De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik wilde dit net gaan posten. Als ik er op klik roept ie "Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net"
Dat meeltje kan altijd nog, ik post het eerst maar even hier.
En SG isser ook niet meer
Ik dacht dat deze niet voor bestaande users gold?? en dan nog ik heb toch echt wel meer dan 50 nuttige posts gedaan inmiddels
Dat meeltje kan altijd nog, ik post het eerst maar even hier.
En SG isser ook niet meer
Ik dacht dat deze niet voor bestaande users gold?? en dan nog ik heb toch echt wel meer dan 50 nuttige posts gedaan inmiddels
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/180475
Is misschien iets niet helemaal .. gegaan? we merken het wel.
Is misschien iets niet helemaal .. gegaan? we merken het wel.
Dat heb ik dus ook....
STUPID TWEAKERS |:(
(dit meen ik niet echt hoor;))
STUPID TWEAKERS |:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
mja, hier gaat dus heel dat verhaal om
en om eerlijk te zijn..... ik snap er geen bal van. iemand die het mij op een normale manier in een normale niet-comp. taal het uit kan leggen?
en om eerlijk te zijn..... ik snap er geen bal van. iemand die het mij op een normale manier in een normale niet-comp. taal het uit kan leggen?
Euhm, was dit comp. taal dan ????Op woensdag 16 mei 2001 18:14 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ik zal het zo zeggen: Je kunt niet meer in Nieuws, Sport & TV komen, hij is zelfs uit de forum lijst gegapt.
Werkte bij mij NIET
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik was uitgelogt automagisch, even opnieuw inloggen en alles was weer ok
.
Verwijderd
SG en N&T zijn niet zichtbaar!Op woensdag 16 mei 2001 18:14 schreef _Sanniej_ het volgende:
Zo, dat is toch wel duidelijk uitgelegd dacht ik.
Pagina: 1