[BC3] WTF?! Waar is mijn draad naartoe?

Pagina: 1
Acties:

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik had gisteren (07/05, Dag van de Masturbatie!) rond 23u een draad in SG gepost om iedereen ff een gelukkige Masturbeerdag te wensen, want het was dit jaar zover!

Nog geen 10 replies later (binnen de 3min, nieuw persoonlijk record denk ik ;)) was de draad verdwenen.

"Zal wel gesloten zijn," dacht ik. Maar toen ik naar beneden scrollde stond hij er niet tussen! :?

Dus heb ik maar gezocht op mijn username, hopen hits 8-) behalve de topic die ik zocht.

Waar is hij dan naartoe?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
/dev/null :?

By each crime and every kindness, we birth our future

• F.U.B.A.R
Op dinsdag 08 mei 2001 15:38 schreef Freggel_United het volgende:
/dev/null :?
Jij post nogal graag Linux-commando''s (-mappen) he? :+

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 15:37 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik had gisteren (07/05, Dag van de Masturbatie!) rond 23u een draad in SG gepost om iedereen ff een gelukkige Masturbeerdag te wensen, want het was dit jaar zover!

Nog geen 10 replies later (binnen de 3min, nieuw persoonlijk record denk ik ;)) was de draad verdwenen.

"Zal wel gesloten zijn," dacht ik. Maar toen ik naar beneden scrollde stond hij er niet tussen! :?

Dus heb ik maar gezocht op mijn username, hopen hits 8-) behalve de topic die ik zocht.

Waar is hij dan naartoe?
Hij is verwijderd... Beetje _heel_ erg platvloers wassie wel :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• F.U.B.A.R
Op dinsdag 08 mei 2001 15:39 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Hij is verwijderd... Beetje _heel_ erg platvloers wassie wel :)
Aaah, kom op man! Wat kan ik eraan doen dat ze 07/05 in België hebben uitgeroepen tot Dag van de Masturbatie? :?

En hoezo platvloers? Was toch maar een grapje. :'(

Maar waarom brengen ze me dan niet op de hoogte dat de topic verwijderd is?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als het _echt_ grote bullshit is dan verwijderen we het gewoon ja.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 08 mei 2001 15:44 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Maar waarom brengen ze me dan niet op de hoogte dat de topic verwijderd is?
Omdat je het kunnen weten dat het een bullshit topic was :?

• F.U.B.A.R
90% van de topics die ik start is bullshit! Vooral als het laat is!

En dat was de eerste die verwijderd werd.

Maar ok, nu weet ik dat jullie die dingen gewoon verwijderen ipv op slot te doen... :r

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 08 mei 2001 16:01 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Maar ok, nu weet ik dat jullie die dingen gewoon verwijderen ipv op slot te doen... :r
Dat doen wij 99% helemaal niet, maar als iemand echt grote onzin gaat posten (&*@#$*&@#$&* als bericht ofzo) dan trashen we het... ik delete vrijwel nooit iets en andere modjes ook niet.

• Grrrrrene
  • Niet online

Ja, dus? Dat jij vaak onzintopics opent, daar kan ik niks aan doen, dus degene die het verwijderd heeft ook niet :?

Wat is er mis mee dit te verwijderen? Ik vind het wel terecht, je weet dat dit soort topic niet op prijs worden gesteld. Het hoeft niet terug gelezen te worden, dus waarom zou het nog beschikbaar moeten zijn?

En dat van "Aaah, kom op man! Wat kan ik eraan doen dat ze 07/05 in België hebben uitgeroepen tot Dag van de Masturbatie? :?" slaat nergens op natuurlijk, want het is gewoon _niet_ waar!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wij behouden ons nu eenmaal het recht voor om topics die een dermate laag pijl hebben te trashen. Dat dit de eerste keer is dat een topic van jou getrashed wordt zegt denk ik meer over het niveau van dat topic dan over de inconsequentie van de moderators.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 08 mei 2001 16:12 schreef Jotti het volgende:
Wij behouden ons nu eenmaal het recht voor om topics die een dermate laag pijl hebben te trashen. Dat dit de eerste keer is dat een topic van jou getrashed wordt zegt denk ik meer over de inconsequentie van de moderators dan over het niveau van dat topic.
Is het niet andersom });)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Dan heb je dus vanaf nu ook 90% kans om gebanned te worden. En aangezien je toch op ons kotst, zal je dat niet zo erg vinden. Zullen we hem meteen maar instellen? Kan je ergens anders bullshit posten en gaan zeiken over de policy.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium denkt ook dat deze user zonder problemen gebanned kan worden.

Denken mensen serieus dat ze zulke onzin kunnen plaatsen en dan de crew kunnen aanvallen na verwijdering? Willen die mensen dan ff contact opnemen met Ik.wil.gebant.worden@tweakers.net.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 16:40 schreef ecteinascidin het volgende:
* Grrrrrene denkt ook dat deze user zonder problemen gebanned kan worden.

Denken mensen serieus dat ze zulke onzin kunnen plaatsen en dan de crew kunnen aanvallen na verwijdering? Willen die mensen dan ff contact opnemen met Ik.wil.gebant.worden@tweakers.net.
Huh? Shit zeg. Email adres werkt niet :+

Oh, wacht, ik wil ook niet gebanned worden |:(

* Grrrrrene vindt dat er nogal wat users zijn die òf de FAQ niet snappen, òf gewoon schijt hebben aan alle regels die ze opgelegd krijgen

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Bij nader inzien trek ik mij volledig terug uit dit draadje, ik wil er niet bij betrokken raken + een ban riskeren...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 08 mei 2001 16:42 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Huh? Shit zeg. Email adres werkt niet :+
Dat komt omdat de n uit gebant niet in het kofschip (fokschaap?) staat. Dus is het met een d. :P

ik.wil.geband.worden@gathering.tweakers.net. Die zou ''t moeten doen :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 08 mei 2001 18:29 schreef pier het volgende:
Bij nader inzien trek ik mij volledig terug uit dit draadje, ik wil er niet bij betrokken raken + een ban riskeren...
Uhm de opmerking die er stond was toch niet politiek verkeerd imho?

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 08 mei 2001 18:36 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat komt omdat de n uit gebant niet in het kofschip (fokschaap?) staat. Dus is het met een d. :P

ik.wil.geband.worden@gathering.tweakers.net. Die zou ''t moeten doen :P
Klik!

Zo,

+3, behulpzaam :+

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 08 mei 2001 18:39 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm de opmerking die er stond was toch niet politiek verkeerd imho?
Nee, ik ging op zijn opmerking

Op een manier dat ie overdrijft, maar ik heb het er nog met een crewmember ( weet ff niet meer wie ) over gehad dat ik er dan uiteindelijk bij "betrokken" raak, en dat dat, omdat ik mijn laatste waarschuwing heb gehad, niet zo slim is heb ik besloten die post te wijzigen.

• F.U.B.A.R
Op dinsdag 08 mei 2001 16:06 schreef Grrrrrene het volgende:
En dat van "Aaah, kom op man! Wat kan ik eraan doen dat ze 07/05 in België hebben uitgeroepen tot Dag van de Masturbatie? :?" slaat nergens op natuurlijk, want het is gewoon _niet_ waar!
Het is WEL WAAR!!!

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 18:58 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

Het is WEL WAAR!!!
in belgie hebben ze wel meer van die gekke dagen toch :?

• F.U.B.A.R
Op dinsdag 08 mei 2001 16:28 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dan heb je dus vanaf nu ook 90% kans om gebanned te worden. En aangezien je toch op ons kotst, zal je dat niet zo erg vinden. Zullen we hem meteen maar instellen? Kan je ergens anders bullshit posten en gaan zeiken over de policy.
I like those odds! :P

Serieus nu: overdag help ik graag mensen met hun technische problemen.
Alleen heb ik ''s avonds wel eens zin om wat onzin te posten.

En moet ik daarvoor gebanned worden? Het is sowieso al veel saaier dan in het begin van het jaar! :(

En dat hele gezeik over "wat een rare dagen hebben ze in België" is :r. Nederland kent er ook wel wat van (cfr Euro 2000 -> half Nederland schildert zijn voorgevel oranje om de halve finale te verliezen :P)!

-------

IT''S THE TASTE OF POWER THAT MAKES JERKS!
-------

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja, zoals ik hier al eerder zei: je kunt een hele hoop onzin posten, maar dat topic is toch wel beneden alle peil hoor...

• Grrrrrene
  • Niet online
Tja, al _is_ het een echte feestdag in België (hoe vier je dat :?), wat wilde je dan met je topic :?

Beetje uitleg is dan wel degelijk op z''n plaats. Het was een topic dat laat gepost werd, wat meestal het geval is met onzintopics. Bovendien stond er niet veel meer dan "Veel plezier met de wereld-masturbeerdag"

Daar kan ik niks mee, daar kan ik niet op reageren en het is gewoon een onzintopic. Ik open toch ook geen topic met "Veel plezier met koninginnedag"? Dat is ook gewoon onzin, ongeacht de feestdag :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nounou, we hoeven niet meteen persoonlijk te worden... laat ik het dan zo stellen: voor GoT begrippen (met de bijbehorende doelgroep) is dit ver onder de maat, wellicht dat je op een ander forum met een ietwat andere doelgroep meer kans had gemaakt met dat topic. Hier hoort het gewoon, feestdag of niet, niet thuis. En zeker niet met de manier waarop het topic gebracht werd.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 mei 2001 18:43 schreef pier het volgende:
Op een manier dat ie overdrijft, maar ik heb het er nog met een crewmember ( weet ff niet meer wie ) over gehad dat ik er dan uiteindelijk bij "betrokken" raak, en dat dat, omdat ik mijn laatste waarschuwing heb gehad, niet zo slim is heb ik besloten die post te wijzigen.
Je leert het nog wel. :)

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 08 mei 2001 20:21 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je leert het nog wel. :)
Ja na een korte doorblik van de history kwam ik erachter dat jij dat was, en ik heb eens na zitten denken. :)

Dus je zult mischien een beetje een ander persoon gaan zien, maar ok. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 mei 2001 21:56 schreef Prometheus het volgende:

[..]

Gaat dit eigenlijk nog over F.U.B.A.R? ''k ben een beetje in de war :?
Nee, dit was even over pier

• F.U.B.A.R
Wazig allemaal. Maar er zijn meer opstandelingen! Hazes weet het ook allemaal niet meer!

Broeders verenigt u! ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hehehehehe... ja doe dat, hebben wij tenminste een reden om jullie te bannen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 08 mei 2001 19:11 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Serieus nu: overdag help ik graag mensen met hun technische problemen.
Dat vinden we ook helemaal niet erg, alleen moet je je misschien afvragen of GoT daarvoor de juiste plaats is.

Natuurlijk kunnen wij ook best tegen een geintje en een beetje lol. Echter als _wij_ vinden dat het te ver gaat dan gooien _wij_ het topic dicht (soms, en in dit geval dus, wordt het zelfs meteen getrashed).
Dit is ons recht en helaas heeft de user er zich er maar bij neer te leggen op dat moment.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

F.U.B.A.R. : [ spammert - Pats! ] (Auw dat deed pijn :))

Geef me nu maar klappen voor het spammen, de verleiding was te groot :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Daar is dit forum niet voor bedoelt, daar is het Fok forum voor. En dat is je ook al meerdere malen uitgelegd, zowel door admins/mods als door andere users (zoals ik).
En moet ik daarvoor gebanned worden?
Ik denk niet dat de admins/mods dreigen met een ban op basis van deze laatste thread, maar meer voor het feit dat je al herhaaldelijk is uitgelegd dat dit soort topics niet welkom zijn en je toch door blijft gaan..

* BC3 Victim denkt dat je het er gewoon om doet.. lekker jennen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1