[BC3] Naast tijd ook laatste username....

Pagina: 1
Acties:

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Wordt het dan niet erg onoverzichtelijk :?

Verwijderd

Achter een thread..... dan hoef je een thread niet te openen om te zien of er na jou al iemand gepost heeft...

voorbeeld hiervan is:
http://www.henslfuk.nl

goed idee :?

Verwijderd

Dat wilde ik eigenlijk ook al voorstellen. Was er net vandaag over aan het nadenken :).

Topidee dus (IMHO).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou in het gemiddelde forum op GoT is dat NIET handig, staat toch binnen 1 minuut een nieuwe reply :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb dan liever de username ipv de tijd.

Of de tijd er nou staat of de username, maakt qua overzichtelijkheid niets uit, maar het is wel handiger voor de users :)

Verwijderd

Username is makkelijk voor active topics, maar bij oude onderwerpen is het, volgens mij, makkelijker de tijd te zien, zodat je snel kunt zie hoe up to date de informatie erin is...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

je kan toch gewoon kijken hoeveel replies er zijn?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Dat weet je niet als je in die draad zit, en als je eruit gaat zie je wel een getal, maar dan kan er NET iemand op jouw gereageerd hebben.

Ikzelf zou het zeer tof ( zoiets ) vinden als het erbij kwam.

In de topiclist is achter een draadje ruimte zat voor een dag-maand-jaar by $Username.

Als je via modem verbonden bent hier, en je komt bij een topic waar je eerder die dag gepost hebt, dan is het toch verdomde makkelijk als je in de topiclist achter die trhead kan zijn of er al een post onder die van jou staat. Want zeg nou zelf, als je via modem op dit forum zit is het $#@$!$#! irritant als je eerst een thread moet laden om te zien of er al op je gereageerd is.

( Modemers zullen in bovenstaande tekst wat zien. )

( Just my 2 cents )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 16:54 schreef RickJansen het volgende:
Ik zie niet waarom.. :? die henslfuk-forum is ook niet onoverzichtelijk...
Op dinsdag 08 mei 2001 17:33 schreef IceStorm het volgende:
Nou in het gemiddelde forum op GoT is dat NIET handig, staat toch binnen 1 minuut een nieuwe reply :)
Dat valt soms vies tegen... en ik kijk wel een paar keer minuur (soms:D)
Op dinsdag 08 mei 2001 17:46 schreef saviour het volgende:
Ik heb dan liever de username ipv de tijd.

Of de tijd er nou staat of de username, maakt qua overzichtelijkheid niets uit, maar het is wel handiger voor de users :)
Das idd een goed idee.. die tijd heb je nix aan
Op dinsdag 08 mei 2001 18:06 schreef TheClown het volgende:
Username is makkelijk voor active topics, maar bij oude onderwerpen is het, volgens mij, makkelijker de tijd te zien, zodat je snel kunt zie hoe up to date de informatie erin is...
oude :? nou als een topic nie meer up-to-date is dan moet ie toch wel min. een paar weken oud zijn en dan moet je hem met de search vinden en daar kun je sorteren op tijd ;)
Op dinsdag 08 mei 2001 18:27 schreef pier het volgende:
Dat weet je niet als je in die draad zit, en als je eruit gaat zie je wel een getal, maar dan kan er NET iemand op jouw gereageerd hebben.

Ikzelf zou het zeer tof ( zoiets ) vinden als het erbij kwam.

In de topiclist is achter een draadje ruimte zat voor een dag-maand-jaar by $Username.

Als je via modem verbonden bent hier, en je komt bij een topic waar je eerder die dag gepost hebt, dan is het toch verdomde makkelijk als je in de topiclist achter die trhead kan zijn of er al een post onder die van jou staat. Want zeg nou zelf, als je via modem op dit forum zit is het $#@$!$#! irritant als je eerst een thread moet laden om te zien of er al op je gereageerd is.

( Modemers zullen in bovenstaande tekst wat zien. )

( Just my 2 cents )
hélémaal met je eens.. van die lekkere topics met vétte plaatjes en screenies enzo.. das écht f*cked... ook voor mensen met wat mindere pc''s :(

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
anders de secondes bij de tijd, gebeurt vaak zak dat er 2 replies in de zelfde minuut vallen...

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mijn GM version 1.0 en Eyeball #1 zijn redelijk goed op elkaar afgestemd om aan een draadje en zijn tijd en relatieve positie in de lijst te zien of er een reply is geweest anders...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Nog makkelijker: Waarom gooi je deze optie niet in de prefs? Dan kan je kiezen, datum/tijd, of username (of allebei?)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 22-12-2025
allebei --> als in beiden

bij = zoemend ding met gele streepjes

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
allebei --> als in beiden

BOEIUH! :P

/edit
Toch maar ff veranderd... ;)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 08 mei 2001 22:57 schreef Moartn het volgende:

[..]

BOEIUH! :P

/edit
Toch maar ff veranderd... ;)
Maar hij heeft wel geljk ;)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 08 mei 2001 18:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom.. :? die henslfuk-forum is ook niet onoverzichtelijk...
[..]

Dat valt soms vies tegen... en ik kijk wel een paar keer minuur (soms:D)
[..]

Das idd een goed idee.. die tijd heb je nix aan
[..]

oude :? nou als een topic nie meer up-to-date is dan moet ie toch wel min. een paar weken oud zijn en dan moet je hem met de search vinden en daar kun je sorteren op tijd ;)
[..]

hélémaal met je eens.. van die lekkere topics met vétte plaatjes en screenies enzo.. das écht f*cked... ook voor mensen met wat mindere pc''s :(
Of die topics over een LAN met 200 replies. :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bzzzzz :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

/Off topic/
Quadra ga vandaag ook nog wel ff naar buiten!:)
/

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 22:47 schreef Moartn het volgende:
Nog makkelijker: Waarom gooi je deze optie niet in de prefs? Dan kan je kiezen, datum/tijd, of username (of allebei?)
Dé perfecte optie!!

Admin(s)? wordt dit idee aangenomen :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Ik denk dat het niet slim is... er zijn vast gebruikers die dan gaan proberen om zoveel mogelijk hun naam in de index te krijgen :(.

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 15:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk dat het niet slim is... er zijn vast gebruikers die dan gaan proberen om zoveel mogelijk hun naam in de index te krijgen :(.
kunnen ze proberen, maar dan worden ze gebanned.. en als jij ''r last van hebt kun je de tijd weer in prefs aanzetten ;)

btw. die namen hoeven van mij niet in de index.. alleen in de verschillende forums..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 09 mei 2001 15:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat een bullshit zeg. :(

Waar zie je je medetweakers voor aan! :(

Verwijderd

Waar zijn de comments van de Adjes... :? Daarvoor is dit forum toch :P

ow soz.. ik had even wat over ''t hoofd gezien:
Op dinsdag 08 mei 2001 16:54 schreef RickJansen het volgende:
maar alsnog is dat opgelost dan.... admins :?

Verwijderd

Jezus, geenéén admin :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mij lijkt het wel handig om een search optie te maken waarin je kunt sorteren op threads waarin _na_ jouw laatste posting nog gepost is.

Heel veel vragen blijven uiteindelijk alsnog onbeantwoord omdat het topic doodbloed, oftewel, het staat ergens op de 12 pagina van topics waar je ooit in gepost hebt en er wordt na de laatste vraag niets meer in gepost... Stel de situatie iemand post een vraag, jij stelt een paar wedervragen en 14 dagen later antwoordt die persoon.. dan is de kans groot dat je dat nooit meer terug zult zien.

Ok, 14 dagen is overdreven, maar het principe is wel duidelijk denk ik :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 00:38 schreef hezik het volgende:
Mij lijkt het wel handig om een search optie te maken waarin je kunt sorteren op threads waarin _na_ jouw laatste posting nog gepost is.

Heel veel vragen blijven uiteindelijk alsnog onbeantwoord omdat het topic doodbloed, oftewel, het staat ergens op de 12 pagina van topics waar je ooit in gepost hebt en er wordt na de laatste vraag niets meer in gepost... Stel de situatie iemand post een vraag, jij stelt een paar wedervragen en 14 dagen later antwoordt die persoon.. dan is de kans groot dat je dat nooit meer terug zult zien.

Ok, 14 dagen is overdreven, maar het principe is wel duidelijk denk ik :)
Als ''t doodbloed isset je eigen schuld.. moet je ''t maar in de gaten houden... maar ''t zou naast de in prefs aan te vinken optie of er de username van de laatste post ook wel handig zijn :D

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Mij lijkt het een slecht idee.. Tijd is altijd handig.. Naam ook, maar als je het beiden doet blijft er wel héél erg weinig plaats over voor de topictitel..

• BC3 Victim
Ik heb na 1 maand en 7 dagen iets over de 1000 posts staan (1060). Stel dat ik gemiddeld 4 posts in een thread doe dan houdt dit in dat ik 250 threads in de gaten zou moeten houden.. ''t moet wel leuk blijven :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 10 mei 2001 02:18 schreef hezik het volgende:
Ik heb na 1 maand en 7 dagen iets over de 1000 posts staan (1060). Stel dat ik gemiddeld 4 posts in een thread doe dan houdt dit in dat ik 250 threads in de gaten zou moeten houden.. ''t moet wel leuk blijven :)
"Junkie... Je bent er een of je bent het nie..."

:P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk zinloos de snelheid waarop er hier gepost wordt is gemiddeld gezien wel errug snel dus zie ik niet echt het nut van deze functie in.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 14:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Mij lijkt het een slecht idee.. Tijd is altijd handig.. Naam ook, maar als je het beiden doet blijft er wel héél erg weinig plaats over voor de topictitel..
sjonge.. daarvoor was die prefs-optie toch een goede oplossing |:(
Op donderdag 10 mei 2001 02:18 schreef hezik het volgende:
Moet je maar nie zoveel posten... pff 32 posts/dag.. bijna net zoveel als Helpdesk :r
Op donderdag 10 mei 2001 20:44 schreef The Dude het volgende:
Ik vind het persoonlijk zinloos de snelheid waarop er hier gepost wordt is gemiddeld gezien wel errug snel dus zie ik niet echt het nut van deze functie in.
Dat valt soms dus reuze mee.. en het gaat het gewoon om dat ''t iri is als er een topic is met veel plaatjes ofzo of gewoon een groot topic (zoals DBZ-topic), dan isset nogal iri dat je telkens die topic moet openen om te zien of er iemand geantwoord heeft ;(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kan dit nu niet echt onoverzichtelijk noemen.
Vinnut wel handig erlijk gezegd;

Afbeeldingslocatie: http://oostindie.2y.net/zooi/vb.gif

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 21:18 schreef Koffie het volgende:

[afbeelding]
boeiend.. ook al zeiken mensen over onoverzichtelijkheid... dan zitten ze ''t toch gewoon uit in de prefs ;)

• BC3 Victim
Moet je maar nie zoveel posten... pff 32 posts/dag.. bijna net zoveel als Helpdesk
So? Ik snap die :r al helemaal niet, als ik een vraag zie waar ik bij kan helpen dan post ik, is dat zo fout?

• BC3 Victim
zoiets hebben ze hier ook gedaan. moet je maar ff kijken het wordt er niet onoverzichtelijk van vind ik

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 21:38 schreef hezik het volgende:

[..]

So? Ik snap die :r al helemaal niet, als ik een vraag zie waar ik bij kan helpen dan post ik, is dat zo fout?
Is toch triest als je zoveel achter GoT zit per dag ;(

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 12:28 schreef bigbadbootz het volgende:
zoiets hebben ze hier ook gedaan. moet je maar ff kijken het wordt er niet onoverzichtelijk van vind ik
zoals al eerder gezegd boeit ''t nie zo als ''t een beetje onoverzichtelijk wordt, want ze kunnen ''t ook als optie in de prefs zetten |:(

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 22:55
Op vrijdag 11 mei 2001 21:18 schreef Koffie het volgende:

[afbeelding]
Ik vind het zo idd niet onhandig uitzien, of zo.
En als je het in de prefs zet kan iedereen het aan of uitzetten naar zijn/haar wens.

* Sassie is er wel een voorstander om deze optie te implementeren (:?)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

ik heb er ook wel eens over nagedacht maar nooit de moeite genomen om het voor te stellen.
mijn stem heb je

This too shall pass

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 12 mei 2001 12:20 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Is toch triest als je zoveel achter GoT zit per dag ;(
Dat heeft een naam euhh "Hobby" heet het geloof ik :P

Maar om weer ff ontopic te gaan, gaat het ingevoegd worden ?

Verwijderd

Ik w8 ook nog steeds op een ''uitspraak'' van een modje.. maar die komen hier niet echt geloof ik ;(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 12:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik w8 ook nog steeds op een ''uitspraak'' van een modje.. maar die komen hier niet echt geloof ik ;(
Tjah, waarschijnlijk zitten ze in de zon te genieten,

Probeer Floris_Diemel oid anders eens via ICQ te benaderen.

Verwijderd

Floris_Diemel:?

Verwijderd

Jézus... wordt dit echt gewoon helemaal verder genegeerd door de modjes :? Tis toch een goed idee :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 09:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jézus... wordt dit echt gewoon helemaal verder genegeerd door de modjes :? Tis toch een goed idee :?
Ja dus :'(

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 14 mei 2001 15:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Floris_Diemel:?
Jah die is admin hiero.

Verwijderd

Fijn, maar gaat die ook nog wat zeggen over dit onderwerp :?
Pagina: 1