[BC3] 2e post in eigen topic verbieden - changelog?

Pagina: 1
Acties:

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:24
Is het wellicht een idee om te verbieden (met een script) dat een topicstarter binnen bijvoorbeeld twee uur zijn posting ''omhoog'' kan halen door zelf een eerste reply te posten?

Het valt me op dat er langzaam aan weer steeds meer mensen dit doen.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• The Lord
Oftwel, zoals ik nu probeer. >:) (sorry)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goed idee, maar dat zou dan alleen maar verboden mogen worden als er nog niet door een andere user is gepost... reageren op een antwoord mag natuurlijk wel ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 17 mei 2001 17:45 schreef Mr. B. het volgende:
Goed idee, maar dat zou dan alleen maar verboden mogen worden als er nog niet door een andere user is gepost... reageren op een antwoord mag natuurlijk wel ;)
Welnee. Volledig overbodig. Je hebt al een topic mogen starten, dan is het voor de rest volledig onnodig om in je eigen topic te replyen.

Pfft. Die mensen hier worden ook steeds veeleisender zeg.

Damn. Reageren in je eigen topic, het idee alleen al.

;)

Aannames zijn fataal.

• The Lord
GaMeOvEr krijgt vanaf nu een onzin-reply-ban ;) .

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32
lijkt me geen strak plan, je kan dan niet meer antwoorden op anderen die gereageert hebben.

[off-topic]GaMeOvEr bannen? no-way, die gozer heeft genoeg goeie ideenen, en dan moeten de TMF''ers nog harder werken :):)

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op donderdag 17 mei 2001 17:55 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Welnee. Volledig overbodig. Je hebt al een topic mogen starten, dan is het voor de rest volledig onnodig om in je eigen topic te replyen.

;)
ben het met je eens wie gat er nou reageren op een reply van iemand anders. Kan enketl maarofftopic gaan. Dus iedereen mag 1 keer in een topic posten en niet meer

Lekker zijn is een gave :)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 17 mei 2001 18:02 schreef The Lord het volgende:
GaMeOvEr krijgt vanaf nu een onzin-reply-ban ;) .
Owh. Euh... Geen onzin. Hmm... Het was ook geen onzin ! :P

[on-topic]

Ja, ik vind het wel een goed idee. Zo voorkom je inderdaad omhoogschop taferelen.

Als ze nu bijvoorbeeld vergeten zijn iets te posten, kunnen ze altijd nog hun posting editten.

Dat tijdstip zou je dan op een uurtje of twee kunnen zetten. Zelf vind ik dat je binnen die tijd als je dan nog geen reactie hebt gehad, je topic wel een schop mag geven.

Heel veel mensen kijken volgens mij namelijk alleen maar naar de bovenkant van een fourmlijst, om op te reageren. (Anders zouden mensen dit omhoogschop-gedrag ook niet vertonen.)

Zelf zie ik er niet echt nadelen aan, anderen misschien wel ?

[/on-topic]

Aannames zijn fataal.

• The Lord
je kan dan niet meer antwoorden op anderen die gereageert hebben.
Dat bedoel ik ook niet Tabaqui. Maar het zou wel een leuke optie zijn. >:)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 17 mei 2001 18:04 schreef Tabaqui het volgende:
lijkt me geen strak plan, je kan dan niet meer antwoorden op anderen die gereageert hebben.
Nee, er wordt dan een check gedaan of de eerste poster ook de topicstarter is, anders is het wel lullig ja. :P

Dus puur als eerste op je eigen topic reageren. Bijvoorbeeld met de reply : "Weet nou niemand dit ???"

Dat idee.
[off-topic]GaMeOvEr bannen? no-way, die gozer heeft genoeg goeie ideenen, en dan moeten de TMF''ers nog harder werken :):)
O+

Aannames zijn fataal.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op donderdag 17 mei 2001 18:11 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]
Dus puur als eerste op je eigen topic reageren. Bijvoorbeeld met de reply : "Weet nou niemand dit ???"

Dat idee.
ja, lijkt mij ook wel wat... maar anderzijds: het moet wel zo zijn dat hij hem na een dag ofzo nog ff omhoog kan halen.. dan zijn er weer andere mede-tweakers online die misschien WEL een antwoord weten.... toch?

dus misschien zo:
geen mogelijkheid om zelf als eerste op je eigen topic te reageren binnen zoveel uren...

dit voorkomt dat ongeduldigen na 10 minuten al omhoog gaan halen...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Chaos
  • Niet online
Maar zo kun je wel honderden van dit soort dingetjes bedenken.. de vraag is of je wel zo verschrikkelijk betutteld wilt worden door een paar scriptjes. Zeker gezien de bugs die daar vaak nog inzitten gaan ''denkende'' scripts volgens mij een enorme puinhoop veroorzaken.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

heb je weer gelijk in...
hoe meer scriptjes, hoe meer er mis kan gaan...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 17:55 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

;)
LOL :+
Op vrijdag 18 mei 2001 00:03 schreef HaaZie het volgende:
dus misschien zo:
geen mogelijkheid om zelf als eerste op je eigen topic te reageren binnen zoveel uren...
Precies :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

/me heeft deze suggestie kenbaar gemaakt in [topic=181495]
Pagina: 1