Toon posts:

van Celly900 naar P3 1000 --> doen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een Celly 600 op 900Mhz lopen maar wil binnenkort er een P3 1000 indoen.. is dit wel de moeite waard ? of zal ik gewoon op 900Mhz blijven..
alvast bedankt

Verwijderd

Ik zou het mooi zo houden, want met een celly 900 draait alles nog prima, en voordat je weet is die p3 ook al weer zwaar verouderd.

Verwijderd

Topicstarter
iemand misschien nog andere meningen ?

Verwijderd

Grote vraag:
Wat moet ie kosten en wat vang je voor de celly????

Lijkt me dat daar je antwoord ligt...

Verwijderd

die 100mhz.....tja is nie veel.....als jevoor een p4 gaat of voor een amd gaat boven de 1 gig..ja dan kan je het wel doen..maar die 900 gaat nog wel een tijdje mee als je toch geld te veel hebt koop dan een gf3 of meer geheugen.

Ray

Verwijderd

celly 900 p3 1000 zit niet veel verschil tussen.

zelfs een celly 700 is nog retesnel (ken iemand die dat heeft en supersnel dat computertje!)

Lekker zo houden!.

Verwijderd

als je geld over heb zou ik het zeker doen. Heb hier een 1ghz op 1250 lopen :) en dat is weer 350mhz sneller dan je celeron :P, je blijft een tweaker he.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 21:39 schreef Stoned-cow het volgende:
als je geld over heb zou ik het zeker doen. Heb hier een 1ghz op 1250 lopen :) en dat is weer 350mhz sneller dan je celeron :P, je blijft een tweaker he.... ;)
op welke Bus-snelheid staat ie dan ? , en welke cooling :)

(ik heb trouwens Abit BH6.. zou dat kunnen daarmee ? )

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

opzich heeft een p3 meer power net als je bijvoorbeeld de duron met de t-birds vergelijkt

ik zou zeggen als het je neit veel extra kost DOEN maar opzich is er enit veel mis met je celly

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

bussnelheid is 166 >:) en alles werkt van tvkaart, scsikaart, geluidskaart en videokaart, dus pci-spul trekt dit makkelijk. De koeling is de standaard koeler die intel bij de 1ghz levert. Stressed 45graden :P . Hij kan nog wel hoger maar mijn fsb gaat maar tot 166 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 21:46 schreef funkflex het volgende:
opzich heeft een p3 meer power net als je bijvoorbeeld de duron met de t-birds vergelijkt

ik zou zeggen als het je neit veel extra kost DOEN maar opzich is er enit veel mis met je celly
ik wil graag meer FPS in games enzow.. vooral met UT.. die heeft gewoon proc power nodig.. en minder kracht van videokaart

• SuBLiMiTeD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03-2008
Die 100Mhz ga je zeker niet merken.
Wat je wel merkt is het verschil in cache (uit me hoofd: 128 in de Celly en 256 in de P3). Maar ook dit verschil zal meevallen.

Als je meer power wilt voor UT kan je beter je geld gebruiken om een snellere videokaart te kopen.

Als je nou al een snelle video kaart hebt koop je voor de prijs van een P3 1000 ook een Athlon 1400.
Maar dan moet je vast ook een nieuwe Mobo hebben...
Uhh dan koop je voor die prijs een athlon 1200 en een 133A board. ;)
In beide gevallen zul je ZEKER een behoorlijk preformance stijging zien in UT B-)

Exploring the limits of current technologies

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beetje tegen AMD.. heb geen zin in VIA drivers enzo, ik zie het nut er niet van in.. wel snellere pc maar rete instabiel.. ik denk toch dat ik voor de P3 1000 ga

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:03
Op maandag 09 juli 2001 21:46 schreef Stoned-cow het volgende:
bussnelheid is 166 >:) en alles werkt van tvkaart, scsikaart, geluidskaart en videokaart, dus pci-spul trekt dit makkelijk. De koeling is de standaard koeler die intel bij de 1ghz levert. Stressed 45graden :P . Hij kan nog wel hoger maar mijn fsb gaat maar tot 166 :'(
mijn p3 933 komt nie veel verder dan fsb van 143, dan issie nog retestabiel met standaard koeling, maar als ik em dan hoger zet, gaan de pci en agp busjes miepen :(

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:08
als ik jouw was zou ik wachten tot na de zomervakantie ofzo (sept/okt) en dan nog is kijken wat er dan allemaal op de markt is
Pagina: 1