Issie weer stout geweest in SA ?
Aannames zijn fataal.
Misschien moeten we een apart forum openen voor spijtbetuigingen aan de adjes/modjes...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Misschien ICQ gebruiken?Op dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef Moartn het volgende:
Misschien moeten we een apart forum openen voor spijtbetuigingen aan de adjes/modjes...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Leuk, zien we onze vrienden Turkeyboy en DextersLab ook weer eens terug, en hun 26 klonenOp dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef Moartn het volgende:
Verwijderd
Het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders zeggen, het is te ......oke genoeg!!!
Ah, warez request dusOp dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef Plague het volgende:
Het was een backup!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Hmmm, je weet dat je ze moet omkopen?
Ik heb alleen maar positieve notes staan, maar dat komt omdat ik iedereen ook een autolaken heb aangeboden
[modjes dan, met eigen naam erin genaaid!]
Ik heb alleen maar positieve notes staan, maar dat komt omdat ik iedereen ook een autolaken heb aangeboden
En daar denk je een positieve note mee te krijgen ?Op woensdag 16 mei 2001 00:01 schreef Plague het volgende:
Heej hlpdsk! een AMD 386 hebbe?
Whahahaaa !
Aannames zijn fataal.
heus wel hoor!Op woensdag 16 mei 2001 00:05 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
En daar denk je een positieve note mee te krijgen ?
Whahahaaa !
ik zal et em is vrage!
Ik wil best wel een "+" voor je neerzetten:P
Verwijderd
386? Omkoperij. Smeergeld.
Ik vind het fijn om te horen dat je er spijt van hebt
.
De waarschuwing blijft wel staan overigens.
Ik vind het fijn om te horen dat je er spijt van hebt
De waarschuwing blijft wel staan overigens.
Lijkt me heel verstandig aangezien het niet je eerste waarschuwing daarvoor is.Op dinsdag 15 mei 2001 22:56 schreef Plague het volgende:
Ik zal het NOOOOOOIT meer doen......
Huh? Niet de eerste? Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad.... (zover ik weet)
Bedankt voor de tip, maar zo te zien heeft ie daar ook nog niet de waarschuwing tegen de o zo behulpzame tweaker ingetrokken
Ik zou me er niet te druk om maken.. zolang je je gewoon gedraagt is er niets aan het handje hoor..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1