Ik kom nu overal deze tegen 
Maar die staan niet onderin de rij.
Zijn er nog meer??
is * ; zonder spatie
Maar die staan niet onderin de rij.
Zijn er nog meer??
Denk dat die wel voor de volgende millennium-wisseling plaats gaat vinden.Op dinsdag 08 mei 2001 10:08 schreef jordyb het volgende:
Wanneer is die update??
6 maanden?
3 jaar? 3 uur snachts?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik hoop eerderOp dinsdag 08 mei 2001 10:10 schreef pven het volgende:
[..]
Denk dat die wel voor de volgende millennium-wisseling plaats gaat vinden.
Verwijderd
Dat kan nietOp dinsdag 08 mei 2001 10:42 schreef jackal_nl het volgende:
[..]
Ik hoop eerder
Verwijderd
Het kan idd niet eerder dan:Op dinsdag 08 mei 2001 10:52 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat kan niet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ARGH... Nee!Op dinsdag 08 mei 2001 11:40 schreef FlameHeaD het volgende:
Jammer, ik wou eigenlijk dat ze er niet tussen zaten........ sniff
Strax krijgen we nog een mona gedeelte, waar al je liefdes vragen gesteld kunnen worden..
[Waar natuurlijk wel de oma van 71 rond hangt :):)]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik vindt er wel mooien tussen zitten hoor.Op dinsdag 08 mei 2001 18:01 schreef Tom het volgende:
Kut smilies.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die nieuwe hadden er niet ingehoeven.Op dinsdag 08 mei 2001 21:05 schreef pier het volgende:
[..]
Ik vindt er wel mooien tussen zitten hoor.
Jaaa, ik mag het eens zijn met TomOp dinsdag 08 mei 2001 21:24 schreef Tom het volgende:
[..]
Die nieuwe hadden er niet ingehoeven.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Danny van Fok.Op woensdag 09 mei 2001 09:17 schreef looskuh het volgende:
En wie heeft ze gemaakt?
Ik ben tegen een overmatig smilie gedoeOp woensdag 09 mei 2001 15:03 schreef Groentje het volgende:
Ik stem VOOR nieuwe (/extra) smilies![]()
coole icon heb jeOp woensdag 09 mei 2001 16:44 schreef ACM het volgende:
[..]
Ik ben tegen een overmatig smilie gedoe
Aangezien je tegenwoordig nauwelijks meer tekst kan tikken waar je niet per ongeluk een smilie in maakt. (omdat je iets als * Dit * ofzo (maar dan aan elkaar) of (php regexp, niet interessant, vooral heel moeilijk) (.* ) (ook zonder spatie) wilt tikken.
Nog even en je kan de *, :, ) en ( niet meer veilig gebruiken, omdat er zoveel smilies aanvast zitten
(dit heb ik al eerder gezegd) misschien kan een hoop "ongemak" voorkomen worden door de :-) smilies te gebruiken ipv : ) smilies.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
DankjeOp woensdag 09 mei 2001 17:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
coole icon heb je
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mwah.... waarom?Op woensdag 09 mei 2001 23:56 schreef drZymo het volgende:
Mischien ideeetje om van die smilies in die balk allemaal knopjes/links te maken. Als je er dan op klikt worden ze automatisch toegevoegd aan je text. (Nee niet zelf verzonnen, komt van ander leuk forum)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Op woensdag 09 mei 2001 09:17 schreef looskuh het volgende:
En wie heeft ze gemaakt?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
OkOp donderdag 10 mei 2001 00:28 schreef drZymo het volgende:
uhm mijn idee was eigenlijk ook voor newbies bedoeld
my fault
Verwijderd
Die begrijp ik totaal nietOp woensdag 09 mei 2001 11:45 schreef morgoth het volgende:
ik vind deze ook nog wel grappig:
[afbeelding]
Kan je toch nog wel is gebruiken....
Moet imho iemand voor stellen die heel schijnheilig (Op donderdag 10 mei 2001 00:32 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Die begrijp ik totaal niet
Gewoon, dat je verder je mond wel houdtOp donderdag 10 mei 2001 04:39 schreef looskuh het volgende:
AJA, waar staat denou eigenlijk voor?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
<font size=5>HAALLOOOOHOO!!!!</font>De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq