[BC3] dit wil ik ff kwijt aan de server (of wat het ook

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hier ben ik weer (iets van 5 topics op een dag, ik kom later nog in de top 10 :)
ik vindt het een beetje bot om iemand zijn topic zomaar te locken, ik kan het begrijpen als iemand vraagt : hoe moet ik overclocken, of waar dienen casefans voor, die vragen zijn al 1000000x gesteld. Maar ik vroeg een vraag (zal hem maar niet herhalen) die voor mijn moederbod speciaal was (nou ja, een beetje). Er kwam ook nog onduidelijkheid in de zaak. Mijn vraag kon simpel beantwoord worden met een naam van een prograammatje (dus niet softfsb) of gewoon een melding van: nee, dat kan niet met dat moederbord van jouw, maar nee hoor, gewoon slot erop.
Hier kan iemand best pissig over worden als mensen nog steeds niet echt begrijpen wat je bedoelt, niet dat ik nu en hekel aan jullie heb, maar dit moest toch even uit mij geleegd worden.
Ik zal voortaan, iets duidelijkere vragen stellen en wel eerst kijken naar search (die overclocking faqs heb ik al tich (g) keer gelezen).

hartellijke groeten B.
ps.
ja, ik weet dat dit onderwerp hier niet hoort, maar ik was hier nog bezig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik ken je probleem... Die moderators hier gooien er af en toe met de pet naar... En dat mogen ze weten ook...

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 19:30 schreef Sn@ke het volgende:
Ik ken je probleem... Die moderators hier gooien er af en toe met de pet naar... En dat mogen ze weten ook...
dank je

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34
Kijk, het gaat om het feit dat je 3x een topic opent met dezelfde vraag omdat je simpelweg geen antwoord kreeg op je vraag. Nu weet ik wel dat je graag antwoord op je vraag wilt hebben, maar doe er dan ook een beetje moeite voor om een antwoord te vinden. Op de eerste plaats is hier de FAQ voor overclockers voor, en op de tweede plaats is hier de search voor. Ik weet 100% zeker dat als je deze 2 dingen raadpleegt, je een goed antwoord vind op je vragen.
Op donderdag 17 mei 2001 19:30 schreef Sn@ke het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar geef eens een voorbeeld? Er komen op dit forum gemiddeld zo''n 80 nieuwe mensen _per dag_ registreren en die willen allemaal wat weten m.b.t. computers. Hoe overclock ik dit, hoe overclock ik dat. We hebben een search en FAQ voor mensen die hier nog niet zoveel vanaf weten. Als we dit soort topics (van newbies) open laten hebben we hier binnenkort een kleuterforum waar de meest onzinnige vragen worden gesteld. Wij (de moderators) willen dit zoveel mogelijk voorkomen, wat jullie uiteraard wel zullen begrijpen.

Een fijne dag verder :).

Verwijderd

Ik sluit me bij Phreak aan, we zijn tenslotte allemaal newbies geweest;)

• BC3 Victim
ik ben nu al bij search aan het kijken, maar ik kan nog steeds niets vinden
(ik kan het best begrijpen van al die users)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Phreak, misschien een idee om voor de newbies eens wat huisregels (met name over dat blindelings posten) in het mailtje te zetten dat je krijgt wanneer je je registreerd.
handig idee toch?

• BC3 Victim
ik wil er ook nog bij zeggen, zo"n newbie ben ik ook niet meer, maar als ik al een tijd aan het zoeken ben en alleen de naam softsfb zie (wat dus niet werkt) wil ik dus zekerheid of ik ook andere progs kan gebruiken (ook gewoon voor latere overclocking) das handiger dan iedere keer naar dar bios te gaan(stel je zit in windows en je wil gewoon wat langzamer voor een of andere reden)
daardoor dram ik hier op zo door en dan krijg ik iedere keer het antwoord: search, newbie, slecht (nou ja dat nog net nie)

Wordt ik wel een beejte zat van

Verwijderd

Hmmm dit komt me bekend voor, maar zijn we niet allemaal in de poepluier begonnen. Ik wel gelukkig, en ik kan er ook wat van (posten), vandaag 300 topics doorgeworsteld, maar er stond nu net niet in wat ik zocht.

Dus post ik dan met de volgende quote; jullie zullen me wel weer op mijn l..er geven dat ik niet eerst gezocht heb maar toch wilde ik even wat vragen, aan de aardige heren van dit geweldige forum. :+ ;)

Bye

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op donderdag 17 mei 2001 20:20 schreef Forced het volgende:
Wordt ik wel een beejte zat van
het is gewoon nergens voor nodig om 3 keer hetzelfde topic te posten. als je het in de FAQ of de search niet kan vinden zijn er nog tientallen andere zoekmachines waar je iets mee kunt vinden als je efficient zoekt (GOOGLE RULES!!:)) het internet is niet alleen Tweakers.net namelijk. (..echt waar!:))

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 20:28 schreef sjuk het volgende:

[..]

het is gewoon nergens voor nodig om 3 keer hetzelfde topic te posten. als je het in de FAQ of de search niet kan vinden zijn er nog tientallen andere zoekmachines waar je iets mee kunt vinden als je efficient zoekt (GOOGLE RULES!!:)) het internet is niet alleen Tweakers.net namelijk. (..echt waar!:))
Dat begrijp ik, maae het is toch een kleine moeite om ff zo''n naam/link te geven

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 15-11-2025
Je moet op Lieve Adjes klagen! Dan krijg je ook het commentaar van de mods en admins te lezen.

Ik ga er maar niet verder op in, dat heb ik al eens gedaan.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Begrijp ze wel, en als het je eigen laatste hoop is, die topic vindt je het fijn dat die behandeld wordt, maar jah, de beste oplossing zou zijn, een groote test voor newbies, of een uitgebreide training. Dan kan iedereen het goed leren.

• Daan
Move naar LA.

Overigens wil ik hier verder geen woorden meer aan vuil maken.
Ik heb mijn zegje gedaan.

Verwijderd

ik vind phreak een sukkel

ach ja het is een vrij land............

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 17 mei 2001 20:54 schreef InnerSelf het volgende:

Jahoor... |:(

• Daan

Heeft meneer InnerSelf daar ook nog een gegronde reden voor? Of is deze opmerking zomaar uit de lucht gegrepen zodat ik er verder geen aandacht meer aan hoef te besteden?

Verwijderd

Ik flame ook wel eens maar nooit zo opzichtig. :P

• Daan
Op donderdag 17 mei 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:

[..]

LOL :D

Verwijderd

tjah ik heb dat eerlijk gezegd ook soms, ik zocht progie om GA-686BX-A te klokken, gaat niet mee SoftFSB, maar toch geen antwoorden of niets anders dan search of newbe, toch weten ze het blijkbaar zelf niet.

Toch vind ik ook dat dit zeer goed forum is, ik heb al hulp gehad op andere vragen, en al veel bijgeleerd uit topics van anderen, ook het wetenschapsforum heeft me al veel geholpen.

Dus toch bedankt!!!!!

greeeeeetz,

Pika

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

[..]

LOL
oefening baart kunst

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Ook nog enige onderbouwing of houden we het vandaag bij de loze kreten?

Kan ook wel vanalles gaan roepen, maar met een redelijke beargumentatie kan je nog mensen overhalen om het zelfde standpunt in te nemen, hetgeen op deze manier absoluut niet lukt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
InnerSelf: doe jij eens een beetje rustig. Kritiek is best, maar wel op een normale manier en bovendien op een normale manier. In W&L was je ook al behoorlijk bezig... als je het niet bevalt, ga je maar weg.

Veel plezier verder op het forum

DIT IS MIJN WEBSITE

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[..]

Hehe, jij doet wel meer :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."