Ik zoek een winkel waar ze dit verkopen.
Ik heb al de search gebruikt maar daat kawm niets uit.

zoiets dus
Ik heb al de search gebruikt maar daat kawm niets uit.
zoiets dus
Verwijderd
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Intentionally left blank.
zou je ff kunnen kijken, ik woon in Rotterdam maar als ze het hebben kom ik een keer langsOp woensdag 04 juli 2001 18:22 schreef Theuno het volgende:
Die zijn te koop bij diverse elektronica boeren en het zijn eigenlijk neon's voor om autospeakers idd.
Deze hebben ze evt ook bij de auto hifi zaken.
Bij de WIENER elektronica in eindhoven hebben ze ze zeker, ik weet alleen niet of die een site hebben.
DAMN 27 pondOp woensdag 04 juli 2001 18:18 schreef Superdude het volgende:
http://www.coolcasemods.com Is dat wat je zoekt????
Ik denk het haast wel, want het is erruuuuuug vet spul wat ze daar hebben
Is wel F*CKING duur by the way, is in ponden
Verwijderd

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Verwijderd
Nee, die geven alleen licht aan het eind van het draadje, anders moet je dat dinge villen (een dun laagje afhalen) en dan doet hij het wel, maar is echt een kut werk geloof meOp vrijdag 06 juli 2001 01:03 schreef jimius het volgende:
Ik dacht gewoon dat het glasvezelkabel was..
kan ook trouwens volgens mij, en dan aan het begin zo'n ufo lamp. di steeds van kleur verandert

Hehe ik ga vanavond zo'n ding halen daar echt vet is datOp vrijdag 06 juli 2001 01:17 schreef tva_goku het volgende:
wow 3 posts onder elkaar.
Maar ik denk dat ik er uit ben.
[afbeelding]
ik denk dat dit het wordt, werkt op 12 volt (perfect voor PC) je kan het op elk punt in 2en knippen (wel uiteinden dicht maken) en dan op de power source en klaar.
Contact me ff als je mee wilt doen:
matthijsroskam@hotmail.com
Ps. misschien een topic openen hiervoor?
en dat zet je hem op de bestel lijst en dan kijk je daarOp vrijdag 06 juli 2001 01:08 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Nee, die geven alleen licht aan het eind van het draadje, anders moet je dat dinge villen (een dun laagje afhalen) en dan doet hij het wel, maar is echt een kut werk geloof me
PS. Bij de Conrad site zeggen ze dat het (onder voorbehoud) voorradig is
Verwijderd
Kanta kosta?Op vrijdag 06 juli 2001 01:17 schreef tva_goku het volgende:
wow 3 posts onder elkaar.
Maar ik denk dat ik er uit ben.
[afbeelding]
ik denk dat dit het wordt, werkt op 12 volt (perfect voor PC) je kan het op elk punt in 2en knippen (wel uiteinden dicht maken) en dan op de power source en klaar.
Contact me ff als je mee wilt doen:
matthijsroskam@hotmail.com
Ps. misschien een topic openen hiervoor?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq