[BC3] Reageren op lange threads

Pagina: 1
Acties:

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-02 16:59
Ik weet niet of ''t al ''s gezegd is, maar als je een lange topic hebt (ik heb ''t iig bij topics van meer dan 1000 posts) en je hebt Thread bij reageren laten zien aanstaan, dan kun je onmogelijk een reply posten; er gebeurt niks tot je een time-out van MSIE krijgt.

Ik dacht eerst dat ''t kwam omdat ik Maximumaantal berichten per pagina op 999 had staan, maar zelfs als ie op 25 staat krijg je zo''n time-out.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
ik heb het zelfde probleem.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Idd. hier ook problemen mee. Heb nu draad laten zien bij reageren maar uit staan.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
dat is bekend..
zie meerdere van de kleindere motortopcis.. vaak ontstaan omdat men niet in de grotere kon posten..
Telkens met nette uitleg van pooh.. die dat ook hier in LA al verteld heeft :)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-02 16:59
Op woensdag 16 mei 2001 22:57 schreef Bulldog het volgende:
Idd. hier ook problemen mee. Heb nu draad laten zien bij reageren maar uit staan.
da''s wel een stuk lastiger :'(

• witchdoc
Op woensdag 16 mei 2001 22:59 schreef Cochrane het volgende:

da''s wel een stuk lastiger :'(
DE oplossing voorlopig is reply''en met SHIFT ingehouden en dan post of whatever klikken (opent in nieuw venster dan)
.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 23:03 schreef poohbeer het volgende:

[..]

DE oplossing voorlopig is reply''en met SHIFT ingehouden en dan post of whatever klikken (opent in nieuw venster dan)
.
Lekker omslachtig maar zo doe ik het meestal ook ja.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Kan iemand vertellen of dit bij de devvers bekend is, ik ga er eigenlijk wel van uit, maar een bevestiging kan IMHO geen kwaad.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 16 mei 2001 23:13 schreef Jaymz het volgende:
Kan iemand vertellen of dit bij de devvers bekend is, ik ga er eigenlijk wel van uit, maar een bevestiging kan IMHO geen kwaad.
Het is al verschillende keren aangekaart hier, dus daar mag je inderdaad eigenlijk wel van uit gaan... maar je weet het hier maar nooit ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 00:26 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Het is al verschillende keren aangekaart hier, dus daar mag je inderdaad eigenlijk wel van uit gaan... maar je weet het hier maar nooit ;)
Gezien de frequentie waarmee Arjan hier langskomt zou het me iig niks verbazen als hij het nog niet weet. :+

• witchdoc
Op donderdag 17 mei 2001 00:39 schreef Revolution het volgende:
Gezien de frequentie waarmee Arjan hier langskomt zou het me iig niks verbazen als hij het nog niet weet. :+
Zulke dingen worden voortaan doorgegeven aan Arjen door de aanwezige crew..
Als user weet je natuurlijk nooit precies welke dingen zijn doorgegeven en welke dingen daarvan Arjan effectief gaat coden maar je hoopt het beste maar :)

• Jaymz
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

[b]Op donderdag 17 mei 2001 00:39
Misschien heeft iemand (van de crew bijvoorbeeld) het aan hem doorgegeven (en voorhetzelfde geld is het niet Topix-related)

• witchdoc
Op donderdag 17 mei 2001 00:55 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Misschien heeft iemand (van de crew bijvoorbeeld) het aan hem doorgegeven (en voorhetzelfde geld is het niet Topix-related)
Volgens femme was het een topix related probleem.. lijkt me ook wel sterk dat het aan iets anders ligt.. grote topics is geen probleem, enkel als het moet laden bij reageren.

zie ook dit topic: [topic=171037]

lees ook vooral http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1905255#1905255 in die thread aub.

• witchdoc
bump

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 14:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb hem in het bugreport topic erbij gezet.

Ik weet niet of het al bekend was, nu iig wel.

Aannames zijn fataal.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vraag me toch nog steeds af waarom Arjen hier niet meer komt...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een oplossing die al eens is aangedragen is dat je bij een reactie OOK met aantal berichten per pagina werkt.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 14:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 17 mei 2001 11:44 schreef IceStorm het volgende:
Een oplossing die al eens is aangedragen is dat je bij een reactie OOK met aantal berichten per pagina werkt.
Die zouden we bij ons in de feature-requests topic kunnen zetten ?

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
Op donderdag 17 mei 2001 11:44 schreef IceStorm het volgende:
da''s precies wat die post die''k hierboven heb gelinked uittlegt.. nog ietsje geavenceerder zelfs :P (hij neemt hetzelfde aantal posts/pag als gewoonlijk, en laat bij reply de pagina zien waarop je reply klikte.. reeds getypte tekst wordt hopelijk meegenomen als je andere replypagina kiest (scriptje ofzo)
Pagina: 1