[BC3] pikwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Sinds enkele dagen maken ze bij de prikborden van Startpagina ook gebruik van smiles.

Deze smiles zijn dezelfde als dat bij GoT gebruikt worden.

Ordinair pikwerk? of zijn deze voor ieder forum vrij te gebruiken.

Verwijderd

fix die link ff = irritant

Verwijderd

De helft van de smilies is algemeen UBB spul, en de andere helft zijn wel van/voor GoT/T.Net/Fok!

Verwijderd

waar staan die hoere-smiley''s dan? ik zie ze niet hoor. :?

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op donderdag 10 mei 2001 05:02 schreef MREn het volgende:
fix die link ff = irritant
Yepperz, kan hem ook niet opvragen.

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 05:06 schreef xfile het volgende:

[..]

Yepperz, kan hem ook niet opvragen.
kan wel, maar dan moet je eerst wa weghale

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Kan wel zijn, maar heeft ie geen link naar een directory waar de smileys in staan? Dat maakt het zoeken wel makkelijker:)

Nieuw, nu met Twitter

• Artwido
Url is gefixed (t is nog vroeg hé)

En je moet ze eerst maken in het bericht om ze te kunnen zien.
Die prikborden zijn niet zo mooi in opmaak als GoT.

Verwijderd

heje geen screenshot ofzow? , he wat leuk, die popi-jopi-taal :(

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op donderdag 10 mei 2001 05:24 schreef Artwido het volgende:
Url is gefixed (t is nog voeg hé)

En je moet ze eerst maken in het bericht om ze kunnen zien.
Die prikborden zijn niet zo mooi in opmaak als GoT.
Heb je geen link naar een parent directory waar ze instaan ofzo, of post ze hier anders ff, ben wel benieuwd namelijk.

Nieuw, nu met Twitter

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien is het ook handig om mailtje terug te sturen als iemand dus vraagt of ie de smileys mag gebruiken.
Ik heb namelijk al 2 weken terug erom gemaild en niets terug gehad :(

Snap dat het druk is, maar 2 weken is al erg lang lijkt me :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

SMILI<font color=red>E</font>S

Frustratie mijnerzijds :)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 08:04 schreef HlpDsK het volgende:
SMILI<font color=red>E</font>S

Frustratie mijnerzijds :)
Sorry.. :) Smilies :)
Frustratie jouwderzijds ;) :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heb er ff wat uitgeprobeerd hier:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=67&i=4487&t=4438

en ziet er inderdaad errug T.NET uit! :r

Staan overigens in http://www.prikpagina.nl/images/smile/

maar die index is forbidden natuurlijk...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33

Jaymz

Keep on moving !

Volgens onze FAQ is ":?" van Razor_Blade.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ze hebben ook dezelfde namen als hier.. :(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Dutchman!
  • Laatst online: 13-02 13:42
misschien heeft Danny of Femme ze verkocht. Als ze gejat zijn is het niet erg: startpagina is niet voor niets van VNU (of dat andere mediaconcern, hoe hete het ook al weer) dus dan wordt het leuk royaltees vangen :)

We spend our years as a tale that is told

• Dutchman!
  • Laatst online: 13-02 13:42
kan iemand eens een db search naar Marc Haas (marchaas@xs4all.nl) doen? Kijken of hij hier geregged is :)

We spend our years as a tale that is told

• BC3 Victim
Rick is aan het kijken of dat e-mail adres bij ons bekend is en aan een user hangt. Ik zal (als die username niet naar boven komt) even bellen met een bekende bij VNU.

• BC3 Victim
Rick heeft het adres niet gevonden in de DB en ik ben reeds bezig met een e-mailtje...

Die e-mail is zelfs al verstuurd :)

Verwijderd

Anders zullen wij als Tweakers maar eens een aanval op hun bedrijfs pand moeten organiseren >:)

• BC3 Victim
Ik werd net gebeld door een webmaster van VNU, over de smilies (handig als je je telefoonnummer in een e-mailtje zet) en hij heeft me gevraagd het even op te nemen met een ander. Dat ga ik nu dus maar doen :)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 12:27 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik werd net gebeld door een webmaster van VNU, over de smilies (handig als je je telefoonnummer in een e-mailtje zet) en hij heeft me gevraagd het even op te nemen met een ander. Dat ga ik nu dus maar doen :)
Okay dan kan ik als aanvoerder van de Tweakers Strijdmacht nog even oefenen op onze Braveheart achtige aanvals techniek ;)

• BC3 Victim
Ik zou als ik jullie was OOOOOOOK even eerlijk vertellen dat de helft standaard van UBB afkomstig is: en dat die niks met t.net te maken hebben...

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:32 schreef persianboy het volgende:
Ik zou als ik jullie was OOOOOOOK even eerlijk vertellen dat de helft standaard van UBB afkomstig is: en dat die niks met t.net te maken hebben...
<font size=8>DOH</font>

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:37 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

<font size=8>DOH</font>
so sad...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 10 mei 2001 12:39 schreef persianboy het volgende:
so sad...
Ach jee, ben je verdrietig?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:40 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ach jee, ben je verdrietig?
zoals van jou gewend..een ''nuttige'' opmerking

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 10 mei 2001 12:42 schreef persianboy het volgende:
zoals van jou gewend..een ''nuttige'' opmerking
En zoals van jou gewend een net zo nuttige reply op een niet nuttige reply op een totaal loze opmerking :).
Maar kunnen we weer terug naar de discussie?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

En zoals van jou gewend een net zo nuttige reply op een niet nuttige reply op een totaal loze opmerking :).
Maar kunnen we weer terug naar de discussie?
je kunt beter je mond houden! komt niet veel zinnigs uit

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:39 schreef persianboy het volgende:

[..]

so sad...
Wat nou zielig? Djeez, ik heb het er echt wel in gezet hoor... Als je niet de hele situatie kent, moet je je er ook niet zo mee bemoeien, jij kent de inhoud van mijn e-mail niet. En het lijkt mij dat ik die ook niet aan jou hoef te laten zien. Ik ga me niet aan jou verantwoorden als ik iemand anders ter verantwoording roep. Ik snap eigenlijk niet waar je je mee bemoeit en al helemaal niet op deze manier. :(

• Jaymz
  • Laatst online: 19:33

Jaymz

Keep on moving !

Laten we gewoon op input van ome Floris wachten. Lijkt me practischer:)

[updeet]Lekkere timing dan

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:46 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Wat nou zielig? Djeez, ik heb het er echt wel in gezet hoor... Als je niet de hele situatie kent, moet je je er ook niet zo mee bemoeien, jij kent de inhoud van mijn e-mail niet. En het lijkt mij dat ik die ook niet aan jou hoef te laten zien. Ik ga me niet aan jou verantwoorden als ik iemand anders ter verantwoording roep. Ik snap eigenlijk niet waar je je mee bemoeit en al helemaal niet op deze manier. :(
Doe niet zo jezelf zielig vinden!!! Ik wilde je er even aan herinneren voor het geval dat. Een vriend van mij heeft een keertje een reactie van jullie gehad over zijn smilies op zijn forum. Daarbij waren jullie zo ''vergeetachtig'' er niet bij te zeggen dat eigenlijk alles van UBB afkomstig was!

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 12:45 schreef persianboy het volgende:

[..]

je kunt beter je mond houden! komt niet veel zinnigs uit
Zou het niet geweldig zijn als je dit soort mensen kon ignoren hier op GoT? Dat gewoon alle post van die persoon niet aan jou getoond worden?
Doe even normaal man.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Volgens mij stond ook aan het begin van deze thread al dat de helft van UBB afkomstig was dus dat was een beetje een overbodige opmerking.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:48 schreef persianboy het volgende:

[..]

Doe niet zo jezelf zielig vinden!!!
Ik vind mezelf echt niet zielig, ik vind jouw manier van reageren nogal overdreven en de plank misslaan.
Ik wilde je er even aan herinneren voor het geval dat. Een vriend van mij heeft een keertje een reactie van jullie gehad over zijn smilies op zijn forum.
Daarbij waren jullie zo ''vergeetachtig'' er niet bij te zeggen dat eigenlijk alles van UBB afkomstig was!
*uche* Die "vriend" van jou was vergeetachtig genoeg om
1. de faq niet te lezen,
2. geen toestemming te vragen
3. Maar gewoon te doen wat hem het beste leek, zonder overleg.

En niet _alles_ is van UBB afkomstig, slechts een aantal emoticons, een groot deel hebben een aantal gebruikers gemaakt, alsmede Danny en Reinder (toen nog crew).
(Zie ook de faq)

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je die mensen vraagt om toestemming, maar wederom: Je kent niet de gehele situatie, dus je weet niet hoe het zit en je zit er dus wederom naast. Het verstandigste (voor jou) is om je er niet mee te bemoeien.

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:53 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Ik vind mezelf echt niet zielig, ik vind jouw manier van reageren nogal overdreven en de plank misslaan.
[..]
Ja dat zegt iemand die een volwassen DOH laat zien!! HULDE

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 12:54 schreef YakuzA een duidelijk stukje.
Je moet je signature weer aanpassen doed: http://www.tweakers.net/nieuws/16863

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 12:55 schreef persianboy het volgende:

[..]

bla bla bla, en maar zoeken naar punten om iedereen af te kraken en te verbeteren ...

• BC3 Victim

[..]

Sarcasme, humor en meer van dat soort dingen zijn jou blijkbaar niet weggelegd. :?
Nahja ik ga verder maar gewoon niet op je in. :Y)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 10 mei 2001 12:57 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Je moet je signature weer aanpassen doed: http://www.tweakers.net/nieuws/16863
Aangepast >:)

PSN

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:01 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

ROFL :D
LOL

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 13:00 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Wheheh :D

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:00 schreef YakuzA het volgende:

[..]

ROFL :D

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

[..]

En nu weer vriendjes zijn, of tenminste net doen alsof :)

edit:
Trouwens, ik wacht met spanning...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Grrr ik moet vanmiddag weer naar school,
Mijn laatste uurtje op middelbare school :) WisB2. Ben vet blij morgen examenstunt >:)

Maar goed nu maar wachten op de uitkomst is van Floris zijn invloed in de hogere kringen van het VNU:).

[Lees de uitkomst vanmiddag waarschijnlijk wel]

PSN

• BC3 Victim
Hoi Floris,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de smilies die we op dit moment gebruiken van
een aantal plekken van internet afgehaald waaronder inderdaad van Tweakers. Ik
wist niet dat een aantal smilies speciaal ontworpen was voor jullie forum. Ik
zal op de genoemde faq kijken welke ik wel/niet mag gebruiken en indien nodig
verwijderen van ons prikbord.

Mijn excuses voor dit vergrijp ;-)

Groetjes,

Marc Haas
Startpagina.nl
Kijk, zo''n reactie krijg je dus en dat is precies wat ik had verwacht. Er is dus veel minder aan de hand dan je aanvankelijk zou denken. Hij neemt contact op met de makers van de verschillende emoticons en daarna lost het zich vanzelf op :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Natuurlijk, ik zou ook niet weten hoe ze het anders op zouden willen lossen. Ik had al zoiets verwacht, maar ja... Je moet mensen niet te snel veroordelen he? O-)

Euhm, alles is dus weer opgelost :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• IceStorm

IceStorm

Ik zou het niet pikken hoor!! SUE THEM, SUE THEM !

Oh en voor persianboy, dit schaar ik dus onder de noemer: Humor cq. grapje :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 10 mei 2001 13:15 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Kijk, zo''n reactie krijg je dus en dat is precies wat ik had verwacht. Er is dus veel minder aan de hand dan je aanvankelijk zou denken. Hij neemt contact op met de makers van de verschillende emoticons en daarna lost het zich vanzelf op :)
Keurige reactie hoor :)

• BC3 Victim
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je die mensen vraagt om toestemming, maar wederom: Je kent niet de gehele situatie, dus je weet niet hoe het zit en je zit er dus wederom naast. Het verstandigste (voor jou) is om je er niet mee te bemoeien.
Ik wil graag toestemming..ook erom gemaild..maar kreeg niets terug Floris :?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:26 schreef IceStorm het volgende:
Ik zou het niet pikken hoor!! SUE THEM, SUE THEM !

Oh en voor persianboy, dit schaar ik dus onder de noemer: Humor cq. grapje :)
zoals gezegd ik schaar dit onder de noemer ''nuttige'' reacties van ijspegel/strom whatever

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:45 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Ik wil graag toestemming..ook erom gemaild..maar kreeg niets terug Floris :?
Hmm dat is lastig dan jah, je kunt er echter niet van uit gaan dat ze accoord gaan, dus ook niet alvast de emoticons gaan gebruiken. Maarja dat is een hele andere kwestie dan deze... Ik neem aan dat het wel allemaal netjes op zijn pootjes terecht is gekomen?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:49 schreef persianboy het volgende:

[..]

zoals gezegd ik schaar dit onder de noemer ''nuttige'' reacties van ijspegel/strom whatever
Reageer dan niet, hoe moeilijk is het nou man? En een nick moet je toch wel kunnen copy-pasten of niet? ;)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op o.a. donderdag 10 mei 2001 schreef persianboy wat geblaat:
[...]
hahahahahhahahaha.. Stumper! Geregistreerd: 6 mei.. En dan nu al zo''n muil opzetten?

Van wie ben jij een kloon?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Ik zei toch: "...jongens ga nou buiten spelen, het is mooi weer...., maar nee, weer binnen achter je computer hangen...; ik zeg het nog één keer.....".:'( :'(

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 10 mei 2001 14:43 schreef koekoeksjong het volgende:
Ik zei toch: "...jongens ga nou buiten spelen, het is mooi weer...., maar nee, weer binnen achter je computer hangen...; ik zeg het nog één keer.....".:'( :'(
Haha.. Heb vanmorgen al 3 uur buiten gezeten 8-), maar moet nu toch echt even gaan werken (en zijdelings evt. ff GoT ofzo :P). En ik moet niet meteen weer verbranden.. :o

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 13:59 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Hmm dat is lastig dan jah, je kunt er echter niet van uit gaan dat ze accoord gaan, dus ook niet alvast de emoticons gaan gebruiken. Maarja dat is een hele andere kwestie dan deze... Ik neem aan dat het wel allemaal netjes op zijn pootjes terecht is gekomen?
Hoop het.. wil namelijk graag online maar wacht op toestemming voor de smiliEs :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Smileys is pikken is iig minder erg dan de praktijken van dhr. Ooms :r, die ript gewoon complete sites.

DIT IS MIJN WEBSITE

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
MMm je kan ook gewoon toestemming geven aan die lui en vragen of je een keer tip van de dag mag worden ofzo. Dan wordt je er allebei weer een beetje beter van.

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 05:01 schreef Artwido het volgende:
Sinds enkele dagen maken ze bij de prikborden van Startpagina ook gebruik van smiles.

Deze smiles zijn dezelfde als dat bij GoT gebruikt worden.

Ordinair pikwerk? of zijn deze voor ieder forum vrij te gebruiken.
Heel veel sites hebben free smileys..........

• Artwido
Volgens mij liggen de smilies er nu uit bij de VNU prikborden :)

Krijg alleen nog maar rode kruisjes.

Zouden ze ingezien hebben dat ze fout bezig waren. ;)

www.prikpagina.nl/read.php?f=67&i=4490&t=4490

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 16:37 schreef Artwido het volgende:
Volgens mij liggen de smilies er nu uit bij de VNU prikborden :)

Krijg alleen nog maar rode kruisjes.

Zouden ze ingezien hebben dat ze fout bezig waren. ;)

www.prikpagina.nl/read.php?f=67&i=4490&t=4490
hehehe :P

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 14:28 schreef Burat het volgende:

[..]

hahahahahhahahaha.. Stumper! Geregistreerd: 6 mei.. En dan nu al zo''n muil opzetten?

Van wie ben jij een kloon?
Hoor ik daar iemand Bansheeboy zeggen? >:)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 10 mei 2001 16:51 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Hoor ik daar iemand Bansheeboy zeggen? >:)
Heb ik niet gezegd imho :P

Oh help weer een niet nuttige reply.. :+

• Artwido
Ik heb ook mijn contacten :)
sorry Art.... Je had weer gelijk : ( Op een gedeelte van de smileys zit copywrite dat gaan ze nu allemala uitzoeken daarom doen alle smileys het nu niet...
Dit heeft namelijk iemand van GOT helemaal uitgezocht dit kreeg hij als reactie op de smileys....

Hoi Floris,
Bedankt voor je reactie. Ik heb de smilies die we op dit moment gebruiken van

Mijn excuses voor dit vergrijp

Groetjes,

Marc Haas
Startpagina.nl

• WoutF
  • Laatst online: 16:59

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb voor mijn site netjes erom gevraagd en ook binnen 2 dagen ofzo een repl gehad met toestemming, was toen Vuurvos nog crew was

• Artwido
Alle smilies doen het weer op het Prikbord

Is GoT overeengekomen met VNU? :)

niet dat ik nieuwschierig ben hoor ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wil me nergens mee bemoeien , en nietde moraalridder uithangen ....
Maarueh .. zoek de verschillen:
1. de faq niet te lezen,
Nogmaals: leest geen FAQ , vraagt geen toestemming, en gebruikt ze gewoon.
Ik heb de smilies die we op dit moment gebruiken van
Lees: Geen FAQ, geen toestemming , gebruikt ze gewoon.
Kijk, zo''n reactie krijg je dus en dat is precies wat ik had verwacht. Er is dus veel minder aan de hand dan je aanvankelijk zou denken. Hij neemt contact op met de makers van de verschillende emoticons en daarna lost het zich vanzelf op .
Was het niet de bedoeling dat er eerst contact opgenomen word?

Verder geen flame ofzo hoor. ''t Viel me gewoon op.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Artwido
1. de faq niet te lezen,
Laat één ding duidelijk zijn. Dit is geen vriend van mij. Ik ken de persoon helemaal niet. Dit heb ik van iemand die één van de prikborden beheert.
En die vriend werkt bij het VNU, de eigenaar van startpagina en de prikborden.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nou lijkt mij duidelijk: was gewoon foutjuh door luiheid van hun kant.

(PS Icestorm: probeer eens wat nuttigs te posten.;))

PSN

• BC3 Victim
Ik vraag het nog een keer netjes ;)

Mag ik aub de smilies gebruiken voor me site..want op e-mail krijg ik toch geen antwoord.. tja :) :( of :?

• BC3 Victim
Van mij mag je, maar je moet toch echt een mailtje sturen naar de betreffende personen, het zijn hun emoticons...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 22:23
Mijn excuses voor dit vergrijp ;-)
Lekker professioneel zeg! :o

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mailtje naar Firefox, DR_Crouton, ZAP, Vork (uit mn hoofd!)

En de meesten reageren binnen 1 of 2 dagen :) wat een service he!

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 23:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
Van mij mag je, maar je moet toch echt een mailtje sturen naar de betreffende personen, het zijn hun emoticons...
Heb ik gedaan..geen reacties/mail terug..

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 11:58
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=67&i=4498&t=4490
Auteur: Webmaster (---.quicknet.nl)
Datum: 11-05-01 09:08

Een aantal van de smiley''s waren van tweakers.net en iemand was daar niet zo blij mee. Die heeft actie ondernomen en eerst mij aangeschreven. Ik heb hem maar doorverwezen naar de webmaster van startpagina... ik denk dat die dus nu ook actie ondernomen heeft....
gratis reclame...of hoorde dat bij de deal :P

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 00:40 schreef MarcyDarcy het volgende:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=67&i=4498&t=4490
[..]

gratis reclame...of hoorde dat bij de deal :P
Ik heb via mail nog best een leuk gesprek gehad met de heer Haas, ook heb ik nog een mailtje gehad van "customer relations" en een andere webmaster. Men is er dus wel mee bezig, ik heb begrepen dat de heer Haas al heeft gemaild, in de tussentijd heeft hij de emoticons verwijderd.

Ik neem aan dat als je het op een normale manier vraagt en in overleg met elkaar doet, je elkaar ook best een handje kunt helpen. :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 14:29 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Heb ik gedaan..geen reacties/mail terug..
HappyFun: nog steeds geen mail terug?

Ik weet van Reinder (FireFox) dat hij het in 99% van de gevallen wel goed vind en met Danny is het hetzelfde verhaal. Er zijn 2 emoticons die je echter niet mag gebruiken geloof ik. Het hartje (die is speciaal voor iemand hier gemaakt en willen we ook echt hier houden) en de trouw-smiley, ongeveer hetzelfde verhaal, maar ik weet niet of dat al veranderd is voor die laatste.

Ik heb helaas verder ook weinig contact met de makers van de afbeeldingen, dus ik kan je niet echt helpen in deze... Sorry.

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 08:36 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

HappyFun: nog steeds geen mail terug?

Ik weet van Reinder (FireFox) dat hij het in 99% van de gevallen wel goed vind en met Danny is het hetzelfde verhaal. Er zijn 2 emoticons die je echter niet mag gebruiken geloof ik. Het hartje (die is speciaal voor iemand hier gemaakt en willen we ook echt hier houden) en de trouw-smiley, ongeveer hetzelfde verhaal, maar ik weet niet of dat al veranderd is voor die laatste.

Ik heb helaas verder ook weinig contact met de makers van de afbeeldingen, dus ik kan je niet echt helpen in deze... Sorry.
Heb 3 weken geleden de mail gestuurd..nada/nopes/niets nog terug :)
Maar mag ik ze voorlopig al gebruiken..
Bannertje staat al op me testsite:
http://www.ff1manager.nl/HappyFun

Pagina: 1