Toon posts:

[BC3] Iconen niet te uploaden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.S.

Als ik een icon wil uploaden, krijg ik steeds de melding dat het fout gaat, en me maar bij de admin moet vervoegen.

Het plaatje is 60X60 pixels en 24bits kleur en 6 kb groot.

Wat is het probleem? :+

h.g.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zijn al meer mensen die problemen hebben, denk dat het gaar is (dat uploadgedoe).

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is de naam wel goed? Probeer een naam te geven die je zelfs onder good ol'' MSDOS zou kunnen lezen..
Iets als Smoel.jpg oid, aangezien " dit ben ik.jpg" dus niet schijnt te werken :)

O-)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Is de naam wel goed? Probeer een naam te geven die je zelfs onder good ol'' MSDOS zou kunnen lezen..
Iets als Smoel.jpg oid, aangezien " dit ben ik.jpg" dus niet schijnt te werken :)

O-)
Maar dat is ook logisch en bekend. Misschien iets om erbij te zetten? Hier zijn al meerdere vragen over geweest.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben benieuwder naar het resultaat... als het ''m lukt kan iemand weer een lappie tekst schrijven.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik snap het nut er ook niet van waarom Arjen de orginele filename gebruikt, die heb je toch nergens voor nodig... gewoon nieuwe/random naam maken (random getalletje + timestampje erachter plakken)...

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:47 schreef Tom het volgende:
Ik snap het nut er ook niet van waarom Arjen de orginele filename gebruikt, die heb je toch nergens voor nodig... gewoon nieuwe/random naam maken (random getalletje + timestampje erachter plakken)...
Voor icoon 1 1.jpg gebruiken is toch ook voldoende? Net zoals ik nu anna1..10 heb krijg je dan alleen maar 1..10 ;)

• Kees
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Fixed.
Apache kloot wel eens een beetje aan, met recursieve aanroepen van free(), daarbij vergeet hij niet een log van 8 gig te genereren. Nog geen idee waar het aan ligt, ik ga op bugjacht :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Happy hunting :P

Moet je een anti-kever moker hebben? :)

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 23:01 schreef Kees het volgende:
Fixed.
Apache kloot wel eens een beetje aan, met recursieve aanroepen van free(), daarbij vergeet hij niet een log van 8 gig te genereren. Nog geen idee waar het aan ligt, ik ga op bugjacht :)
Happy hunting ;)

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 23:03 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Happy hunting ;)
ik was sneller >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 22:39 schreef ecteinascidin het volgende:
O-)
Dat heb ik gedaan, doe het nog steeds veel met alle WinOS''en sinds 1995. Het werkt n.l. wat makkelijker als ik in DOS zit te klooien, dan al die tilde''s etc etc.

De naam is gewoon timewind.jpg dus daar is niets verkeerd aan, maar het werkt de gehele dag al niet. :(

Vriendelijke groeten ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kevers dus....

mmm, tijd voor een nieuwe smiley >:)

Een keversmiley... :D

HlpDsK ....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

8 gig plain text log is een flink voorleesverhaal :)

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 23:03 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

ik was sneller >:)
Damn you ;)

• Destruction
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 11 mei 2001 23:11 schreef ecteinascidin het volgende:
Kevers dus....

mmm, tijd voor een nieuwe smiley >:)

Een keversmiley... :D

HlpDsK ....
Razor_Blade ...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:37 schreef ReOrder het volgende:
L.S.

Als ik een icon wil uploaden, krijg ik steeds de melding dat het fout gaat, en me maar bij de admin moet vervoegen.

Het plaatje is 60X60 pixels en 24bits kleur en 6 kb groot.

Wat is het probleem? :+

h.g.
Als je nou in vervolg, voordat je een topic post, eerst ff de index door leest? :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jah beetje dubbel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1