Zoals deze: gathering.tweakers.net/showtopic.php/178439?
Dit is slechts 1 voorbeeld, maar het is me al vaker opgevallen.
Dit is slechts 1 voorbeeld, maar het is me al vaker opgevallen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
goh, ongelofelijk |:(Op zondag 13 mei 2001 12:06 schreef MichaelJackson het volgende:
McViruss heeft trouwens 3 weken geleden...een keer een topic van mij compleet verwijderd na hem aanvankelijk eerst op slot gezet te hebben. Dit heeft hij gedaan omdat zijn reden van het op slot zetten was : ''Het moest van ARSHIA''
compleet normale topic mijnerzijds..echter rare actie van McViruss...had geen zin energie aan zo''n figuur te verspillen en het aan te kaarten...maar bij deze dan toch nog wel..het beleid van de modjes is toppie.
Verwijderd
Nee het is normaal dat een MOD een normale topic dichtgooid omdat het van ARHSIA moest...Op zondag 13 mei 2001 12:08 schreef Bulldog het volgende:
[..]
goh, ongelofelijk |:(
zou ik toch beter kijken, hij staat gewoon onderaan hoor...Op zondag 13 mei 2001 12:12 schreef KIP het volgende:
Nou, het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie ''em nergens meer staan.
(Er staat ook niets op slot in de SG-postings van de laatste paar uur)
Virussen? Scan ze hier!
Heal the internet ...
Verwijderd
100 % mee eens...!Op zondag 13 mei 2001 12:14 schreef FoolZero het volgende:
Laten we hier wel constructief blijven aub.
Het verhaal van MJ ken ik helaas niet, maar aan de hand van de informatie, die hij hier geeft lijkt het erop dat McViruSs iets te fanatiek gereageerd had.
Daarentegen moet ik zeggen, dat de geloofwaardigheid van MJ een beetje verdwenen is. Dit is toch echt wel zijn eigen schuld. Hierdoor is een goede topic, zoals de rechter topic in 1 keer tot een complete flame en off-topic discussie omgeslagen. Erg jammer dus.
Hè?Op zondag 13 mei 2001 12:14 schreef wildhagen het volgende:
[..]
zou ik toch beter kijken, hij staat gewoon onderaan hoor...
Een advokaat die het met de tegenpartij eens is? LOLOp zondag 13 mei 2001 12:15 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
100 % mee eens...!
JaOp zondag 13 mei 2001 12:16 schreef KIP het volgende:
[..]
Hè?
Is dat nieuw ofzo, dat de slotjes naar onder gaan?
Nee een GoT-ter, die objectief kan kijken. Hmmz die zijn erg schaars...Op zondag 13 mei 2001 12:16 schreef Artwido het volgende:
[..]
Een advokaat die het met de tegenpartij eens is? LOL
Heal the internet ...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq