Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Daar wordt denk ik wel naar gekeken.. en bij 10 posts is het sneller te zien als bij 12.000 postsOp zaterdag 12 mei 2001 23:02 schreef Wesley het volgende:
punt van discussie:
waarom word al het slechte bij gehouden, een user kan van de miljoen posts 10 foutjes maken, bij de 10 posts 2 b.v. ... en toch veelgoede dingen gedaan hebben... snap je, dat moet overwegen worden... maar dat staat natuurlijk niet in het notesysteem
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ze moeten de mod bannen die ooit aan de users verteld heeft dat er zoiets bestaat als notes.
// off-topic
hoeveel heb ik er? En wat staat er in? Wel vertellen hoor, anders bel ik de rechter!
muhahah
nootje1: ''deze user is een wannabe mod''
// off-topic
hoeveel heb ik er? En wat staat er in? Wel vertellen hoor, anders bel ik de rechter!
muhahah
nootje1: ''deze user is een wannabe mod''
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
laat hun notes gebruiken ik snap van een paar van jullie het probleem gewoon niet.
het is alleen maar positief door deze notes kunnen ze stoute en irritante usertjes sneller bij de kraag pakken zodat de liefe en behulpzame usertjes er niet zo veel last meer van hebben.
als je je gewoon gedraagt dan maken die notes je toch niks uit dan weet je gewoon wel dat je ze niet hebt.
en met van "de wet" je hebt dan toch geen poot om op te staan aangezien je akkoord gaat met de tems en agreements.
trouwens bestaat er ook nog zoiest als een Positieve note
maar EH Floris_Diemel je zou toch naar bed:z ??
edit: spellings foutjes
het is alleen maar positief door deze notes kunnen ze stoute en irritante usertjes sneller bij de kraag pakken zodat de liefe en behulpzame usertjes er niet zo veel last meer van hebben.
als je je gewoon gedraagt dan maken die notes je toch niks uit dan weet je gewoon wel dat je ze niet hebt.
en met van "de wet" je hebt dan toch geen poot om op te staan aangezien je akkoord gaat met de tems en agreements.
trouwens bestaat er ook nog zoiest als een Positieve note
maar EH Floris_Diemel je zou toch naar bed:z ??
edit: spellings foutjes
Ik begin me na het lezen van deze uitspraak opeens af te vragen tot welke groep de mensen horen die zich zo "druk"maken. No offence, just a thaughtOp zondag 13 mei 2001 02:13 schreef ELD oa. het volgende:
Volgens mij is nieuwsgierigheid gewoon een menselijke kwaal hoor. Als ik zeg dat ik hier een notitieblok vol met aantekeningen over jou heb dan word jij ook nieuwsgierig..
(althans; veel mensen wel)
Wel een enorm gezever over niets trouwens, alhoewel de weigering iemand inzage te geven in z''n eigen notes mij wel aan het denken zet. Waar zijn jullie bang voor? Als die notes daadwerkelijk gebruikt worden op de manier zoals jullie hier beschrijven zie ik niet in waarom er zo''n probleem van gemaakt moet worden, het zou hooguit constructief kunnen werken. Is imo gewoon een kwestie van afspraken maken; ja, je mag je notes zien, nee, deze staan niet ter discussie.
Maar goed, anderzijds zie ik ook niet in waarom ''de users'' er zo''n probleem van lopen te maken, lekker belangrijk allemaal
Deze discussie zal inmiddels wel al tot op het bot uitgekauwd zijn, dus /dev/null bovenstaande reply maar
(althans; veel mensen wel)
Wel een enorm gezever over niets trouwens, alhoewel de weigering iemand inzage te geven in z''n eigen notes mij wel aan het denken zet. Waar zijn jullie bang voor? Als die notes daadwerkelijk gebruikt worden op de manier zoals jullie hier beschrijven zie ik niet in waarom er zo''n probleem van gemaakt moet worden, het zou hooguit constructief kunnen werken. Is imo gewoon een kwestie van afspraken maken; ja, je mag je notes zien, nee, deze staan niet ter discussie.
Maar goed, anderzijds zie ik ook niet in waarom ''de users'' er zo''n probleem van lopen te maken, lekker belangrijk allemaal
Deze discussie zal inmiddels wel al tot op het bot uitgekauwd zijn, dus /dev/null bovenstaande reply maar
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij een niet nader te noemen user staat de tekst"extreem behulpzaam en erg constructief".
Positieve notes komen ook voor en deze laten we ook niet lekken. user in kwestie zou bv naast z''n schoenen kunnen gaan lopen als íe weet dat modjes ''m dekken oid.
Positieve notes komen ook voor en deze laten we ook niet lekken. user in kwestie zou bv naast z''n schoenen kunnen gaan lopen als íe weet dat modjes ''m dekken oid.