De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dank jeOp donderdag 17 mei 2001 19:30 schreef Sn@ke het volgende:
Ik ken je probleem... Die moderators hier gooien er af en toe met de pet naar... En dat mogen ze weten ook...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil niet flauw doen, maar geef eens een voorbeeld? Er komen op dit forum gemiddeld zo''n 80 nieuwe mensen _per dag_ registreren en die willen allemaal wat weten m.b.t. computers. Hoe overclock ik dit, hoe overclock ik dat. We hebben een search en FAQ voor mensen die hier nog niet zoveel vanaf weten. Als we dit soort topics (van newbies) open laten hebben we hier binnenkort een kleuterforum waar de meest onzinnige vragen worden gesteld. Wij (de moderators) willen dit zoveel mogelijk voorkomen, wat jullie uiteraard wel zullen begrijpen.Op donderdag 17 mei 2001 19:30 schreef Sn@ke het volgende:
Ik ken je probleem... Die moderators hier gooien er af en toe met de pet naar... En dat mogen ze weten ook...
Een fijne dag verder
(ik kan het best begrijpen van al die users)
handig idee toch?
daardoor dram ik hier op zo door en dan krijg ik iedere keer het antwoord: search, newbie, slecht (nou ja dat nog net nie)
Wordt ik wel een beejte zat van
Verwijderd
Dus post ik dan met de volgende quote; jullie zullen me wel weer op mijn l..er geven dat ik niet eerst gezocht heb maar toch wilde ik even wat vragen, aan de aardige heren van dit geweldige forum.
Bye
het is gewoon nergens voor nodig om 3 keer hetzelfde topic te posten. als je het in de FAQ of de search niet kan vinden zijn er nog tientallen andere zoekmachines waar je iets mee kunt vinden als je efficient zoekt (GOOGLE RULES!!:)) het internet is niet alleen Tweakers.net namelijk. (..echt waar!:))Op donderdag 17 mei 2001 20:20 schreef Forced het volgende:
Wordt ik wel een beejte zat van
Dat begrijp ik, maae het is toch een kleine moeite om ff zo''n naam/link te gevenOp donderdag 17 mei 2001 20:28 schreef sjuk het volgende:
[..]
het is gewoon nergens voor nodig om 3 keer hetzelfde topic te posten. als je het in de FAQ of de search niet kan vinden zijn er nog tientallen andere zoekmachines waar je iets mee kunt vinden als je efficient zoekt (GOOGLE RULES!!:)) het internet is niet alleen Tweakers.net namelijk. (..echt waar!:))
Ik ga er maar niet verder op in, dat heb ik al eens gedaan.
Overigens wil ik hier verder geen woorden meer aan vuil maken.
Ik heb mijn zegje gedaan.
Jahoor...Op donderdag 17 mei 2001 20:54 schreef InnerSelf het volgende:
ik vind phreak een sukkel
ach ja het is een vrij land............
Heeft meneer InnerSelf daar ook nog een gegronde reden voor? Of is deze opmerking zomaar uit de lucht gegrepen zodat ik er verder geen aandacht meer aan hoef te besteden?Op donderdag 17 mei 2001 20:54 schreef InnerSelf het volgende:
Verwijderd
Ik flame ook wel eens maar nooit zo opzichtig.Op donderdag 17 mei 2001 20:54 schreef InnerSelf het volgende:
LOLOp donderdag 17 mei 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ik flame ook wel eens maar nooit zo opzichtig.
Verwijderd
Toch vind ik ook dat dit zeer goed forum is, ik heb al hulp gehad op andere vragen, en al veel bijgeleerd uit topics van anderen, ook het wetenschapsforum heeft me al veel geholpen.
Dus toch bedankt!!!!!
greeeeeetz,
Pika
LOLOp donderdag 17 mei 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
oefening baart kunst
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Ook nog enige onderbouwing of houden we het vandaag bij de loze kreten?Op donderdag 17 mei 2001 20:54 schreef InnerSelf het volgende:
Kan ook wel vanalles gaan roepen, maar met een redelijke beargumentatie kan je nog mensen overhalen om het zelfde standpunt in te nemen, hetgeen op deze manier absoluut niet lukt.
Veel plezier verder op het forum
Hehe, jij doet wel meerOp donderdag 17 mei 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."