worden afgerekend voor daden die NIET op GoT zijn verricht. Al zou iemand op dat onzinforum aanzetten tot een wereldoorlog, als íe op GoT goed gedrag vertoont dan mag íe op GoT komen (Hans janmaat en Glimmerveen etc uitgezondert).
Over deze ban: Users die geen SG-niveau aankunnen worden in de toekomst alsnog van SG gebant. Over deze 2 users weet ik eerlijk niet of in het verleden behaalde resultaten op de toekomst mogen worden geprojecteerd.
Om deze reden zal ik ''s kijken in de crewfora of deze ban al dan niet terecht is of niet (daarbij de redenen van GoT als banreden vragen).
Verwijderd
maaruh, ik had zelf dat topic allang verwijderd als ik de moeite had gedaan om het te lezen, fuck jammer dat ik het niet had gedaan, en NEEJ ik kan niet verwachten dat robth in dit geval objectief kan zijn, netzoals ik niet verwacht dat Tom dat kan zijn in dit geval! Want RobtH heeft gewoon wat vervelende dingen met ''r meegemaakt.. en wij hadden als administrators dat topic moeten sluiten en niet RobtH die hier gewoon buiten had moeten staan, ok, ik heb hem er wel op gewezen en het topic is weg, maar kan de jongen nou gewoon weer op SG want ze halve leven is weg, hij zat daar volgens mij bijna net zo vaak als op OF
[even mee-"flamen"]Op vrijdag 18 mei 2001 20:16 schreef joska het volgende:
Stelletje zieke gasten daarzo.
Nog erger dan SG
[/even...]
Magoed, ik heb deze (imho) onzin ook wel weer gezien.
Lijkt me overigens niet dat je met slecht gedrag hier echt ver komt met een "onbanning"...
Dit noemen we dus preventief ruimen, jullie (de gebanden) zijn de zwakste schakel. Tot ziens.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
euh.... daar weet ik niets van!Op vrijdag 18 mei 2001 20:13 schreef DKasemier het volgende:
[..]
Mag ik u er op wijzen dat robth threads trashed en dat hij deze ook heeft gedaan inmiddels?
dank uDUS
ik ben al een half uur niet actief op onzinforum.nl hoor. Zal Nick wel gedaan hebben ofzo. it wasn''t me
Help?!
Goed zo, een mod met een objectieve mening.Op vrijdag 18 mei 2001 20:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Errrrmmm, kan dit gezeik stoppen? Dit is een discussie waar niemand beter van wordt.
Kan ook niet anders eigenlijk, alleen Tom heeft een subjectieve mening omdat P_O zijn vriendinnetje is.
Ik vind eigenlijk dat Tom geen recht van spreken heeft/doen in gevallen waar P_O bij betrokken is.
Waarom denk je dat politie rechercheurs geen case mogen doen van bijv. moord/verkrachting op een vriend/familie lid oid? Pcies, emotioneel betrokken en dan ben je SUBJECTIEF.
Als admin/mod hoor je objectief te zijn te alle tijden. Dus Tom heeft gewoon geen recht van spreken en dient als gewone user behandeld te worden in kritieke GoT gevallen waarin P_O betrokken is.
Lijkt me op zich geen gekke statement...
laat de zaak niet subjectief verdedigd worden zodat de flamewar verder gaat