Hmm
http://gathering.tweakers.net/usericons/28290/boob.gif
IMO mag dit net, maar mag het ook van de Admins ?
There is no art to find the minds construction in the face
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Even een vraag he.. niet persoonlijk.. maar vind jij jezelf geen verklikker????Op woensdag 16 mei 2001 08:44 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm
niet persoonlijk, maar wel persoonlijk. Er is niets mis met het wijzen van adjes op zulke dingenOp woensdag 16 mei 2001 12:47 schreef gsmguru het volgende:
[..]
Even een vraag he.. niet persoonlijk.. maar vind jij jezelf geen verklikker????
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit is natuurlijk onzin, dingen die gewoon niet gepast zijn zoals sex, geweld etc. hoor je gewoon niet als icon te hebben Gameover gaf dit dus ook al aan.Wat een gezeik. Laat iedereen toch het icoon nemen wattie wil. Sjees.
Niemand heeft er last van want echt een beklag/klacht is er niet van. Alleen dit gezeik.
Showgirls was het toch?Op woensdag 16 mei 2001 12:29 schreef osama het volgende:
lijkt wel showdancer (verhoeven) klopt dit ???
Dus waarom zou dit niet mogen?We zijn niet vies van mooie vrouwen, en topless vinden we ook geen probleem
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmm, daar heb je wel gelijk in, zet ''t icoontje dan maar stil.Op woensdag 16 mei 2001 15:13 schreef Bosmonster het volgende:
Het zal mijzelf een zorg zijn wat voor iconen de mensen hebben maar een feit is:
topless is ontbloot bovenlichaam
het icoontje wiebelt de lichaamsdelen en is daarom een seksuele actie, niet alleen topless... en dat gaat een stuk verder..
het lijkt misschien miereneuken en niet toepasselijk voor dit forum, maar zo zit de wet in elkaar geloof ik
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 16 mei 2001 15:57 schreef HlpDsK het volgende:
op internet zie je door de tieten het bos niet meer
Verwijderd
Bos houtOp woensdag 16 mei 2001 16:08 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wat jij normaal met tieten doet
Ik zie er nooit het bos door
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
GameOver heeft toch humorOp woensdag 16 mei 2001 16:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
Bij deze een waarschuwing voor HlpDsk, wegens shockerend, en anti-feministisch taalgebruik !
Llewella, zeg er wat van !
Zei ik toch ?Op woensdag 16 mei 2001 16:29 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
GameOver heeft toch humor
Aannames zijn fataal.
Damn, shift te vroeg los gelaten.Op woensdag 16 mei 2001 16:33 schreef HlpDsK het volgende:
Ja HlpDsk, hierbij een waarschuwing van HlpDsK. Kloontjes zijn ook verboden
Aannames zijn fataal.
Verwijderd

Verwijderd
Wat is dit nou weer voor slap excuus om naakt te postenOp woensdag 16 mei 2001 16:45 schreef MREn het volgende:
Ach, je lijkt MichaelJackson wel, die begon ook te zieken over een icoontje waarin Cartman als hitler stond, die was ook wel grappig, maar kwam gewoon uit Southpark. Is vanzelf opgelost doordat de user niet wist dat hier nogal leuk op gereageerd ging worden...paar threads van paar honder reacties
En ach, ik heb onderstaand plaatje ook al eens ergens SG gepost, en daar is ook niemand over gevallen, dusse: boejuh!!!
[afbeelding]
Verwijderd
Zeg nou niet dat je d''r lelijk vindOp woensdag 16 mei 2001 16:47 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor slap excuus om naakt te posten
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Zie ik ook elke avond onder de douche...puur natuur dusOp woensdag 16 mei 2001 16:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik zie schaamhaar !
Euh... Wie heeft haar zitten te be-foto-shoppen ?Op woensdag 16 mei 2001 16:57 schreef HlpDsK het volgende:
Zwaar vaag omhoogstaande tepels.
Aannames zijn fataal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Volgens mij is dit het antwoord.Op woensdag 16 mei 2001 17:15 schreef MREn het volgende:
Neuh, is duidelijk genoeg geloof ik. Zie FAQ.. Staat ergens zoiets als "topless mag, maar de schaamstreek niet zichtbaar, of een beetje gephotoshopt, blurren of zwart balkje oid.
Verwijderd
Prachtige praat, maar jij hebt duidelijk de FAQ dus nog niet gelezen. Daar staat precies in wat wel en niet kan.Op woensdag 16 mei 2001 17:13 schreef Bosmonster het volgende:
Je moet ergens een grens trekken, op een plek waar die duidelijk is.
Als je blote borsten toestaat, waarom dan geen schaamhaar, waarom dan geen complete vagina, waarom dan geen gespreide vagina, waarom dan geen seks-tafereel, waarom dan geen orgie animated gif?
Dit is het probleem overal als nu de discussie eindigt op ''het mag'' is er volgende week een discussie over iemand met het tweede in mijn lijstje.. and so on...
[off-topic]daar zit een geschiedenis achter[off-topic]Op woensdag 16 mei 2001 17:20 schreef Bosmonster het volgende:
Vin jouw ico ook wel erg geweldadig Jaymz..
HeheheOp woensdag 16 mei 2001 18:42 schreef hezik het volgende:
HlpDsk wordt dus gebanned begrijp ik? Ik zie nl. al _meer_ dan 3 waarschuwingen op zijn naam staan..
4 strikes, you''re out!
(eventueel wil ik de bewuste threads vd. waarschuwingen wel even opzoeken?)
[edit]
Ik solliciteer alvast naar global mod, aangezien die positie vrij komt
Verwijderd
Geweldige site is dat, vooral de sectie "ervaringen"!!! Aanradertje voor meer mensen, bekijk ook ff de fotogallery
Over bossen en schaamhaar, dus zoiets:Op woensdag 16 mei 2001 17:21 schreef Bosmonster het volgende:
Waar gaat deze discussie dan over?
Verwijderd
Ik zeg je GADVERDAMME!!!!Op woensdag 16 mei 2001 21:26 schreef Sinclair het volgende:
[..]
Over bossen en schaamhaar, dus zoiets:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zou ''t niet nog eens doen.Op woensdag 16 mei 2001 22:50 schreef Sinclair het volgende:
Sorry
Kon het niet laten
Verwijderd
Je had toch nog beschuit staan, heheOp woensdag 16 mei 2001 23:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zou ''t niet nog eens doen.
Verwijderd
Moet je doen! Merken ze in Dld & Fr. toch niets vanOp donderdag 17 mei 2001 20:39 schreef Sassie het volgende:
* Sassie gooit vanaf nu haar scheermesje ook maar de deur uit
[off-topic :)]Op donderdag 17 mei 2001 21:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Moet je doen! Merken ze in Dld & Fr. toch niets vanNet als mijn Duitse buurmeissie (net 27), zag er zo met kleren aan wel leuk uit, maar op de eerste zomerse dag, truitje...nou, wil je ook niet weten wat daar onderuit kwam
Verwijderd
Mwa, gaat toch al eeuwen nergens meer over...hoe snel groeit dat dan bij je dat je alweer tijdens je vakantie de blitz kan lopen maken met de Duitsers&Fransozen??Op donderdag 17 mei 2001 22:14 schreef Sassie het volgende:
[..]
[off-topic :)]
Moet ik het scheren zeker laten om te scoren daar.
* Sassie denkt alleen niet dat mijn studiegenoten erg blij zijn met bossen haar op mijn benen en onder mijn oksels(alhoewel dat wel meevalt aangezien ik me maandag nog geschoren heb
)
[/off-topic :)]
Goed ik zal dit niet verder laten verzanden...
Ligt er aan van hoeveel ''shag'' ze houdenOp donderdag 17 mei 2001 22:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Mwa, gaat toch al eeuwen nergens meer over...hoe snel groeit dat dan bij je dat je alweer tijdens je vakantie de blitz kan lopen maken met de Duitsers&Fransozen??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq