[BC3] gaat SG forum niet een beetje te ver af en toe ?

Pagina: 1
Acties:

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kom eigenlijk alleen in de computerdraadjes, maar heb eens wat gepost in SG en was na een beetje rondkijken daar toch wel geschrokken over de hoeveelheid threads over turken dit en dat etc.. Opzich als topic goed maar er zit er geen een bij die na een paar reakties niet op narigheid uitdraait.
Ook al zit ergens een slotje op je kan nog steeds zien wat voor kwetsende stompzinnigheid sommige figuren als intelligent bedoelde bijdrage posten. :(
(UhOh, ik zie dat ik hier bijna om censuur zit te vragen.)
Ik lees er eigenlijk gewoon overheen of ik lees het niet, ''kmaak me er alleen druk om omdat er hier ook een hoop tweakertjes van 13 rondhangen die dat allemaal maar lezen. Of om wat specifieker te zijn ; mijn buren zijn turken en hun zoon is 15, een beetje een gepeste kneus eigenlijk, verder reuze blij met z''n brakke PC en modempie. Heb ik hem notabene op tweakersnet/GOTforum gewezen, had ik denk ik niet gedaan als ik geweten had met hoeveel mensen kunnen wegkomen in SG.

GOT blijft gewoon het leukste forum van NL, maar dit zat me even dwars

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dit moment draait er een controversiel topic dat zowel interesant is als omstreden. Aangezien het conform de forumpolicy mag en an sich informatief is, blijft íe namelijk open. (tenminste, de topic waarvan ik denk dat ik weet welke je bedoelt).

Er wordt flink wachtgelopen igg, want rasiscme etc wordt op dit forum niet getolereerd. Een beargumteerde discussie wel. Aangezien objectief en logisch gezien rascisme een wan-oplossing is.

Voor een duidelijk commitment: [topic=179709]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33

Jaymz

Keep on moving !

Betr. topic is zelfs op slot geweest (als wij dezefde bedoelen), na overleg weer geopend, omdat je zo''n discussie niet de mond moet snoeren (vind ik)

• SkoolieDie
  • Niet online
Eigenlijk bedoelde ik meerdere aktieve threads. Het begint gewoon op te vallen.
hier,hier of hier bijv.

Als zelfs het huren van huizen begint met "ik ben geen....maar....." of zoals in dat stockholm verhaal waarin een hele slinkse vergelijking wordt neergezet.. Heb een beetje het gevoel dat er een paar echt rotte appels aktief zijn, die slim tegen de grens aanleunen wat tekst betreft maar daar ver overheen schieten in wat door de regels schemert. OK genoeg gemauwt, jullie houden de ontwikkelingen goed in de gaten zeg je zelf, I''m happy.

ben zelf ook een beetje satellietschotelmoe maar is allemaal zo open deur en teveel koren op de molen voor anderen

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium vind schotels tof....

Als je verdwaalt bent, dan moet je je altijd orienteren op het noorden oid...
Schotels zijn ALTIJD op het zuiden gericht... dus is verdwalen in een hoge schotel-dichtheid buurt onmogelijk.

* Delerium noemt dat +1 behulpzaam. :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb ook schotel !

Maar ja, je point is taken, en dit is idd een gebied waar we scherp op moeten blijven.

PS, ecteinascidin, mijn schotel staat _echt_niet_ altijd op het zuiden hoor...

Aannames zijn fataal.

• SkoolieDie
  • Niet online
Waarom hebben ze me dat nooit bij de woudlopers vertelt ?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je ziet mijn punt nu... niet alle Hollanders zijn even behulpzaam >:)

• SkoolieDie
  • Niet online
Jammer dan ,ik vond het wel een goeie Urban Survival Skill voor mijn wekelijkse zondagochtend probleem : "Waar iszj meHuisj nou verdommzje" >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 15 mei 2001 16:11 schreef SkoolieDie het volgende:
Waarom hebben ze me dat nooit bij de woudlopers vertelt ?
[off-topic]
Omdat ecteinascidin niet gelijk heeft.
[\off-topic]

Aannames zijn fataal.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 16:02 schreef SkoolieDie het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik meerdere aktieve threads. Het begint gewoon op te vallen.
hier,hier of hier bijv.

Als zelfs het huren van huizen begint met "ik ben geen....maar....." of zoals in dat stockholm verhaal waarin een hele slinkse vergelijking wordt neergezet.. Heb een beetje het gevoel dat er een paar echt rotte appels aktief zijn, die slim tegen de grens aanleunen wat tekst betreft maar daar ver overheen schieten in wat door de regels schemert. OK genoeg gemauwt, jullie houden de ontwikkelingen goed in de gaten zeg je zelf, I''m happy.

ben zelf ook een beetje satellietschotelmoe maar is allemaal zo open deur en teveel koren op de molen voor anderen
Je vergeet een link: Hier ook
Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor! Ik sta achter je ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• SkoolieDie
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 17:43 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Je vergeet een link: Hier ook
Ik ben het voor de rest helemaal met je eens hoor! Ik sta achter je ;)
Lekkere jochies.
Maar goed dat ik geen mod ben ,zou een aantal instant bans opgeleverd hebben. Duidelijk geval van BVR (besmettelijke vergevorderde randdebiliteit). Ik neem aan dat de modjes die nacht leukere bezigheden hadden dan een paar loners in de gaten te houden.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-02 05:44

winnie

de poes...

Ach ecteinascidin, zout toch op met je commitment. Degene die iedereen een (harde) spiegel wil voorhouden, wordt de mond gesnoerd.
Ik begin steeds meer te ontdekken, dat je een ongelovelijke plaat voor je hoofd hebt, zo goed ben je in het niet lezen wat er staat.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 15 mei 2001 21:13 schreef winnie het volgende:
Ach ecteinascidin, zout toch op met je commitment. Degene die iedereen een (harde) spiegel wil voorhouden, wordt de mond gesnoerd.
Ik begin steeds meer te ontdekken, dat je een ongelovelijke plaat voor je hoofd hebt, zo goed ben je in het niet lezen wat er staat.
Ik vind dit nu niet echt een constructieve bijdrage.

Je moet in de gaten dat verschillende personen verschillende zaken verschillend kunnen interpreteren, en daar dienen we wel rekening mee te houden.

Met dit soort zaken is het dus ook heel belangrijk je posting heel duidelijk te formuleren, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

("Is het nu kritiek, of puur rascisme ?")

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 21:13 schreef winnie het volgende:
blabla
Dit stelt me toch teleur.
Zoals je zelf al zei in de thread waar deze wrok uit voortkomt liep dat uit op een patstelling.
Je had misschien ecteinascidin nog even via ICQ of mail kunnen aanspreken om het uit te spreken.
Met dit soort loze kreten schiet niemand wat op.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn hint:

Enig respect betuigen naar andere mensen zorgt er over het algemeen voor dat je meer voor elkaar krijgt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vrede op aarde }):*

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vind het allemaal nog wel meevallen. Dit zijn gewoon issues spelen in de huidige maatschappij.

Om ongeveer in de woorden van Herman Finkers te spreken:
Waar een klein land groot in kan zijn. Zo heeft nederland bv. heel veel buitenland. veel meer dan bv. duitsland.
Racisme ontstaat pas als je de redelijke discussie de hele tijd de kop indrukt uit angst voor racisme.

Zolang iedereen redelijk blijft (op de enkele troll na, onvermijdelijk) is er toch niets aan de hand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• winnie

winnie

de poes...

ICQ heb ik niet, mail doe ik niet (zoveel).

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium denkt dat de manier van argumenteren van stromfront maar van stal gehaalt moet worden: slotjes, trashen en bannen.

IS dat wat je wilt? Kan zoveel argumenten verzinnen en opschrijven en je blijft doorhameren over bord voor je kop. Kijk dan ff voorbij je eigen bord

• winnie

winnie

de poes...

Natuurlijk heb ik een plaat voor mijn kop. Daarin doe ik niet voor jullie onder.

Slotjes, thrashen en bannen noem ik wel een zwaktebod. Als dat de (jouw?) uitweg is, zal ik verder maar niets meer hierover zeggen.
Het ga je goed. Als je nog hier iets over wilt zeggen, kan je me mailen.
Pagina: 1