De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmm..nee.Op donderdag 17 mei 2001 23:20 schreef MREn het volgende:
hoezo miereneukenAlsof je niet weet waar het voor dient ofzo
leg es uit
Ik vind ut gruwelijk irritant (maar wie ben ik)
Ik weet het eigenlijk niet, ''t zou ergens netjes zijn, daar heb je wel gelijk in.
Verwijderd
[behulpzaam mode]Op donderdag 17 mei 2001 23:24 schreef Jaymz het volgende:
(maar wie ben ik)
Jaymz
[/behulpzaam mode]
Ik denk dat ut gros vd vaste bezoekers deze functie uit heeft staan. Tis idd uiterst irritant. En.....die die-hard kent alle beschrijvingen allang uit zijn kop.Op donderdag 17 mei 2001 23:24 schreef Jaymz het volgende:
heb jij dat aanstaan?
Ik vind ut gruwelijk irritant (maar wie ben ik)
Ik weet het eigenlijk niet, ''t zou ergens netjes zijn, daar heb je wel gelijk in.
Open deur heOp donderdag 17 mei 2001 23:38 schreef MREn het volgende:
[..]
[behulpzaam mode]
Jaymz
[/behulpzaam mode]
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
/me houd van open deurenOp donderdag 17 mei 2001 23:40 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Open deur he
én de die-hard heeft dat huiswerkforum ook helemaal niet nodig.Op donderdag 17 mei 2001 23:40 schreef stokkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ut gros vd vaste bezoekers deze functie uit heeft staan. Tis idd uiterst irritant. En.....die die-hard kent alle beschrijvingen allang uit zijn kop.
Dus kan ie weg! Toch! Ja he? Ja toch? toch?
stookmodus: alleen newbie''s hebben omschrijven aanstaan
True, true...Op vrijdag 18 mei 2001 09:51 schreef havana het volgende:
stookmodus: alleen newbie''s hebben omschrijven aanstaan
Pagina: 1