En nog wel in m''n eigen achtertuintje. (TMF)
(ik heb deze draad nooit gezien) misschien dat ecta iets (onwetend) heeft gedaan.
(ik heb deze draad nooit gezien) misschien dat ecta iets (onwetend) heeft gedaan.
Euhh.. blind ofzo?Op woensdag 16 mei 2001 23:18 schreef MREn het volgende:
nee, slotjes onderin, sticky topics (groen slot) staat helemaal bovenin.
Verwijderd
neuh, was als reactie op [nielsonline] bedoeld, maar van al dat quoten word je zo moe bij het doorlezenOp woensdag 16 mei 2001 23:18 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Euhh.. blind ofzo?
jah duuh.. weet''k wel, mij was lekker sarcastisch omdat deze sticky topic dus NIET bovenaan enzo staat.. capish?Op woensdag 16 mei 2001 23:23 schreef MREn het volgende:
[..]
neuh, was als reactie op [nielsonline] bedoeld, maar van al dat quoten word je zo moe bij het doorlezen
Verwijderd
zkers, maar de ene keer is het duidelijk als je sarcastisch bent, nu niet echt, ondanks de smilyOp woensdag 16 mei 2001 23:41 schreef poohbeer het volgende:
[..]
jah duuh.. weet''k wel, mij was lekker sarcastisch omdat deze sticky topic dus NIET bovenaan enzo staat.. capish?
''t deed er wel niet toe welke het was, toch bedankt:7Op donderdag 17 mei 2001 00:15 schreef dextertje het volgende:
Het was deze:
[topic=144764]
Verwijderd
kijk hier:Op zondag 20 mei 2001 02:26 schreef dextertje het volgende:
Ik kijk nu op Stuffis Generalis en zie daar ook iets vreemds met die sticky topics:
De huisregels staan nu namelijk niet meer bovenaan, maar tussen de gewone en de gesloten topics!
Had ik gelezen, Jaymz, maar het blijft vreemd dat de oude huisregels verplaatst zijn... Was het daadwerkelijk de bedoeling?Op zondag 20 mei 2001 02:27 schreef Jaymz het volgende:
[..]
kijk hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183017
Volgens mij, maar hier kan ik echt heel erg naast zitten (aan deze uitspraak kunnen dus GEEN rechten ontleed worden)Op zondag 20 mei 2001 02:39 schreef dextertje het volgende:
[..]
Had ik gelezen, Jaymz, maar het blijft vreemd dat de oude huisregels verplaatst zijn... Was het daadwerkelijk de bedoeling?
Ik heb ooit eens lopen kloten met het fenomeen Sticky topic, en deed dat met bestaande draden, maar volgens mij niet met deze. Het zal wel.Op zondag 20 mei 2001 03:36 schreef dextertje het volgende:
Ik ga er ook van uit dat de oude huisregels gewoon in stand blijven (tenzij overruled door de nieuwe regels); juist daarom vind ik dat ze bovenaan moeten blijven staan. Ik dacht dat het sowieso de bedoeling was dat alle sticky topics bovenaan staan. En aangezien dit een momentje in TMF niet het geval was (die was trouwens nog raarder, aangezien het helemaal geen sticky topic hoorde te zijn), maar nu ook in SG, kaart ik het maar aan.
Want wellicht is er sprake van een bug.
Owkee.Op zondag 20 mei 2001 03:44 schreef Jaymz het volgende:
Het zal wel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq