[BC3] Eh.. cool??, stikkie topic ONDERIN

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
En nog wel in m''n eigen achtertuintje. (TMF)

(ik heb deze draad nooit gezien) misschien dat ecta iets (onwetend) heeft gedaan.

Verwijderd

Komt omdat ''r een slot aan hangt

Verwijderd

nee, slotjes onderin, sticky topics (groen slot) staat helemaal bovenin.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 16 mei 2001 23:18 schreef MREn het volgende:
nee, slotjes onderin, sticky topics (groen slot) staat helemaal bovenin.
Euhh.. blind ofzo? :P

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 23:18 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Euhh.. blind ofzo? :P
neuh, was als reactie op [nielsonline] bedoeld, maar van al dat quoten word je zo moe bij het doorlezen :)

• witchdoc
Op woensdag 16 mei 2001 23:23 schreef MREn het volgende:

[..]

neuh, was als reactie op [nielsonline] bedoeld, maar van al dat quoten word je zo moe bij het doorlezen :)
jah duuh.. weet''k wel, mij was lekker sarcastisch omdat deze sticky topic dus NIET bovenaan enzo staat.. capish?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 23:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

jah duuh.. weet''k wel, mij was lekker sarcastisch omdat deze sticky topic dus NIET bovenaan enzo staat.. capish?
zkers, maar de ene keer is het duidelijk als je sarcastisch bent, nu niet echt, ondanks de smily :)

• witchdoc
als je niet zeker van me sarcasme bent, neem dan voor de veiligheid maar aan dat''k het ben :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Iig issie nu weg, en natuurlijk weet ik niet meer welke het was. Lekker slim dus.

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Het was deze:
[topic=144764]

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 00:15 schreef dextertje het volgende:
Het was deze:
[topic=144764]
''t deed er wel niet toe welke het was, toch bedankt:7

Verwijderd

Als je een topic faq maakt, komt ie bovenaan, als je een topic sluit, komt ie onderaan...

[ja, ik weet het zeker, zelf getest @ gathering.athena.tweakers.net :)]

• dextertje
  • Nu online
Jaymz: Graag gedaan. :)

''t Blijft wel een vreemd voorval. Ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar toen ik het zag, snapte ik het meteen. Rare boel hier. ;)

• dextertje
  • Nu online
Ik kijk nu op Stuffis Generalis en zie daar ook iets vreemds met die sticky topics:

De huisregels staan nu namelijk niet meer bovenaan, maar tussen de gewone en de gesloten topics!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 02:26 schreef dextertje het volgende:
Ik kijk nu op Stuffis Generalis en zie daar ook iets vreemds met die sticky topics:

De huisregels staan nu namelijk niet meer bovenaan, maar tussen de gewone en de gesloten topics!
kijk hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183017

• dextertje
  • Nu online
Op zondag 20 mei 2001 02:27 schreef Jaymz het volgende:

[..]

kijk hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183017
Had ik gelezen, Jaymz, maar het blijft vreemd dat de oude huisregels verplaatst zijn... Was het daadwerkelijk de bedoeling? :?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 02:39 schreef dextertje het volgende:

[..]

Had ik gelezen, Jaymz, maar het blijft vreemd dat de oude huisregels verplaatst zijn... Was het daadwerkelijk de bedoeling? :?
Volgens mij, maar hier kan ik echt heel erg naast zitten (aan deze uitspraak kunnen dus GEEN rechten ontleed worden)
Blijven de huisregels gewoon in stand, behalve waar de NIEUWE regels anders zeggen.
(Herhaling: Ik KAN het echt fout hebben hiero, ik ben ook maar een mens)
Discussie is al altijd welkom (IMHO)!mits constructief!, ik wil wel zeggen dat hier verdraaid goed over nagedacht is.

Aanvullingen/suggesties zullen (ongetwijfeld), mits nuttig!, overwogen worden.

• dextertje
  • Nu online
Ik ga er ook van uit dat de oude huisregels gewoon in stand blijven (tenzij overruled door de nieuwe regels); juist daarom vind ik dat ze bovenaan moeten blijven staan. Ik dacht dat het sowieso de bedoeling was dat alle sticky topics bovenaan staan. En aangezien dit een momentje in TMF niet het geval was (die was trouwens nog raarder, aangezien het helemaal geen sticky topic hoorde te zijn), maar nu ook in SG, kaart ik het maar aan.
Want wellicht is er sprake van een bug.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 03:36 schreef dextertje het volgende:
Ik ga er ook van uit dat de oude huisregels gewoon in stand blijven (tenzij overruled door de nieuwe regels); juist daarom vind ik dat ze bovenaan moeten blijven staan. Ik dacht dat het sowieso de bedoeling was dat alle sticky topics bovenaan staan. En aangezien dit een momentje in TMF niet het geval was (die was trouwens nog raarder, aangezien het helemaal geen sticky topic hoorde te zijn), maar nu ook in SG, kaart ik het maar aan.
Want wellicht is er sprake van een bug.
Ik heb ooit eens lopen kloten met het fenomeen Sticky topic, en deed dat met bestaande draden, maar volgens mij niet met deze. Het zal wel.

• dextertje
  • Nu online
Op zondag 20 mei 2001 03:44 schreef Jaymz het volgende:
Het zal wel.
Owkee. :)
Ik ga er dan ook maar van uit dat op een goede dag een van de gepriviligeerden ;) de oude huisregels weer naar boven plaatst.
Het zal toch wel? :7

* dextertje vindt het tijd worden om nuttige dingen te doen. -> :z

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Jaymz hoort bij deze ook bij het slag mensen dat ''s nachts ook niet altijd even helder is. (Phew ik ben nog mens :P )

Huisregels != Policy.

Simpel gezegd blijven (de meeste) huisregels gewoon van kracht, de grenzen zijn alleen wat strakker de komende maand, de consequenties bij overtredingen ook. So Beware ;)

(En eigenlijk heel erg logisch)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de huisregels van [forum=sg] maar eens opnieuw geplaatst. Nu staan ze wel bovenaan, ik weet niet of ik er een slotje aan moet hangen, dus als er reacties op komen, moet ik daar nog iets op verzinnen zegmaar :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dextertje
  • Nu online
Ha, dat was precies wat ik bedoelde Floris! :7 Ik begrijp alleen je slotjes-overweging niet zo goed.
Nu staat het toch prima zo?

(ik geloof trouwens dat Jaymz en ik afgelopen nacht langs elkaar heen praatten).
Pagina: 1