Verwijderd
voorbeeld hiervan is:
http://www.henslfuk.nl
goed idee
Verwijderd
Topidee dus (IMHO).
Of de tijd er nou staat of de username, maakt qua overzichtelijkheid niets uit, maar het is wel handiger voor de users
Verwijderd
Ikzelf zou het zeer tof ( zoiets ) vinden als het erbij kwam.
In de topiclist is achter een draadje ruimte zat voor een dag-maand-jaar by $Username.
Als je via modem verbonden bent hier, en je komt bij een topic waar je eerder die dag gepost hebt, dan is het toch verdomde makkelijk als je in de topiclist achter die trhead kan zijn of er al een post onder die van jou staat. Want zeg nou zelf, als je via modem op dit forum zit is het $#@$!$#! irritant als je eerst een thread moet laden om te zien of er al op je gereageerd is.
( Modemers zullen in bovenstaande tekst wat zien. )
( Just my 2 cents )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik zie niet waarom..Op dinsdag 08 mei 2001 16:54 schreef RickJansen het volgende:
Wordt het dan niet erg onoverzichtelijk
Dat valt soms vies tegen... en ik kijk wel een paar keer minuur (soms:D)Op dinsdag 08 mei 2001 17:33 schreef IceStorm het volgende:
Nou in het gemiddelde forum op GoT is dat NIET handig, staat toch binnen 1 minuut een nieuwe reply
Das idd een goed idee.. die tijd heb je nix aanOp dinsdag 08 mei 2001 17:46 schreef saviour het volgende:
Ik heb dan liever de username ipv de tijd.
Of de tijd er nou staat of de username, maakt qua overzichtelijkheid niets uit, maar het is wel handiger voor de users
oudeOp dinsdag 08 mei 2001 18:06 schreef TheClown het volgende:
Username is makkelijk voor active topics, maar bij oude onderwerpen is het, volgens mij, makkelijker de tijd te zien, zodat je snel kunt zie hoe up to date de informatie erin is...
hélémaal met je eens.. van die lekkere topics met vétte plaatjes en screenies enzo.. das écht f*cked... ook voor mensen met wat mindere pc''sOp dinsdag 08 mei 2001 18:27 schreef pier het volgende:
Dat weet je niet als je in die draad zit, en als je eruit gaat zie je wel een getal, maar dan kan er NET iemand op jouw gereageerd hebben.
Ikzelf zou het zeer tof ( zoiets ) vinden als het erbij kwam.
In de topiclist is achter een draadje ruimte zat voor een dag-maand-jaar by $Username.
Als je via modem verbonden bent hier, en je komt bij een topic waar je eerder die dag gepost hebt, dan is het toch verdomde makkelijk als je in de topiclist achter die trhead kan zijn of er al een post onder die van jou staat. Want zeg nou zelf, als je via modem op dit forum zit is het $#@$!$#! irritant als je eerst een thread moet laden om te zien of er al op je gereageerd is.
( Modemers zullen in bovenstaande tekst wat zien. )
( Just my 2 cents )
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
bij = zoemend ding met gele streepjes
BOEIUH!Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
allebei --> als in beiden
bij = zoemend ding met gele streepjes
/edit
Toch maar ff veranderd...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Maar hij heeft wel geljkOp dinsdag 08 mei 2001 22:57 schreef Moartn het volgende:
[..]
BOEIUH!
/edit
Toch maar ff veranderd...
Of die topics over een LAN met 200 replies.Op dinsdag 08 mei 2001 18:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom..die henslfuk-forum is ook niet onoverzichtelijk...
[..]
Dat valt soms vies tegen... en ik kijk wel een paar keer minuur (soms:D)
[..]
Das idd een goed idee.. die tijd heb je nix aan
[..]
oudenou als een topic nie meer up-to-date is dan moet ie toch wel min. een paar weken oud zijn en dan moet je hem met de search vinden en daar kun je sorteren op tijd
[..]
hélémaal met je eens.. van die lekkere topics met vétte plaatjes en screenies enzo.. das écht f*cked... ook voor mensen met wat mindere pc''s
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Bzzzzzbij = zoemend ding met gele streepjes
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Dé perfecte optie!!Op dinsdag 08 mei 2001 22:47 schreef Moartn het volgende:
Nog makkelijker: Waarom gooi je deze optie niet in de prefs? Dan kan je kiezen, datum/tijd, of username (of allebei?)
Admin(s)? wordt dit idee aangenomen
Verwijderd
kunnen ze proberen, maar dan worden ze gebanned.. en als jij ''r last van hebt kun je de tijd weer in prefs aanzettenOp woensdag 09 mei 2001 15:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk dat het niet slim is... er zijn vast gebruikers die dan gaan proberen om zoveel mogelijk hun naam in de index te krijgen.
btw. die namen hoeven van mij niet in de index.. alleen in de verschillende forums..
Wat een bullshit zeg.Op woensdag 09 mei 2001 15:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk dat het niet slim is... er zijn vast gebruikers die dan gaan proberen om zoveel mogelijk hun naam in de index te krijgen.
Waar zie je je medetweakers voor aan!
Heel veel vragen blijven uiteindelijk alsnog onbeantwoord omdat het topic doodbloed, oftewel, het staat ergens op de 12 pagina van topics waar je ooit in gepost hebt en er wordt na de laatste vraag niets meer in gepost... Stel de situatie iemand post een vraag, jij stelt een paar wedervragen en 14 dagen later antwoordt die persoon.. dan is de kans groot dat je dat nooit meer terug zult zien.
Ok, 14 dagen is overdreven, maar het principe is wel duidelijk denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Als ''t doodbloed isset je eigen schuld.. moet je ''t maar in de gaten houden... maar ''t zou naast de in prefs aan te vinken optie of er de username van de laatste post ook wel handig zijnOp donderdag 10 mei 2001 00:38 schreef hezik het volgende:
Mij lijkt het wel handig om een search optie te maken waarin je kunt sorteren op threads waarin _na_ jouw laatste posting nog gepost is.
Heel veel vragen blijven uiteindelijk alsnog onbeantwoord omdat het topic doodbloed, oftewel, het staat ergens op de 12 pagina van topics waar je ooit in gepost hebt en er wordt na de laatste vraag niets meer in gepost... Stel de situatie iemand post een vraag, jij stelt een paar wedervragen en 14 dagen later antwoordt die persoon.. dan is de kans groot dat je dat nooit meer terug zult zien.
Ok, 14 dagen is overdreven, maar het principe is wel duidelijk denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Junkie... Je bent er een of je bent het nie..."Op donderdag 10 mei 2001 02:18 schreef hezik het volgende:
Ik heb na 1 maand en 7 dagen iets over de 1000 posts staan (1060). Stel dat ik gemiddeld 4 posts in een thread doe dan houdt dit in dat ik 250 threads in de gaten zou moeten houden.. ''t moet wel leuk blijven
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Verwijderd
sjonge.. daarvoor was die prefs-optie toch een goede oplossingOp donderdag 10 mei 2001 14:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Mij lijkt het een slecht idee.. Tijd is altijd handig.. Naam ook, maar als je het beiden doet blijft er wel héél erg weinig plaats over voor de topictitel..
Moet je maar nie zoveel posten... pff 32 posts/dag.. bijna net zoveel als HelpdeskOp donderdag 10 mei 2001 02:18 schreef hezik het volgende:
Ik heb na 1 maand en 7 dagen iets over de 1000 posts staan (1060). Stel dat ik gemiddeld 4 posts in een thread doe dan houdt dit in dat ik 250 threads in de gaten zou moeten houden.. ''t moet wel leuk blijven
Dat valt soms dus reuze mee.. en het gaat het gewoon om dat ''t iri is als er een topic is met veel plaatjes ofzo of gewoon een groot topic (zoals DBZ-topic), dan isset nogal iri dat je telkens die topic moet openen om te zien of er iemand geantwoord heeftOp donderdag 10 mei 2001 20:44 schreef The Dude het volgende:
Ik vind het persoonlijk zinloos de snelheid waarop er hier gepost wordt is gemiddeld gezien wel errug snel dus zie ik niet echt het nut van deze functie in.
Vinnut wel handig erlijk gezegd;
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
boeiend.. ook al zeiken mensen over onoverzichtelijkheid... dan zitten ze ''t toch gewoon uit in de prefsOp vrijdag 11 mei 2001 21:18 schreef Koffie het volgende:
Kan dit nu niet echt onoverzichtelijk noemen.
[afbeelding]
So? Ik snap dieMoet je maar nie zoveel posten... pff 32 posts/dag.. bijna net zoveel als Helpdesk
Verwijderd
Is toch triest als je zoveel achter GoT zit per dagOp vrijdag 11 mei 2001 21:38 schreef hezik het volgende:
[..]
So? Ik snap dieal helemaal niet, als ik een vraag zie waar ik bij kan helpen dan post ik, is dat zo fout?
Verwijderd
zoals al eerder gezegd boeit ''t nie zo als ''t een beetje onoverzichtelijk wordt, want ze kunnen ''t ook als optie in de prefs zettenOp zaterdag 12 mei 2001 12:28 schreef bigbadbootz het volgende:
zoiets hebben ze hier ook gedaan. moet je maar ff kijken het wordt er niet onoverzichtelijk van vind ik
Ik vind het zo idd niet onhandig uitzien, of zo.Op vrijdag 11 mei 2001 21:18 schreef Koffie het volgende:
Kan dit nu niet echt onoverzichtelijk noemen.
[afbeelding]
En als je het in de prefs zet kan iedereen het aan of uitzetten naar zijn/haar wens.
* Sassie is er wel een voorstander om deze optie te implementeren (
mijn stem heb je
This too shall pass
Dat heeft een naam euhh "Hobby" heet het geloof ikOp zaterdag 12 mei 2001 12:20 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Is toch triest als je zoveel achter GoT zit per dag
Maar om weer ff ontopic te gaan, gaat het ingevoegd worden ?
Verwijderd
Tjah, waarschijnlijk zitten ze in de zon te genieten,Op zondag 13 mei 2001 12:51 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik w8 ook nog steeds op een ''uitspraak'' van een modje.. maar die komen hier niet echt geloof ik
Probeer Floris_Diemel oid anders eens via ICQ te benaderen.
Verwijderd
Jah die is admin hiero.Op maandag 14 mei 2001 15:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Floris_Diemel:?